Obroty gwałatownie rosną podczas zmiany biegu
Strona 1 z 1
Mam mały problem z obrotami silnika w 121 1,3i 16 V 92r. Przy zmianie biegów w czasie przyśpieszania podbija mi obroty do góry (na zimnym silniku jest ok. obroty przy zmianie biegów spokojnie spadają)
- Od: 19 lut 2004, 13:32
- Posty: 30
- Skąd: Sandomierz
- Auto: mazda 121 1.3 16V
mialem kiedys cos podobnego w calibrze..........sprzeglo zminana biegu i jeszcze nie zdazylem puscic sprzegla a obroty do gory jak glupie..................przelaczanlem na benzynke i bylo spoko............
u mnie parownik byl kupa a u ciebie jak na benzynie wozisz sie to nie wiem
ale i tak pozdrawiam:)
u mnie parownik byl kupa a u ciebie jak na benzynie wozisz sie to nie wiem
ale i tak pozdrawiam:)
coś ciekawego?? tylko co??
- Od: 28 paź 2003, 10:07
- Posty: 411
- Skąd: Legionowo
- Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)
Dzieki ale to chyba nie parownik. Niestety mam to samo i na benzynie i na gazie.
- Od: 19 lut 2004, 13:32
- Posty: 30
- Skąd: Sandomierz
- Auto: mazda 121 1.3 16V
Sprzęgło tu nie ma nic do rzeczy, bo z tego co rozumiem obroty wzrastają na luzie i bez naciskania gazu...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Problem został usuniety a wynikał z zacięcia "amortyzatora przepustnicy" Troszkę WD 40 i problem zniknął
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 19 lut 2004, 13:32
- Posty: 30
- Skąd: Sandomierz
- Auto: mazda 121 1.3 16V
Witam nie chce nowego wotku wiec opisze swoj problem tutaj, mazda 121 1.3 94r. wszystkie przewody nowe, przeplywomierz tez, chodzi ladnie tylko podobny problem do kolegi trzyma wysokie obroty, jak jest zimna ma 2500 ale w miare gdy sie rozgrzewa obroty wzrastaja do 3000-4000/min jezdzi normalnie nie szarpie itd. tylko jak na luz obroty w gure. Czy jest mozliwe ze kolektorem ssacym idzie troszke powietrza...
? moze jakies sugestie?
- Od: 7 paź 2006, 16:11
- Posty: 13
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 121 DB 1.3 16v Canvas
Kiedyś moja starsza tak miała – linka od gazu się trochę postrzępiła i się zacinała – nie chciała wracać – przy zmianie biegu silnik wkręcał się prawie do końca obrotomierza – może to to
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
to jest za bębenkiem gdzie nawija się linka gazu. Jest tam taka zaokrąglona blaszka którą wyciska taki grzybek. Zaokrąglonablaszka nie pozwala na zimnym silniku na całkowity powrót gazu. Dopiero w miarę nagrzewania się grzybek sie wysuwa przesuwając blaszkę,a ta z kolei uwalnia mechanizm linki.
Oprócz tego blaszka ma na styku z tym "grzybkiem" malutką śrubę z nakrętka, dzięki czemu można właśnie regulować ssanie.
Oprócz tego blaszka ma na styku z tym "grzybkiem" malutką śrubę z nakrętka, dzięki czemu można właśnie regulować ssanie.
- Od: 28 paź 2005, 15:11
- Posty: 26
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda 121 DB 1.3 Canwas Top
To są chyba takie małe sprężynki przy przepustnicy – nie bijcie jeśli palnąłem głupotę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość