Witam,
mam taki problem. Dzisiaj wisadam do samochodu chce przekrecic kluczyk w stacyjce a tu lipa. Nic nie moge zrobic, nie moge zdjac blokady. Malo tego, kierownica zostala zablokowana ale ma dziwne wieksze ruchy tak jak by ta blokada sie wyrobila lub cos w tym stylu.
Po kilku minutach meczarni kluczyk przekrecilem ale za to klucz w nim lata jak zyd po pustym sklepie. Boje sie ze czas na wymiane stacyjki a to chyba nie maly koszt. Teraz mialbym pytanie:
Czy ktos probowal rozbierac stacyjke ?
Czy mial ktos taki problem ?
Jak sie dostac do tej stacyjki – trudna sprawa ?
Ile mniej wiecej moze kosztowac nowa / uzywana stacyjka ?
pozdr.
SKowal
Stacyjka – dziwne objawy – czas jej dobiega konca ?
Strona 1 z 1
Zdemontuj ją i zanieś do jakiegoś speca od dorabiania kluczy.
W samochodzie ojca stacyjka się zablokowała całkowicie – przyjechał, wyjął, rozmontował, po 2h zmontował i jest ok.
ja – kiedyś z ciekawości
nie wiem
docyś prosta, jedna z niewielu rzeczy do której jako tako można się dostać.
nowa – szukaj tutaj www.mazda.pl
używana – pytaj na Allegro
W samochodzie ojca stacyjka się zablokowała całkowicie – przyjechał, wyjął, rozmontował, po 2h zmontował i jest ok.
skowal napisał(a):Czy ktos probowal rozbierac stacyjke ?
ja – kiedyś z ciekawości
skowal napisał(a):Czy mial ktos taki problem ?
nie wiem
skowal napisał(a):Jak sie dostac do tej stacyjki – trudna sprawa ?
docyś prosta, jedna z niewielu rzeczy do której jako tako można się dostać.
skowal napisał(a):Ile mniej wiecej moze kosztowac nowa / uzywana stacyjka ?
nowa – szukaj tutaj www.mazda.pl
używana – pytaj na Allegro
Ale kombinulecie, ja miałem też taki problem.
Psiknij do stacyjki WD40, u mnie pomogło od razu, stacyjka jak nowa. Poprostu się troche rozkalibrowała.
Psiknij do stacyjki WD40, u mnie pomogło od razu, stacyjka jak nowa. Poprostu się troche rozkalibrowała.
a poco jakiś podpis??
- Od: 29 sty 2006, 16:29
- Posty: 13
- Skąd: Nisko
- Auto: Mazda 626 2,0 B+G 1994
WD40 do stacyjki to jedna z najlepszych głupot jakie można zrobić!
Akurat nie do stacyjki – tam są przecież na końcu styki, które potem robią problemy – bo płyn po wyschnięciu działa jak izolacja. Ciężko czasem zapalić (nie styka) a im zimniej tym gorzej. Przerabiam na własnej skórze.
Akurat nie do stacyjki – tam są przecież na końcu styki, które potem robią problemy – bo płyn po wyschnięciu działa jak izolacja. Ciężko czasem zapalić (nie styka) a im zimniej tym gorzej. Przerabiam na własnej skórze.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):WD40 do stacyjki to jedna z najlepszych głupot jakie można zrobić!
Akurat nie do stacyjki – tam są przecież na końcu styki, które potem robią problemy – bo płyn po wyschnięciu działa jak izolacja. Ciężko czasem zapalić (nie styka) a im zimniej tym gorzej. Przerabiam na własnej skórze.
chyba masz racje bo WD40 aplikowalem kilka miechow temu i po tym mialem kilka przypadkow ze po przekreceniu kluczyka cisza jak po smierci organisty (objaw podobny gdy w rozruszniku szczotki padna) teraz chyba juz wiem czemu tak sie dzieje.
narazie jezdze, do tej pory nie mialem powtorki z rozrywki zobacze co bedzie dalej. Uzywam klucza dorobionego moze on cos swiruje mialem problem z dorobieniem tego klucza (jak pasowal do drzwi to nie pasowal do stacyjki i odwrotnie – a zamki wszedzie mam oryginal) po kilku wizytach u "klucznika" bylo ok. Ale moze ten klucz w 100% nie pasuje i on cos moze bruzdzic.
- Od: 11 wrz 2005, 20:47
- Posty: 79
- Skąd: Skierniewice
- Auto: Mazda 6 2.0 SKY-G GJ '16
Mazda 6 2.0 CiTD GY '04
Mazda 626 1.8 GE '93
Jeśli klucz przekręca stacyjkę – to problem został już tylko w styczniku, który jest na samym "dole", gdzie spływają wszelkie wypłukane przez WD40 śmieci i tam zostają... Stąd problem. Na szczęście ten element chyba najłatwiej wykręcić i przeczyścić same styki (w GFce jest "dość" na wierzchu).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam!
Mam podobny problem.
Juz drugi raz mi się zdażyło, że nie mogę przekręcić kluczyka. Poprzednio posłużyłam się intuicją informatyczną i "zrestartowałam" Madzię (czyt.: wysiadłam, zamknęłam drzwi, otworzyłam ponownie i wsiadłam) i zadziałało. Pomyślałam więc, że to jakieś zabezpieczenie przed złodziejami – jak się za długo siedzi w zamkniętym samochodzie przed włączeniem, to się blokuje, bo "myśli", że coś kombinujesz
.
Dzisiaj znowu nie mogłam przekręcić kluczyka, chociaż wcale się nie guzdrałam. Dwa razy "restartowałam" i nic. Dodam tylko, że kluczyk był dorabiany, ale nie zauważyłam, żeby miał jakiś luz w stacyjce.
Jaka może być tego przyczyna? I jak uruchomić samochód, jeśli znowu mi się coś takiego przydarzy?
Mam podobny problem.
Juz drugi raz mi się zdażyło, że nie mogę przekręcić kluczyka. Poprzednio posłużyłam się intuicją informatyczną i "zrestartowałam" Madzię (czyt.: wysiadłam, zamknęłam drzwi, otworzyłam ponownie i wsiadłam) i zadziałało. Pomyślałam więc, że to jakieś zabezpieczenie przed złodziejami – jak się za długo siedzi w zamkniętym samochodzie przed włączeniem, to się blokuje, bo "myśli", że coś kombinujesz
Dzisiaj znowu nie mogłam przekręcić kluczyka, chociaż wcale się nie guzdrałam. Dwa razy "restartowałam" i nic. Dodam tylko, że kluczyk był dorabiany, ale nie zauważyłam, żeby miał jakiś luz w stacyjce.
Jaka może być tego przyczyna? I jak uruchomić samochód, jeśli znowu mi się coś takiego przydarzy?
- Od: 4 lis 2006, 16:48
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: MX-3 1.6 16V '94 granatowa
Może i Mariusz ma racje żeby pójść ze stacyjką do speca od dorabiania kluczy ... mi się blokował zamek od strony kierowcy, wymontowałem, poszedlem do gościa z zamkniem + kluczyki ! pogrzebał z 10min. po czym stwierdził ze po prostu się poluzowały zapadki, ale będzie ok / gratisowo dorobił mi kluczyk 
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Witam.
Magicy od dorabiania kluczy robią cuda. Miałem w Vectrze problem z zacinająca się stacyjką. fachowiec dorobił mi "podwyższony" kluczyk i powiedział, że ten nigdy się nie przytnie. No i był dobrym prorokiem.
Magicy od dorabiania kluczy robią cuda. Miałem w Vectrze problem z zacinająca się stacyjką. fachowiec dorobił mi "podwyższony" kluczyk i powiedział, że ten nigdy się nie przytnie. No i był dobrym prorokiem.
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6