Teraz prożba ktoś ma schemat budowy silnika (madzi 2,0 td coomprex 1995r)
Zgóry dziękuje
!!!(podobnego tematu jakoś nie znalazłem. Albo szukać nie umiem)
www.mazdaspeed.pl
!!!
Pierscienie pierscieniami , w RF-CX winę ponosi owal cylindra. Jak chcesz to dobrze zrobic musisz wymontowac silnik i zrobic szlify ( same pierscienie nic nie pomogą )Sebas1236 napisał(a):ma przedmuchy na pierścieniach
Co Tobie da schemat ? ( silnik jak silnikSebas1236 napisał(a):Teraz prożba ktoś ma schemat budowy silnika
OJACU626 napisał(a):Nowe pierscienie i giełda
!
To jest tani ruch .....

. Moze to śmieszne ale jak paska rozbierałem to tak robiłem tyle tam wtyczek wężyków że zamiast przy podłączaniu sie zastanawiać co gdzie to laptopa na dach i w godzine popodłączałem wszystko 


Nie w dieslu.......prawdopodobnie jest spory owal na cylindrach i stąd te problemy , producent dopuszcza 15 setek owalu na cylindrach , jak bedzie wiecej to szlif albo tuleje pod stare tłoki o ile będa dobre.Sebas1236 napisał(a):Jeszcze pytanie czy nie są tylko pierścienie zapieczone

sebas1236 napisał(a):przygazowałem to olej zaczoł lecieć
sebas1236 napisał(a):zdiołem korek wlewu i wszystko jasne ma przedmuchy na pierścieniach


A że w comprex'ie odma idzie na glebę to wszystko ładnie widać. Jak dymi z odmy/korka oleju na zimnym silniku to wtedy są przedumchy na 100%.
(chyba jej nie lubił)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość