Witam wszystkich... Mam juz ponad miesiac SGI...
Wydaje mi sie ze troche za duzo pali LPG bo w cyklu mieszanym ale dosyc spokojnie, na dobrym gazie pali mi ok 10 l LPG ....a normalnie nie przekraczala 8 l BP...
Moje pytanie: Jaki powinien byc wykres mapy paliwa i gazu? Czy szybsze czasy wtryskow maja wplyw na spalanie? Jak ustawic mape, czasy wtrysków zeby palil samochod naj mniej ?
SGI- STAG 300 spalanie a mapa i ustawienia
Strona 1 z 1
pamy wtrysków powinny się pokrywać to wskazane dla dobra silnika i komputera benzynowego
czasy wtrysków są ściśle zalezne od średnicy dysz
w sumie to wiele nie da się tu ustawić aby spalanie było niskie i wszystko było ok
można pokombinować przy średnicach dysz
a jeszcze jedno jaki śilnik masz?
czasy wtrysków są ściśle zalezne od średnicy dysz
w sumie to wiele nie da się tu ustawić aby spalanie było niskie i wszystko było ok
można pokombinować przy średnicach dysz
a jeszcze jedno jaki śilnik masz?
Pavlikos napisał(a):Wydaje mi sie ze troche za duzo pali LPG bo w cyklu mieszanym ale dosyc spokojnie, na dobrym gazie pali mi ok 10 l LPG ....a normalnie nie przekraczala 8 l BP...
jezeli okolo 10l LPG to chyba nie jest tak zle
emmarek napisał(a):pamy wtrysków powinny się pokrywać to wskazane dla dobra silnika i komputera benzynowego
czasy wtrysków są ściśle zalezne od średnicy dysz
w sumie to wiele nie da się tu ustawić aby spalanie było niskie i wszystko było ok
emmarek ma 100 % racje
a tak ogolnie daj sobie spokoj z kombinowaniem zeby auto spalalo tyle samo LPG co BP bo sobie jeszcze auto poknocisz i dopiero bedziesz mial problem.
to spalanie co masz jest w normie .
- Od: 29 maja 2005, 23:38
- Posty: 1137
- Skąd: WLKP
- Auto: rozne
Szkoda że nie napisałem jaki silnik ale moje 2.3 na trasie pali więcej niż 10 a w mieście osiąga i 17.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Mam silnik 1.6 16v.... normalnie palil mi bp 8l / 100km liczylem ze spalanie bedzie sie utrzymywac w granicach 9l LPG ale coz widocznie tak juz musi byc
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic
- Od: 24 lis 2004, 14:57
- Posty: 192
- Skąd: kraków
- Auto: mazda mx3
czasami zbyt duża ekonomiczność moze spowodować wzros spalania – szczególnie jak sie na wysokich biegach jeździ i próbuje np z 1500 przyśpieszać – czas wtrysku bardzo się wydłuża i niestety gaz ubywa szybciej.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Karwoś napisał(a):czasami zbyt duża ekonomiczność moze spowodować wzros spalania – szczególnie jak sie na wysokich biegach jeździ i próbuje np z 1500 przyśpieszać – czas wtrysku bardzo się wydłuża i niestety gaz ubywa szybciej
w moim przypadku nie o to mi chodzilo
- Od: 29 maja 2005, 23:38
- Posty: 1137
- Skąd: WLKP
- Auto: rozne
Jak jeździłem na Pb – co nie trwało zbyt długo to po Białymstoku paliła mi ok 13-15 – ale ja wolno nie jeźdzę i nie przyspieszam za wolno bo tego nie lubię. Producent podaje 12.2 w 5biegowym automacie – ja mam 4biegi i przestaje się dziwić temu spalaniu. Gazu wali do 17. chociaż ostatnio jeźdzę na trasie i wyszło ok 11 (10.45-10.75) – tankuje tylko na BP zawsze do pełna.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Moja GW FS 2.0 też na Stag-300 pali średnio 11.5l i nie ma tu znaczenia czy jeżdżę w przedziale obrotów 2000-3000 czy 3500-4500. Ten drugi przedział daje większą swobodę w poruszaniu się....
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
- Od: 19 lip 2006, 11:39
- Posty: 52
- Skąd: Gliwice
- Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001
GraPys napisał(a):nie ma tu znaczenia czy jeżdżę w przedziale obrotów 2000-3000 czy 3500-4500
To samo zauważyłem w Lancerze (Gaz OMVL Dream IX N) – no może o 0.5l więcej do 1l ale jak porównać przyjemność z jazdy to ... nawet nie ma co porównywać. Japońce po prostu nie lubią niskich obrotów.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości