Konkurs 'Znawcy Mazd'
kończ waść wstydu oszczędź.
Bo prawidłowa odpowiedź to i tak jest
Tylko macie błędne informacje i tyle odemnie
Bo prawidłowa odpowiedź to i tak jest
Bimbak napisał(a):626 GE
FS, RF-CX, KF czyli 3 szt
Tylko macie błędne informacje i tyle odemnie
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Tylko macie błędne informacje i tyle odemnie
mamy takie samo info jak ty (przeca wymieniałeś)
Bimbak napisał(a):coś czuję że jak podacie wyniki to będziemy się spierać
nie pierwszy i nie ostatni raz
Bender, czytaj pytanie + podpowiedź
Bimbak napisał(a):...no to jak uznajesz którąś z wcześniejszych odpowiedzi?
tak, tylko zastanawiam się nad punktacją
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Kończę temat bo chyba można tak długo.
Pytanie brzmiało:
2. Co to za model i ile było w nim montowanych wersji silnika 2.0 ?
potem zmiana:
później była podpowiedź:
Zdjęcie faktycznie przedstawiało Cronosa (generacja GE) – tylko tam była kremowa skóra. Prawidłowa odpowiedź to:
GE i silniki FS, FS-ZE, KF, KF-ZE, RF-CX (czyli 5 silników o pojemności 2l.)
Problemem było takie napisanie pytania, żeby nie napisać za dużo (żeby nie było za proste). Stąd była późniejsza podpowiedź (generacja/model). Wiem – ciężko jest zaskoczyć "co autor miał na myśli", stąd podpowiedzi.
Zdecydowałem uznać te 2 posty jako prawidłową odpowiedź.
Uznaję tym samym odpowiedzi Bimbaka (mimo, że udzielił jej w 2 postach). Cronos to również generacja GE.
Wiem, że pewnie nie wszyscy będą zadowoleni, ale Bimbak jako pierwszy wymienił wszystkie 2 litrowe silniki montowane w GE.
Dostaje tym samym 10pkt. ale flaszkę to sam postawi
Pytanie brzmiało:
2. Co to za model i ile było w nim montowanych wersji silnika 2.0 ?

potem zmiana:
Grzyby napisał(a):Za prawidłową odpowiedź i wymienienie wszystkich silników będzie 10 pkt.
później była podpowiedź:
Grzyby napisał(a):chodzi ogolnie o model/generacje
Zdjęcie faktycznie przedstawiało Cronosa (generacja GE) – tylko tam była kremowa skóra. Prawidłowa odpowiedź to:
GE i silniki FS, FS-ZE, KF, KF-ZE, RF-CX (czyli 5 silników o pojemności 2l.)
Problemem było takie napisanie pytania, żeby nie napisać za dużo (żeby nie było za proste). Stąd była późniejsza podpowiedź (generacja/model). Wiem – ciężko jest zaskoczyć "co autor miał na myśli", stąd podpowiedzi.
Bimbak napisał(a):skoro to GE
to silniki były hmm....
FS, KF, RF, KF-ZE... czyli 4 szt
FS-ZE nie było w GE
Bimbak napisał(a):a jesli chodzi tylko o cronosa...
to był FS i KF-ZE czyli 2 szt.
Zdecydowałem uznać te 2 posty jako prawidłową odpowiedź.
Uznaję tym samym odpowiedzi Bimbaka (mimo, że udzielił jej w 2 postach). Cronos to również generacja GE.
Wiem, że pewnie nie wszyscy będą zadowoleni, ale Bimbak jako pierwszy wymienił wszystkie 2 litrowe silniki montowane w GE.
Dostaje tym samym 10pkt. ale flaszkę to sam postawi
Wg naszych informacji japonsky. Dzisiejszy zestaw pytan wrzuce za niedlugo, zapraszam
Moze bedzie rownie emocjonujaco.
Globy napisał(a):Wg naszych informacji japonsky
A wg moich KF na japonie był montowany tylko w wersji ZE
Zgłaszam protest
A poza tym prosze mi dopisać 1 pkt za odgadnięte pytanie
A tak wogóle to pytania są tendencyjne
Omija Was najlepsze
A warto... Mozna sie codziennie dowiedziec czegos ciekawego, nawet my jako jury wiele sie nauczylismy
Rzadka ekstrawagancja z naszej strony, ale dzieki temu bywa ciekawiej.
jacobs napisał(a):A to pytanie było ułożone tak, że każdy mógł interpretować je na inny sposób, nie koniecznie taki jak Mariusz.
Rzadka ekstrawagancja z naszej strony, ale dzieki temu bywa ciekawiej.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości