Dziwne zachowanie po wymianie filtra paliwa
1, 2
Witam
Niedawno wrocilem i – operacja udana. Ale obroty i tak nie sa tak ok 750 – 800 ale z tego cvo czytalem to inne czynniki tez moga miec wplyw. Ja podejrzewam swiece, bo czasami tak "trzesie" co jakis czas na jalowym jakby przygasal jeden cylinder, czy to mozliwe??
Niedawno wrocilem i – operacja udana. Ale obroty i tak nie sa tak ok 750 – 800 ale z tego cvo czytalem to inne czynniki tez moga miec wplyw. Ja podejrzewam swiece, bo czasami tak "trzesie" co jakis czas na jalowym jakby przygasal jeden cylinder, czy to mozliwe??
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
kajot_84 napisał(a):Ja podejrzewam swiece, bo czasami tak "trzesie" co jakis czas na jalowym jakby przygasal jeden cylinder, czy to mozliwe??
Jeśli nastąpiło to zaraz po wymianie filtra to dziwne że świece miałyby paść tak nagle. Może faktycznie jak ktoś pisał wcześniej jakiś paproch przyblokowywuje wtryski.
A poza tym teraz po ustawieniu obrotów powinienes ponownie wykasować kompa bo mogły się zrobić jakieś błędy jak Ci silnik przygasał.
kajot_84 napisał(a):czasami tak "trzesie" co jakis czas na jalowym
regulacja obrotów i zapłonu załatwi sprawę
kajot_84 napisał(a):A tak apropos czy to trzesienei to tak jak mowisz wina zaplonu a nie swiec czy kabli jak wyczytalem??
może być wina tych wszystkich czynników i do tego jeszcze kopułka i palec rozdzielacza
ok. Bede powoli sprawdzal, zaczne od tego co wymaga najmniejszego wkladu, zaraz poszukam na forum jak czyscic palec i kopulke rozdzielacza...dzekuje za podpowiedizi jak cos to sie odezwe
Pozdrawiam forumowiczow;)
Pozdrawiam forumowiczow;)
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
Witam ponownie. Nie chce zakladac nowego watku, a tu juz wspominlismy o regulacji zaplonu. Szukalem i szukam na forum i nie moge sie doszukac:( Czy ktos moze poradzic jak to sie robi sposobem "domowym"? I jeszcze jedno. Podjerzewam zaplon bo czasami jak przyciskam to ma taka dziure i raz szarpnie i idzie dalej, A JAK WLACZE KLIMATYZACJE TO JUZ W OGOLE JEST RZECZ STRASZNA – SZARPIE JAK NAWIEDZONY.
Czy przy wymianie rozrzadu mogli zle zalozyc ( o ile sie sciaga) apart zaplonowy i przestawic zaplon – bo dochodzi tez dziwne stukanie z okolic silnika i czasami jakby niepalil na jeden gar bo mi tak przygasa
Dziekuje za odp z gory
Pozdrawiam
Czy przy wymianie rozrzadu mogli zle zalozyc ( o ile sie sciaga) apart zaplonowy i przestawic zaplon – bo dochodzi tez dziwne stukanie z okolic silnika i czasami jakby niepalil na jeden gar bo mi tak przygasa
Dziekuje za odp z gory
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
ustawiasz zapłon lampa stroboskopowa, lampe kupujesz w sklepie za cos ok 70-100pln, ustawienie zaplonu to 5 min roboty nawet pod chmurka
Ale nie oplaca sie dla jednego ustawienia zaplonu kupowac lampy, w warsztacie za 20pln Ci ustawia
Ale nie oplaca sie dla jednego ustawienia zaplonu kupowac lampy, w warsztacie za 20pln Ci ustawia
może słaby akumulator? ja jak tylko włącze światła to silnik jakby na sekundę zwalnia obroty i wraca do normy, tak w sumie jest przy każdym moim odbiorniku prądu. pożyczyłbym na twoim miejscu jakiś dobry akumulator albo podłączył kable rozruchowe do kogoś i wtedy przetestował. może u ciebie spadek jest wyraźniejszy i dochodzi aż do szarpania.
- Od: 19 paź 2006, 13:40
- Posty: 225
- Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
- Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'
może słaby akumulator? ja jak tylko włącze światła to silnik jakby na sekundę zwalnia obroty i wraca do normy, tak w sumie jest przy każdym moim odbiorniku prądu. pożyczyłbym na twoim miejscu jakiś dobry akumulator albo podłączył kable rozruchowe do kogoś i wtedy przetestował. może u ciebie spadek jest wyraźniejszy i dochodzi aż do szarpania.
- Od: 19 paź 2006, 13:40
- Posty: 225
- Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
- Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'
witam
sprobuje sprawdzic, chociaz akumulator jest dobry bo nie jest az tak stary, kreci dobrze, nie ma problemu. Ciekawi mnie czy swiece, przewody, ustawienie zaplonu oze miec wplyw na prace auta przy wlaczonej klimatyzacji ?
Pozdrawiam
sprobuje sprawdzic, chociaz akumulator jest dobry bo nie jest az tak stary, kreci dobrze, nie ma problemu. Ciekawi mnie czy swiece, przewody, ustawienie zaplonu oze miec wplyw na prace auta przy wlaczonej klimatyzacji ?
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
ok, może mi ktoś powie w takim razie, jakie jest fabryczne ustawienie zapłonu w mazdzie xedos 1.6 16v 107km `96 . Mój mechanik miał problem bo tam (gdzieś ponoć, nie wiem gdzie bo się nie znam) są 2 znaczki....? No i nie wie jak ustawić.
No i jeszcze jedno zapytanie, gdzie znajdę regulację obrotów. dzięki i pozdrawiam
PS. nie chciałem śmiecić zakładają kolejny wątek, ale myślę, że mimo to mi pomożecie.
No i jeszcze jedno zapytanie, gdzie znajdę regulację obrotów. dzięki i pozdrawiam
PS. nie chciałem śmiecić zakładają kolejny wątek, ale myślę, że mimo to mi pomożecie.
- Od: 4 lis 2006, 04:06
- Posty: 7
- Skąd: Zielona Góra
kajot_84 – u mnie też silnik czasami zmniejszał obroty (tak jakby przygasał lub nie paliła jedna świeca) i powodem był źle ustawiony zapłon.
Przestawienie go o parę stopni zlikwidowało ten objaw.
Znajdź lepszego mechanika.
Przestawienie go o parę stopni zlikwidowało ten objaw.
Znajdź lepszego mechanika.
nie raczej go nie zmienie, co więcej za żadne skarby nie oddam numeru bo już dziś jest problem z kolejkowaniem...
Znam typka od przedszkola i już wtedy miał ręce w smarze unurane
pozdro
ps. a jak z tym zapłonem, gdzie znajdę jakąś bardziej konstruktywną informację???
pozdro
ps. a jak z tym zapłonem, gdzie znajdę jakąś bardziej konstruktywną informację???
- Od: 4 lis 2006, 04:06
- Posty: 7
- Skąd: Zielona Góra
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości