Witam.
Czy ktoś z Was likwidował luz na maglownicy i czy jest to wogóle możliwe.
Luz występuje na listwie a nie na końcówkach. Maglownica jest ze wspomaganiem.
Zauważyłem na maglownicy śrubę, która mogła by do tego służyć ale nie jestem pewien.
Z góry dziękuj za pomoc
Pozdrawiam
Regulacja luzu listwy maglownicy
Strona 1 z 1
Tak, jest taka sruba ale to jest ustawione fabrycznie , dokrecenie tej sruby spowoduje wykasowanie luzu ale zniszczy się pompa wspomagania ktora jest obliczona na pewne obciązenia(fabrycznego ustawienia )marcineusz napisał(a):Czy ktoś z Was likwidował luz na maglownicy i czy jest to wogóle możliwe
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Cześć, dzieki za info..
Wymieniłem łączniki stabilizatorów i przestało stukać więc nie dotykam regulacji
Pozdrawiam
Wymieniłem łączniki stabilizatorów i przestało stukać więc nie dotykam regulacji
Pozdrawiam
- Od: 11 maja 2006, 10:21
- Posty: 43
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MX-3 1.6 B6-DOHC+LPG
To skąd ten magiel?marcineusz napisał(a):Wymieniłem łączniki stabilizatorów i przestało stukać
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam.
Mam taki problem, pojechałem do jednego_z_polecanych_warsztatów we Wrocławiu na oglądanie zawieszenia. Pan mechanik poszarpał kołem z przodu i mówi "ooo luz na przekładni kierowniczej, regeneracja 950zł".
Z przezorności zadzwoniłem do drugiego_polecanego_warsztatu we Wrocławiu.
Pan przez telefon mówi tak "tego się nie regeneruje, tylko trzeba używke, najlepiej z niemieckiego auta".
Patrzę na stronki warsztatów różnych, a tam jak byk pisze "regeneracja przekładni".
Przy okazji widzę że jest rozróżnienie na uszczelnienie przekładni z kasowaniem luzów między zębowych a regeneracją przekładni.
Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić czym to się różni? No i jak jest z tą regeneracją?
Pozdrawiam
YamroZ
YamroZ dołączyłem Twój temat do już istniejącego. KyRy
Mam taki problem, pojechałem do jednego_z_polecanych_warsztatów we Wrocławiu na oglądanie zawieszenia. Pan mechanik poszarpał kołem z przodu i mówi "ooo luz na przekładni kierowniczej, regeneracja 950zł".
Z przezorności zadzwoniłem do drugiego_polecanego_warsztatu we Wrocławiu.
Pan przez telefon mówi tak "tego się nie regeneruje, tylko trzeba używke, najlepiej z niemieckiego auta".
Patrzę na stronki warsztatów różnych, a tam jak byk pisze "regeneracja przekładni".
Przy okazji widzę że jest rozróżnienie na uszczelnienie przekładni z kasowaniem luzów między zębowych a regeneracją przekładni.
Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić czym to się różni? No i jak jest z tą regeneracją?
Pozdrawiam
YamroZ
YamroZ dołączyłem Twój temat do już istniejącego. KyRy
- Od: 18 maja 2006, 10:07
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mx-3 CE K8 95'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości