Rozgrzany silnik odpala zdecydowanie gorzej.

Postprzez Jaksa » 20 lis 2006, 23:34

Riki napisał(a):nie mógłbym jezdzic innym autem
No...... <killer> <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez lucas626 » 20 lis 2006, 23:45

Teraz chyba cały w nerwach będę jeżdzić i tankować droższe paliwo w Niemczech.To się niemiaszki pukną w czoło, z Polski po paliwo a nie na odwrót....
Tego jeszcze nie grali, a w portfelu pustka i to jakaaaaa............. :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2005, 09:43
Posty: 35
Skąd: Police
Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r

Postprzez Riki » 20 lis 2006, 23:58

lucas626 dlatego ja staram sie tankowac tylko na Shell-u (jakis tam V-power, oczywiscie tez moze byc syf ale chyba mniejsze prawdopodobienstwo)... mysle ze lepiej nie ryzykowac.. kilkanascie gr. na litrze vs. 4-5tys.zl za naprawe :|


lucas626 napisał(a):Tego jeszcze nie grali, a w portfelu pustka i to jakaaaaa


:(
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jaksa » 21 lis 2006, 00:04

Riki napisał(a):dlatego ja staram sie tankowac tylko na Shell-u (jakis tam V-power)...
To tez jest polskie paliwo ..... tylko z jakimis tam dodatkami ( słyszałem od znajomego ktory pracuje w dziale kontroli stacji paliw ) w Warszawie wszystko leją z jednej ubawu <lol> Grunt to wmówić sobie ze tankuję dobre paliwo a pompa bedzie sprawna hahaha
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 21 lis 2006, 00:13

Jaksa napisał(a):To tez jest polskie paliwo


Heh.. a jednak :P dlatego napisalem ze jest mniejsze prawdopodobienstwo bo nie do konca wierzyłem ze to jest Niemieckie paliwo <lol> ale i tak wole Shell-a od Orlenu :P W wakacje czeka mnie wyjazd za zachodnią granicę, ciekawe czy poczuje jakąś różnicę....

Jarku a Ty gdzie tankujesz?? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez magicadm » 21 lis 2006, 09:43

Riki napisał(a):a Ty gdzie tankujesz?? :)

Widzę, że temat schodzi na jakość paliwka...
Zbieracie faktury/paragony za paliwko???
Ja mam każda jedną :)
Tankuję TYLKO BP Ultime i SHELLa (tego lepszego), teraz zacznę znowu dolewać SKYDDa.

Zbieram kwitki jako dowód dla przyszłego właściciela jako informację, że autko było zalewane najlepszym paliwkiem. Może to zwiekszy jego atrakcyjność na giełdzie :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez lucas626 » 21 lis 2006, 10:13

Paragony podstawa reklamacji -Albo w razie gdy samochód stanie po zatankowaniu – znam takie przypadki u znajomych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2005, 09:43
Posty: 35
Skąd: Police
Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r

Postprzez Jaksa » 21 lis 2006, 10:37

Riki napisał(a):wyjazd za zachodnią granicę, ciekawe czy poczuje jakąś różnicę....
Poczujesz ...... motor inaczej klekocze....
Riki napisał(a):Jarku a Ty gdzie tankujesz
Na Shell'u <lol> ( co 3 tankowanie V-Power rekomendowane paliwo przez Toyotę ;) )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 21 lis 2006, 12:29

Jaksa napisał(a):Poczujesz ...... motor inaczej klekocze....



:D to bedzie okazja zeby sprawdzic ja od razu na autostradzie :P :] dobrze ze chociaz pierwsze 160tkm przejechal na dobrym paliwie.....


Jaksa napisał(a):Na Shell'u


A jednak :P hihi


Jaksa napisał(a):co 3 tankowanie V-Power rekomendowane paliwo przez Toyotę


<spoko> dzis zrobilem ponownie test <lol> i zalałem na Neste... ja zadniej roznicy nie odczuwam... nie wiem jak silnik :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez magicadm » 21 lis 2006, 14:15

Riki napisał(a):ja zadniej roznicy nie odczuwam... nie wiem jak silnik :P


silnik nie ważny – pompa ważna :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez bafanabafana » 21 lis 2006, 15:35

Witam po raz pierwszy :)
A propos paliwka – tankuję tylko BP Ultimate lub Shell V Power. Przejechałem 10 tkm i nie widzę żadnej różnicy miedzy tymi paliwkami.
V Power nie jest polskim paliwkiem. Przychodzi z Niemiec w zaplombowanych cysternach. W każdym razie do Polski wjeżdża jako dobre paliwo a co się potem z nim dzieje, któż to wie? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 12:12
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Auto: Madzia 626 GW DITD'99 115KM

Postprzez Riki » 21 lis 2006, 16:08

magicadm napisał(a):silnik nie ważny – pompa ważna




No tak racja racja :P tak mi sie jakos napisalo <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez magicadm » 21 lis 2006, 16:40

bafanabafana napisał(a):V Power nie jest polskim paliwkiem. Przychodzi z Niemiec w zaplombowanych cysternach.

Skąd to wiesz?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 21 lis 2006, 21:34

bafanabafana napisał(a):W każdym razie do Polski wjeżdża jako dobre paliwo a co się potem z nim dzieje
Chszest......w Orlenie <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez bafanabafana » 22 lis 2006, 09:03

magicadm napisał(a):
bafanabafana napisał(a):V Power nie jest polskim paliwkiem. Przychodzi z Niemiec w zaplombowanych cysternach.

Skąd to wiesz?


Rozmawiałem z różnymi ludźmi (również z Shella).
Wychodzi na to, że V Power diesel przynajmniej jeszcze miesiąc temu produkowany był tylko w Niemczech. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to prawda. Mam kumpla, który jeździ BMW 520d (chip-170KM) i on twierdzi, że różnica między paliwami jest ogromna. Ja tego nie odczuwam. ZUPEŁNIE NIC. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 12:12
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Auto: Madzia 626 GW DITD'99 115KM

Postprzez magicadm » 22 lis 2006, 09:24

bafanabafana napisał(a):jeździ BMW 520d (chip-170KM) i on twierdzi, że różnica między paliwami jest ogromna.

Był na hamowni, mierzył skład spalin, robił analizę paliwa czy tylko opowiada bajki?

bafanabafana napisał(a):Ja tego nie odczuwam. ZUPEŁNIE NIC. ;)

No właśnie.

W ten sposób nic sie nie dowiemy o jakości paliwa. Generalnie to nie chodzi o to by autko lepiej paliło gumę, ale by układ wtryskowy nie był traktowany jakimś g...., które doprowadzi do uszkodzenia pompy, czy wtryskiwaczy. A to właśnie kosztuje – a nie 0.2 sekundy wiecej do setki.

Proponuję telefon/mail do Shella z oficjalnym pytaniem – zakładając, ze bedą chcieli odpowiedzieć...

Cytat z www:
"Firma Shell wprowadza najbardziej zaawansowane paliwo przeznaczone dla silników diesla – Shell V-Power Diesel. Składają się na nie unikalne i sta­rannie wyselekcjonowane komponenty, opracowane i wyprodukowane zgodnie z technologią stosowaną w nowoczesnej rafinerii Shell w Niemczech. Unikalna technologia daje pewność, że każdy litr naszego paliwa ma taką samą, najwyższą jakość i że V-Power Diesel w baku twojego samochodu jest identyczny z oryginalnym produktem, który tworzą nasi eksperci w laboratorium."

Z tego wcale nie wynika, że paliwo jedzie z Niemiec – tylko, że jest robione na wzór niemieckiego.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez bafanabafana » 22 lis 2006, 09:45

Na hamowni oczywiście był ale ostatnią rzeczą jaka go interesowała była analiza spalin <lol>
Dla kierowców BMW liczy się tylko jedno <lol>
Jak przeczytali w nazwie paliwa Power to już nic innego nie będą lać ;)

A tak poważnie to VP Diesel jest podobno paliwem bezsiarkowym.
Za jakiś czas (na pewno jeszcze w tym roku) zrobię porównanie z BP Ultimate. Dam znać o wynikach testu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 12:12
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Auto: Madzia 626 GW DITD'99 115KM

Postprzez magicadm » 22 lis 2006, 09:48

bafanabafana napisał(a):A tak poważnie to VP Diesel jest podobno paliwem bezsiarkowym.
.

BP Ultimate również. Wszystko jest dokładnie opisane na stronach producenta.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez bafanabafana » 22 lis 2006, 09:51

Ze strony Shell Polska (najczęście zadawane pytania)

1. Jaka jest różnica między Shell Diesel Extra a Shell V-Power Diesel?


Ulepszona jakość Shell Diesel Extra w porównaniu do standardowego paliwa została osiągnięta poprzez dodanie specjalnych dodatków. W przypadku V Power Diesla mamy do czynienia z nową technologią. Paliwo w całości powstaje ze starannie wyselekcjonowanych składników połączonych w celu osiągnięcia ulepszonej i unikalnej formuły paliwa. Dlatego też produkujemy Shell V-Power Diesel w niemieckiej rafinerii Shell, która to rafineria oferuje najbardziej zaawansowane technologie. Ponadto, używamy najlepszej technologii dostępnej obecnie, która zapewnia efektywne oczyszczanie wtryskiwaczy celem uzyskania maksymalnych osiągów silnika.

W to akurat wierzę Orlen może być za cienki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 12:12
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Auto: Madzia 626 GW DITD'99 115KM

Postprzez xANDy » 22 lis 2006, 10:16

Wiara czyni cuda... <lol>
I tak wszystkie paliwa są lane z dwóch nalewaków – a na stacji dolewają do nich dodatki, które robią z nich verwę, ultimate czy super power'a. Całe paliwo w kraju jest "nasze" (może z wyjątkiem "ruskiej ropy", której szkoda w ogóle lać do baku).
Na kolędzie spotkałem kilku kierowców, którzy jeżdżą róznymi cysternami – i wszystkie, niezależnie od naklejek na burcie – leją to samo do środka. Tydzień jeździ z shell'em (dowolny "model" paliwa), drugi tydzień na orlenie itd...
W Polsce paliwo jest polskie......
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6