2-4.07.2004 Spot 3-dniowy Klubu MazdaSpeed w Rykach
Jeszcze chwila z tymi wizytowkami. Wszystkich zainteresowanych prosze o odwiedzenie forum wieczorem, poniewaz do pobrania beda takze bardzo wazne informacje dotyczace organizacji samego spota.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Wszystkich gosci spota prosze o zapoznanie sie z ponizszymi zasadami bezpieczenstwa oraz krotkimi opisami prob zrecznosciowych:
Zasady bezpieczeństwa dla uczestników
Bezpieczeństwo widzów i zawodników jest bezwzględnym pierwszeństwem – należy uważnie obserwować aktualną sytuację oraz auta jeżdżące w bliskiej odległości miejsca pobytu i być czujnym w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia.
Należy zapewnić również względną ochronę widzom przebywającym obok nas.
Proszę o dopilnowanie wcześniejszej znajomości terenu i obecności w pobliżu osoby obsługującej zawody, będącej w kontakcie z centrum imprezy.
Proszę o zwracanie uwagi zawodników na poboczne auta oraz osoby stojące przy torze.
Proszę uważać przede wszystkim na auta ruszające z miejsca postoju, ponieważ mogą one spowodować niebezpieczną sytuację dla ich kierowców, innych aut będących w pobliżu oraz osób trzecich.
Na torze przebywamy w pozycji stojącej.
Należy przygotować się na różne warunki atmosferyczne, na przykład upał bądź opady deszczu.
Zasady bezpieczeństwa dla obsługi
Obsługa ma zadanie dopilnować obecności sprzętu zapewniającego bezpieczeństwo i wygodę prowadzenia zawodów: gaśnica, urządzenia komunikacyjne i pomiarowe, formy notowania wyników.
Upewnienie się przez obsługę przed startem tury zawodów o prawidłowym i bezpiecznym ustawieniu słupków oraz zachowaniu norm bezpieczeństwa przez widzów.
Obsługa nie powinna odwracać uwagi od miejsca wyznaczonego pobytu, musi dbać o bezpieczeństwo widzów i fotografujących.
Na torze przebywamy w pozycji stojącej.
Obsługa proszona jest o czujność w przypadku przewróceniu słupka oraz postawienie go na miejsce wyznaczone kredą. Czas na to przeznaczony jest bardzo krótki. Jeśli nie można z powrotem postawić na miejsce naruszonego pachołka, proszę nie narażać bezpieczeństwa własnego i innych i skorzystać z radia w celu powiadomienia centrum obsługi o zaistniałej sytuacji.
W przypadku zatrzymania auta proszę natychmiast wydać dyspozycję kierowcy w celu opuszczenia toru. Należy o tym poinformować centrum obsługi.
Należy dbać o zabezpieczenie grup widzów nawet kosztem przerwania zawodów.
Jedna z osób powinna być odpowiedzialna za trzymanie krótkofalówki/flagi oraz jedna lub więcej za dbanie i ustawianie przewróconych słupków.
Obsługa musi obserwować aktualne możliwości potrącania słupków.
Podczas stawiania pachołków na miejsce należy mieć przy sobie mapę/plan ich poprawnego ustawienia.
Obsługa powinna zawiadamiać centrum o punktach karnych zawodnika krótkimi i zwięzłymi komunikatami.
Plan lotniska
Pas startowy lotniska w Rykach ma 1400 metrów długości i 30 metrów szerokości. Drogi kołowania mają około 15 i 20 metrów szerokości. Wymiary placów postojowych to odpowiednio 90x50 i 385x50 metrów.
Legenda:
A – brama wjazdowa
B – miejsce zbiórki
C – awaryjne miejsce zbiórki
D – pozycja startowa dla wyścigów na 400m
E – miejsce prób zręcznościowych
Przybliżony harmonogram spotkania
Spot rozpoczyna się w sobotę, 3 lipca 2004 roku. Poniższy harmonogram jest jedynie przybliżonym planem, jeśli nastąpią zmiany, obsługa spotkania będzie o tym na bieżąco informowała uczestników.
Prosimy wszystkich o punktualne przybycie, oraz pilnowanie momentów rozpoczęcia kolejnych konurencji, gdyż nie będą one powtarzane, a listy startowe zostaną ustalone przed wjazdem na tor pierwszego zawodnika.
12:00
Spotkanie uczestników zlotu na stacji paliw Orlen przy wjeździe do miejscowości Ryki.
13:00
Wspólny przejazd na lotnisko, właściwe miejsce spotkania. Czas na zapoznanie się, rozmowy i oglądanie aut oraz przygotowanie obsługi zawodów.
13:45
Ustawienie aut i gości do wspólnej fotografii.
14:00
Rozpoczęcie zawodów w następującej kolejności:
– próba Stewart'a
– slalom klasyczny
– wyścigi równoległe na 1/4 mili
– w przerwie zawodów – freestyle
– konkurs piękności oraz CarAudio
późne popołudnie
Zakończenie zawodów, przyznanie nagród, wspólna sesja zdjęciowa oraz przejazd do ośrodka agroturystycznego, gdzie odbędzie się impreza z ogniskiem.
Zasady poszczególnych konkurencji
próba Stewarta
pozwala na sprawdzenie umiejętności płynnej jazdy. Samochód z zamontowaną na masce tacą musi przejechać określony tor manewrowy między słupkami. Umieszczona na tacy piłka nie może wypaść, a w przypadku wypadnięcia kierowca musi wyjść z auta, odłożyć piłkę z powrotem na tacę na masce samochodu i kontynuować przejazd, przez co traci cenne sekundy konkurencji. Każdy ma dwa przejazdy, z których średni czas liczony jest do punktacji.
slalom klasyczny
samochód musi przejechać określony tor w jak najkrótszym czasie bez potrącania słupków wyznaczających miejsca zmiany kierunku jazdy.
Próba zręcznościowa to dość szybkie okrążenie, gdzie prędkości mogą dochodzić do 60 km/h. Uczestnik ustawia się w punkcie A i na sygnał obsługi rozpoczyna okrążenie. Próba kończy się w miejscu startu. Uczestnik musi zatrzymać samochód przed wyznaczoną linią mety.
Legenda:
A– start/meta
B– szybki slalom, pachołki rozstawione co 20m
C – szybki nawrót o średnicy 24m
D – szykana
E – krótki slalom, pachołki rozstawione co 15m
F – szybki nawrót o średnicy 24m
wyścigi równoległe 1/4 mili
zawodnicy ścigają się na prostej o długości 400 m. Zostają podzieleni na 3 klasy wyselekcjonowane wg pojemności samochodów. Z każdej klasy zostają wyznaczone pary aut, z których ostateczni finaliści ponownie mierzą się ze sobą aż do ostatecznego pojedynku i wyłonienia zwycięzcy. W przypadku nieparzystej liczby aut biorącej udział w wyścigu, jeden z uczestników musi przejechać tor dwa razy. Samochody biorące udział w zawodach po każdym wyścigu wracają pasem, na którym odbywa się wyścig, na miejsce startu.
konkurs piękności
uczestnicy spotkania wybierają najbardziej zadbany/atrakcyjny samochód zlotu spośród wystawionych do konkursu; na załączonych kartkach wpisują nr auta i wrzucają do urny. Po podliczeniu głosów następuje ogłoszenie wyniku.
konkurs CarAudio
uczestnicy spotkania wybierają samochód z najatrakcyjniejszym sprzętem audio w nim zainstalowanym spośród wystawionych do konkursu; na załączonych kartkach wpisują nr auta i wrzucają do urny. Po podliczeniu głosów następuje ogłoszenie wyniku.
Punkty karne
– jeśli słupek został przewrócony w jakiejkolwiek odległości lub odrzucony i po-został w pozycji stojącej dalej niż 50 cm od wyznaczonego miejsca postawie-nia, zawodnik zostaje ukarany
– jeśli słupek przesunął się w obrębie 50 cm od miejsca przeznaczenia i pozostał w pozycji stojącej, zawodnik nie otrzymuje punktów karnych
– zawodnik zostaje zdyskwalifikowany w przypadku nie przestrzegania trasy przejazdu
– jeśli auto wykonuje nieprzewidywalne ruchy, zostając na trasie przejazdu, za-wodnik nie zostaje ukarany
Zasady bezpieczeństwa dla uczestników
Bezpieczeństwo widzów i zawodników jest bezwzględnym pierwszeństwem – należy uważnie obserwować aktualną sytuację oraz auta jeżdżące w bliskiej odległości miejsca pobytu i być czujnym w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia.
Należy zapewnić również względną ochronę widzom przebywającym obok nas.
Proszę o dopilnowanie wcześniejszej znajomości terenu i obecności w pobliżu osoby obsługującej zawody, będącej w kontakcie z centrum imprezy.
Proszę o zwracanie uwagi zawodników na poboczne auta oraz osoby stojące przy torze.
Proszę uważać przede wszystkim na auta ruszające z miejsca postoju, ponieważ mogą one spowodować niebezpieczną sytuację dla ich kierowców, innych aut będących w pobliżu oraz osób trzecich.
Na torze przebywamy w pozycji stojącej.
Należy przygotować się na różne warunki atmosferyczne, na przykład upał bądź opady deszczu.
Zasady bezpieczeństwa dla obsługi
Obsługa ma zadanie dopilnować obecności sprzętu zapewniającego bezpieczeństwo i wygodę prowadzenia zawodów: gaśnica, urządzenia komunikacyjne i pomiarowe, formy notowania wyników.
Upewnienie się przez obsługę przed startem tury zawodów o prawidłowym i bezpiecznym ustawieniu słupków oraz zachowaniu norm bezpieczeństwa przez widzów.
Obsługa nie powinna odwracać uwagi od miejsca wyznaczonego pobytu, musi dbać o bezpieczeństwo widzów i fotografujących.
Na torze przebywamy w pozycji stojącej.
Obsługa proszona jest o czujność w przypadku przewróceniu słupka oraz postawienie go na miejsce wyznaczone kredą. Czas na to przeznaczony jest bardzo krótki. Jeśli nie można z powrotem postawić na miejsce naruszonego pachołka, proszę nie narażać bezpieczeństwa własnego i innych i skorzystać z radia w celu powiadomienia centrum obsługi o zaistniałej sytuacji.
W przypadku zatrzymania auta proszę natychmiast wydać dyspozycję kierowcy w celu opuszczenia toru. Należy o tym poinformować centrum obsługi.
Należy dbać o zabezpieczenie grup widzów nawet kosztem przerwania zawodów.
Jedna z osób powinna być odpowiedzialna za trzymanie krótkofalówki/flagi oraz jedna lub więcej za dbanie i ustawianie przewróconych słupków.
Obsługa musi obserwować aktualne możliwości potrącania słupków.
Podczas stawiania pachołków na miejsce należy mieć przy sobie mapę/plan ich poprawnego ustawienia.
Obsługa powinna zawiadamiać centrum o punktach karnych zawodnika krótkimi i zwięzłymi komunikatami.
Plan lotniska

Pas startowy lotniska w Rykach ma 1400 metrów długości i 30 metrów szerokości. Drogi kołowania mają około 15 i 20 metrów szerokości. Wymiary placów postojowych to odpowiednio 90x50 i 385x50 metrów.
Legenda:
A – brama wjazdowa
B – miejsce zbiórki
C – awaryjne miejsce zbiórki
D – pozycja startowa dla wyścigów na 400m
E – miejsce prób zręcznościowych
Przybliżony harmonogram spotkania
Spot rozpoczyna się w sobotę, 3 lipca 2004 roku. Poniższy harmonogram jest jedynie przybliżonym planem, jeśli nastąpią zmiany, obsługa spotkania będzie o tym na bieżąco informowała uczestników.
Prosimy wszystkich o punktualne przybycie, oraz pilnowanie momentów rozpoczęcia kolejnych konurencji, gdyż nie będą one powtarzane, a listy startowe zostaną ustalone przed wjazdem na tor pierwszego zawodnika.
12:00
Spotkanie uczestników zlotu na stacji paliw Orlen przy wjeździe do miejscowości Ryki.
13:00
Wspólny przejazd na lotnisko, właściwe miejsce spotkania. Czas na zapoznanie się, rozmowy i oglądanie aut oraz przygotowanie obsługi zawodów.
13:45
Ustawienie aut i gości do wspólnej fotografii.
14:00
Rozpoczęcie zawodów w następującej kolejności:
– próba Stewart'a
– slalom klasyczny
– wyścigi równoległe na 1/4 mili
– w przerwie zawodów – freestyle
– konkurs piękności oraz CarAudio
późne popołudnie
Zakończenie zawodów, przyznanie nagród, wspólna sesja zdjęciowa oraz przejazd do ośrodka agroturystycznego, gdzie odbędzie się impreza z ogniskiem.
Zasady poszczególnych konkurencji
próba Stewarta
pozwala na sprawdzenie umiejętności płynnej jazdy. Samochód z zamontowaną na masce tacą musi przejechać określony tor manewrowy między słupkami. Umieszczona na tacy piłka nie może wypaść, a w przypadku wypadnięcia kierowca musi wyjść z auta, odłożyć piłkę z powrotem na tacę na masce samochodu i kontynuować przejazd, przez co traci cenne sekundy konkurencji. Każdy ma dwa przejazdy, z których średni czas liczony jest do punktacji.
slalom klasyczny
samochód musi przejechać określony tor w jak najkrótszym czasie bez potrącania słupków wyznaczających miejsca zmiany kierunku jazdy.

Próba zręcznościowa to dość szybkie okrążenie, gdzie prędkości mogą dochodzić do 60 km/h. Uczestnik ustawia się w punkcie A i na sygnał obsługi rozpoczyna okrążenie. Próba kończy się w miejscu startu. Uczestnik musi zatrzymać samochód przed wyznaczoną linią mety.
Legenda:
A– start/meta
B– szybki slalom, pachołki rozstawione co 20m
C – szybki nawrót o średnicy 24m
D – szykana
E – krótki slalom, pachołki rozstawione co 15m
F – szybki nawrót o średnicy 24m
wyścigi równoległe 1/4 mili
zawodnicy ścigają się na prostej o długości 400 m. Zostają podzieleni na 3 klasy wyselekcjonowane wg pojemności samochodów. Z każdej klasy zostają wyznaczone pary aut, z których ostateczni finaliści ponownie mierzą się ze sobą aż do ostatecznego pojedynku i wyłonienia zwycięzcy. W przypadku nieparzystej liczby aut biorącej udział w wyścigu, jeden z uczestników musi przejechać tor dwa razy. Samochody biorące udział w zawodach po każdym wyścigu wracają pasem, na którym odbywa się wyścig, na miejsce startu.
konkurs piękności
uczestnicy spotkania wybierają najbardziej zadbany/atrakcyjny samochód zlotu spośród wystawionych do konkursu; na załączonych kartkach wpisują nr auta i wrzucają do urny. Po podliczeniu głosów następuje ogłoszenie wyniku.
konkurs CarAudio
uczestnicy spotkania wybierają samochód z najatrakcyjniejszym sprzętem audio w nim zainstalowanym spośród wystawionych do konkursu; na załączonych kartkach wpisują nr auta i wrzucają do urny. Po podliczeniu głosów następuje ogłoszenie wyniku.
Punkty karne
– jeśli słupek został przewrócony w jakiejkolwiek odległości lub odrzucony i po-został w pozycji stojącej dalej niż 50 cm od wyznaczonego miejsca postawie-nia, zawodnik zostaje ukarany
– jeśli słupek przesunął się w obrębie 50 cm od miejsca przeznaczenia i pozostał w pozycji stojącej, zawodnik nie otrzymuje punktów karnych
– zawodnik zostaje zdyskwalifikowany w przypadku nie przestrzegania trasy przejazdu
– jeśli auto wykonuje nieprzewidywalne ruchy, zostając na trasie przejazdu, za-wodnik nie zostaje ukarany
Czy ktos moglby zabrac krede szkolna i dobry stoper, a nawet dwa? Dzieki 
Jeszcze jedna wazna informacja – w gospodarstwie agroturystycznym niestety zajete sa dwa pokoje, wiec zostaje 8 miejsc noclegowych. W zamian bedzie mozna wykupic pokoj w hotelu Karczma. Przepraszam za zaistniala sytuacje i mam nadzieje, ze dojdziemy do porozumienia w sprawie noclegu.
Tez by sie bardzo przydala 
Przykro mi, ale wizytowek nie bedzie z przyczyn niezaleznych.
