Szyba otwiera się za wysoko

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Dudek » 15 lip 2004, 01:14

Było wszystko w porzadku z moja szyba, ale...ja stwierdziłem ze mam tereaz wiecej wolnego czasu wiec mysle rozkrece drzwi nasmaruje prowadnice i to był moj bład. Po nasmarowaniu prowadnic szybka idzie szybciej i ciszej ale....teraz wychodzi mi za wysoko i po zamknieciu drzwi szyba nie wchodzi w "rowek" tylko odstaje od samochodu.. po zamknieciu drzwi moge wsadzic palca miedzy szybe!!! Please powiedzcie co zrobiłem źle, oprocz nasmarowania prowadnic podokrecałem jakies dwie srubki ale to na drzwiach nic wiecej.

Musze zrobic ta szybe bo wyjezdzam w sobote nad morze i nie lubie jak mi syczy jak jade (bo teraz strasznie syczy)!!!...teraz bedzie mi padać do Mazdy i ...łatwiej do niej wejsc !!!! STRASZNE!!!!! grrrr

Mazda 323F BA
pozdrawiam
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej :D dla odmiany 323F BA 2,0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2004, 10:03
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Oświęcim

Postprzez Krasnal » 15 lip 2004, 02:07

czy mowa o BA ????

Jak tak to te dwie śrubki mogły być od ustawiania prowadnic i jak je dokręciłeś to zmieniłeś położenie prowadnic a tym samym trajektorię prowadzenia szyby.... jeżeli to to no to wiesz co zrobić ;)

A są tam jeszcze takie ograniczniki górnego położenia szyby – może tam tez coś namieszałeś ??

Zasadnicze pytanie:
Po co grzebać jak jest dobrze.....
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Dudek » 15 lip 2004, 10:59

Krasnal napisał(a):Po co grzebać jak jest dobrze.....


Wiem wiem , chciałem być dobry i mi nie wyszło ...mam nauczke <glupek2> :P

tak to BA, proszę Cie powiedz mi gdzie sa te ograniczniki położenia szyby, musze to zrobić bo mnie krew zaleje, ide zaraz grzebać dalej może coś zrobie....o ile nie zepsuje bardziej :(((
pozdrawiam
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej :D dla odmiany 323F BA 2,0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2004, 10:03
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Oświęcim

Postprzez Redoo » 15 lip 2004, 13:48

z tego co wiem to nie poleca sie sparowania prowadnic mozna je oczyscic ale nie smarowac bo dostaje sie tam piasek i inny brud i zaciera prowadnice!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Dudek » 15 lip 2004, 23:53

dobra znalazłem te śrubki, do sterowania ile szyba ma sie podnieść teraz tylko....metoda prób i błedów wyregulować odpowiednio shit...[tiiit]...przysiegam że już nigdy nie bedę uklepszał czegoś co działa prawdiłowo!!!!! <głaszcze>
pozdrawiam
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej :D dla odmiany 323F BA 2,0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2004, 10:03
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Oświęcim

Postprzez Krasnal » 17 lip 2004, 17:13

nie było mnie ;( – poradziłeś sobie?
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323