Dziwne zachowanie po wymianie filtra paliwa

Postprzez kajot_84 » 19 lis 2006, 16:58

ok ide probowac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez kajot_84 » 19 lis 2006, 18:17

Witam
Niedawno wrocilem i – operacja udana. Ale obroty i tak nie sa tak ok 750 – 800 ale z tego cvo czytalem to inne czynniki tez moga miec wplyw. Ja podejrzewam swiece, bo czasami tak "trzesie" co jakis czas na jalowym jakby przygasal jeden cylinder, czy to mozliwe??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez marek » 19 lis 2006, 18:41

kajot_84 napisał(a):Ja podejrzewam swiece, bo czasami tak "trzesie" co jakis czas na jalowym jakby przygasal jeden cylinder, czy to mozliwe??


Jeśli nastąpiło to zaraz po wymianie filtra to dziwne że świece miałyby paść tak nagle. Może faktycznie jak ktoś pisał wcześniej jakiś paproch przyblokowywuje wtryski.
A poza tym teraz po ustawieniu obrotów powinienes ponownie wykasować kompa bo mogły się zrobić jakieś błędy jak Ci silnik przygasał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez kajot_84 » 19 lis 2006, 19:57

Przed wymiana filtra tez jakby gasl na jeden cylinder, po wymianie strasznie spadly obroty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez Grzyby » 19 lis 2006, 20:14

kajot_84 napisał(a):czasami tak "trzesie" co jakis czas na jalowym

regulacja obrotów i zapłonu załatwi sprawę
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17088 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez kajot_84 » 19 lis 2006, 22:36

obroty juz wyregulowalem a zaplonu sie boje :P A tak apropos czy to trzesienei to tak jak mowisz wina zaplonu a nie swiec czy kabli jak wyczytalem??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez marek » 19 lis 2006, 23:19

kajot_84 napisał(a):A tak apropos czy to trzesienei to tak jak mowisz wina zaplonu a nie swiec czy kabli jak wyczytalem??


może być wina tych wszystkich czynników i do tego jeszcze kopułka i palec rozdzielacza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez kajot_84 » 19 lis 2006, 23:28

ok. Bede powoli sprawdzal, zaczne od tego co wymaga najmniejszego wkladu, zaraz poszukam na forum jak czyscic palec i kopulke rozdzielacza...dzekuje za podpowiedizi jak cos to sie odezwe
Pozdrawiam forumowiczow;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez kajot_84 » 23 lis 2006, 00:51

Witam ponownie. Nie chce zakladac nowego watku, a tu juz wspominlismy o regulacji zaplonu. Szukalem i szukam na forum i nie moge sie doszukac:( Czy ktos moze poradzic jak to sie robi sposobem "domowym"? I jeszcze jedno. Podjerzewam zaplon bo czasami jak przyciskam to ma taka dziure i raz szarpnie i idzie dalej, A JAK WLACZE KLIMATYZACJE TO JUZ W OGOLE JEST RZECZ STRASZNA – SZARPIE JAK NAWIEDZONY.
Czy przy wymianie rozrzadu mogli zle zalozyc ( o ile sie sciaga) apart zaplonowy i przestawic zaplon – bo dochodzi tez dziwne stukanie z okolic silnika i czasami jakby niepalil na jeden gar bo mi tak przygasa :(
Dziekuje za odp z gory
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez marek » 23 lis 2006, 01:03

ustawiasz zapłon lampa stroboskopowa, lampe kupujesz w sklepie za cos ok 70-100pln, ustawienie zaplonu to 5 min roboty nawet pod chmurka
Ale nie oplaca sie dla jednego ustawienia zaplonu kupowac lampy, w warsztacie za 20pln Ci ustawia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez kajot_84 » 23 lis 2006, 07:13

ok/. Wiec pojade do warsztatu aele najpierw zbadam swiece. A co z ta klimatyzacja? macie jakis pomysl? Moze tak strasznie szarpac przez np swiece albo zaplon
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez dplus » 23 lis 2006, 10:52

może słaby akumulator? ja jak tylko włącze światła to silnik jakby na sekundę zwalnia obroty i wraca do normy, tak w sumie jest przy każdym moim odbiorniku prądu. pożyczyłbym na twoim miejscu jakiś dobry akumulator albo podłączył kable rozruchowe do kogoś i wtedy przetestował. może u ciebie spadek jest wyraźniejszy i dochodzi aż do szarpania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2006, 13:40
Posty: 225
Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'

Postprzez dplus » 23 lis 2006, 10:54

może słaby akumulator? ja jak tylko włącze światła to silnik jakby na sekundę zwalnia obroty i wraca do normy, tak w sumie jest przy każdym moim odbiorniku prądu. pożyczyłbym na twoim miejscu jakiś dobry akumulator albo podłączył kable rozruchowe do kogoś i wtedy przetestował. może u ciebie spadek jest wyraźniejszy i dochodzi aż do szarpania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2006, 13:40
Posty: 225
Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'

Postprzez kajot_84 » 23 lis 2006, 19:38

witam
sprobuje sprawdzic, chociaz akumulator jest dobry bo nie jest az tak stary, kreci dobrze, nie ma problemu. Ciekawi mnie czy swiece, przewody, ustawienie zaplonu oze miec wplyw na prace auta przy wlaczonej klimatyzacji ?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez rwachster » 1 gru 2006, 01:38

ok, może mi ktoś powie w takim razie, jakie jest fabryczne ustawienie zapłonu w mazdzie xedos 1.6 16v 107km `96 . Mój mechanik miał problem bo tam (gdzieś ponoć, nie wiem gdzie bo się nie znam) są 2 znaczki....? No i nie wie jak ustawić.
No i jeszcze jedno zapytanie, gdzie znajdę regulację obrotów. dzięki i pozdrawiam

PS. nie chciałem śmiecić zakładają kolejny wątek, ale myślę, że mimo to mi pomożecie.
Początkujący
 
Od: 4 lis 2006, 04:06
Posty: 7
Skąd: Zielona Góra

Postprzez bazakbal » 1 gru 2006, 13:10

rwachster napisał(a):Mój mechanik miał problem bo tam (gdzieś ponoć, nie wiem gdzie bo się nie znam) są 2 znaczki....


koniecznie zmień mechanika!
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 12:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez Grzyby » 1 gru 2006, 14:22

kajot_84 – u mnie też silnik czasami zmniejszał obroty (tak jakby przygasał lub nie paliła jedna świeca) i powodem był źle ustawiony zapłon.
Przestawienie go o parę stopni zlikwidowało ten objaw.
Znajdź lepszego mechanika.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17088 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez rwachster » 1 gru 2006, 15:48

nie raczej go nie zmienie, co więcej za żadne skarby nie oddam numeru bo już dziś jest problem z kolejkowaniem... ;) Znam typka od przedszkola i już wtedy miał ręce w smarze unurane ;)
pozdro
ps. a jak z tym zapłonem, gdzie znajdę jakąś bardziej konstruktywną informację???
Początkujący
 
Od: 4 lis 2006, 04:06
Posty: 7
Skąd: Zielona Góra

Postprzez bazakbal » 1 gru 2006, 18:02

każdy szanujący sie mechanik posiada"książki" typu autodate i tam jest wszystko co potrzeba :)
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 12:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323