Regulacja luzu listwy maglownicy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez marcineusz » 8 gru 2006, 12:20

Witam.
Czy ktoś z Was likwidował luz na maglownicy i czy jest to wogóle możliwe.
Luz występuje na listwie a nie na końcówkach. Maglownica jest ze wspomaganiem.
Zauważyłem na maglownicy śrubę, która mogła by do tego służyć ale nie jestem pewien.
Z góry dziękuj za pomoc
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2006, 10:21
Posty: 43
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda MX-3 1.6 B6-DOHC+LPG

Postprzez Jaksa » 8 gru 2006, 22:47

marcineusz napisał(a):Czy ktoś z Was likwidował luz na maglownicy i czy jest to wogóle możliwe
Tak, jest taka sruba ale to jest ustawione fabrycznie , dokrecenie tej sruby spowoduje wykasowanie luzu ale zniszczy się pompa wspomagania ktora jest obliczona na pewne obciązenia(fabrycznego ustawienia )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez marcineusz » 12 gru 2006, 08:59

Cześć, dzieki za info..
Wymieniłem łączniki stabilizatorów i przestało stukać więc nie dotykam regulacji :D
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2006, 10:21
Posty: 43
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda MX-3 1.6 B6-DOHC+LPG

Postprzez Jaksa » 12 gru 2006, 23:41

marcineusz napisał(a):Wymieniłem łączniki stabilizatorów i przestało stukać
To skąd ten magiel?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez YamroZ » 13 lis 2007, 12:53

Witam.

Mam taki problem, pojechałem do jednego_z_polecanych_warsztatów we Wrocławiu na oglądanie zawieszenia. Pan mechanik poszarpał kołem z przodu i mówi "ooo luz na przekładni kierowniczej, regeneracja 950zł".
Z przezorności zadzwoniłem do drugiego_polecanego_warsztatu we Wrocławiu.
Pan przez telefon mówi tak "tego się nie regeneruje, tylko trzeba używke, najlepiej z niemieckiego auta".
Patrzę na stronki warsztatów różnych, a tam jak byk pisze "regeneracja przekładni".

Przy okazji widzę że jest rozróżnienie na uszczelnienie przekładni z kasowaniem luzów między zębowych a regeneracją przekładni.

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić czym to się różni? No i jak jest z tą regeneracją?

Pozdrawiam
YamroZ
YamroZ dołączyłem Twój temat do już istniejącego. KyRy
Początkujący
 
Od: 18 maja 2006, 10:07
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Auto: Mx-3 CE K8 95'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323