Lol, to mnie zaskoczylo, ale powiedz Globy, to moze warto jeszcze teraz dac info zeby kazdy przygotowal we wlasnym zakresie, na okreslony wzor
vide:
Nazwa klubu: mazdaspeed
Nick: JanekKowalski
Auto: Mazda 424 GLBD 2004 3,0 v6
I wielkimi wołami w wordzie, orientacja kartki w poziomie. Jakby co ja moge ze 20 takich druknac i rozdac na stacji benzynowej. Potrzebne mi tylko info co ma na nich być.
vide:
Nazwa klubu: mazdaspeed
Nick: JanekKowalski
Auto: Mazda 424 GLBD 2004 3,0 v6
I wielkimi wołami w wordzie, orientacja kartki w poziomie. Jakby co ja moge ze 20 takich druknac i rozdac na stacji benzynowej. Potrzebne mi tylko info co ma na nich być.
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
Lol, to mnie zaskoczylo, ale powiedz Globy, to moze warto jeszcze teraz dac info zeby kazdy przygotowal we wlasnym zakresie, na okreslony wzor
vide:
Nazwa klubu: mazdaspeed
Nick: JanekKowalski
Auto: Mazda 424 GLBD 2004 3,0 v6
I wielkimi wołami w wordzie, orientacja kartki w poziomie. Jakby co ja moge ze 20 takich druknac i rozdac na stacji benzynowej. Potrzebne mi tylko info co ma na nich być.
ja nie mam drukarki ...
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
luca napisał(a):Lol, to mnie zaskoczylo, ale powiedz Globy, to moze warto jeszcze teraz dac info zeby kazdy przygotowal we wlasnym zakresie, na okreslony wzor
vide:
Nazwa klubu: mazdaspeed
Nick: JanekKowalski
Auto: Mazda 424 GLBD 2004 3,0 v6
I wielkimi wołami w wordzie, orientacja kartki w poziomie. Jakby co ja moge ze 20 takich druknac i rozdac na stacji benzynowej. Potrzebne mi tylko info co ma na nich być.
Nazwa mazdaspeed data i nr rej. XXXXXXXXXX
i miejsce na nick ale globy właśnie robi wizytówki prowizoryczne
i zrobi sie xero w rykach i rozda
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
A jak wyglada temat
Ktos cos pisał ze wjazd płatny na cele klubowe to obowiazuje czy tylko zart to był
Ktos cos pisał ze wjazd płatny na cele klubowe to obowiazuje czy tylko zart to był
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Czesc, jak wiecie lub nie wiecie, mialem wczoraj popie.... kolizje drogowa w skutek czego caly dzien spedzilem na skrzyzowaniu, a potem taszczac samochod na lawecie. Dokumenty, ktore chcialem przedstawic wczoraj popoludniu sa gotowe dopiero teraz. Przygotowalem je wspolnie z reszta ambitnej ekpiy klubowej. Nie bede wymienial nazwisk. Hehe. Kto zdazy prosze o pobranie dokumentow, zapoznanie sie z nimi i ew. wydrukowanie numerow (czy raczej nick'ow) startowych. Jesli ktos nie ma mozliwosci wydrukowania, to dostanie odbitke na spocie.
PLAN SPOTA (pdf, 1.17mb)
NUMERY STARTOWE (pdf, 0.25mb)
USTAWIENIE PRÓB (pdf, 0.16mb – dla obslugi)
Serdecznie pozdrawiam i zycze udanej zabawy.
PLAN SPOTA (pdf, 1.17mb)
NUMERY STARTOWE (pdf, 0.25mb)
USTAWIENIE PRÓB (pdf, 0.16mb – dla obslugi)
Serdecznie pozdrawiam i zycze udanej zabawy.
the right man in the wrong place...
Niestety juz sie nie wyrobie na zlot w rykach
ale i tak milej zabawy (beze mnie, a mial to byc moj pierwszy zlot
)
pozdrawiam wszystkich
ale i tak milej zabawy (beze mnie, a mial to byc moj pierwszy zlot
pozdrawiam wszystkich
-
Gość
Czesc Krasnal! Ja już w piątek żałowałem ale cholera tak to jest " ktos się urlopuje a ktoś pracuje " wiesz co mam na mysli? ( w sobotę pracowalem a po pracy obowiązki ) Masz jakieś fotki ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Chętnie oblukam......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości