2-4.07.2004 Spot 3-dniowy Klubu MazdaSpeed w Rykach

Postprzez Paweł » 2 lip 2004, 15:21

Jeszcze chwila z tymi wizytowkami. Wszystkich zainteresowanych prosze o odwiedzenie forum wieczorem, poniewaz do pobrania beda takze bardzo wazne informacje dotyczace organizacji samego spota.

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Globy » 2 lip 2004, 20:08

Wszystkich gosci spota prosze o zapoznanie sie z ponizszymi zasadami bezpieczenstwa oraz krotkimi opisami prob zrecznosciowych:

Zasady bezpieczeństwa dla uczestników

Bezpieczeństwo widzów i zawodników jest bezwzględnym pierwszeństwem – należy uważnie obserwować aktualną sytuację oraz auta jeżdżące w bliskiej odległości miejsca pobytu i być czujnym w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia.

Należy zapewnić również względną ochronę widzom przebywającym obok nas.

Proszę o dopilnowanie wcześniejszej znajomości terenu i obecności w pobliżu osoby obsługującej zawody, będącej w kontakcie z centrum imprezy.

Proszę o zwracanie uwagi zawodników na poboczne auta oraz osoby stojące przy torze.

Proszę uważać przede wszystkim na auta ruszające z miejsca postoju, ponieważ mogą one spowodować niebezpieczną sytuację dla ich kierowców, innych aut będących w pobliżu oraz osób trzecich.

Na torze przebywamy w pozycji stojącej.

Należy przygotować się na różne warunki atmosferyczne, na przykład upał bądź opady deszczu.

Zasady bezpieczeństwa dla obsługi

Obsługa ma zadanie dopilnować obecności sprzętu zapewniającego bezpieczeństwo i wygodę prowadzenia zawodów: gaśnica, urządzenia komunikacyjne i pomiarowe, formy notowania wyników.

Upewnienie się przez obsługę przed startem tury zawodów o prawidłowym i bezpiecznym ustawieniu słupków oraz zachowaniu norm bezpieczeństwa przez widzów.

Obsługa nie powinna odwracać uwagi od miejsca wyznaczonego pobytu, musi dbać o bezpieczeństwo widzów i fotografujących.

Na torze przebywamy w pozycji stojącej.

Obsługa proszona jest o czujność w przypadku przewróceniu słupka oraz postawienie go na miejsce wyznaczone kredą. Czas na to przeznaczony jest bardzo krótki. Jeśli nie można z powrotem postawić na miejsce naruszonego pachołka, proszę nie narażać bezpieczeństwa własnego i innych i skorzystać z radia w celu powiadomienia centrum obsługi o zaistniałej sytuacji.

W przypadku zatrzymania auta proszę natychmiast wydać dyspozycję kierowcy w celu opuszczenia toru. Należy o tym poinformować centrum obsługi.

Należy dbać o zabezpieczenie grup widzów nawet kosztem przerwania zawodów.
Jedna z osób powinna być odpowiedzialna za trzymanie krótkofalówki/flagi oraz jedna lub więcej za dbanie i ustawianie przewróconych słupków.

Obsługa musi obserwować aktualne możliwości potrącania słupków.

Podczas stawiania pachołków na miejsce należy mieć przy sobie mapę/plan ich poprawnego ustawienia.

Obsługa powinna zawiadamiać centrum o punktach karnych zawodnika krótkimi i zwięzłymi komunikatami.

Plan lotniska

Obrazek

Pas startowy lotniska w Rykach ma 1400 metrów długości i 30 metrów szerokości. Drogi kołowania mają około 15 i 20 metrów szerokości. Wymiary placów postojowych to odpowiednio 90x50 i 385x50 metrów.

Legenda:
A – brama wjazdowa
B – miejsce zbiórki
C – awaryjne miejsce zbiórki
D – pozycja startowa dla wyścigów na 400m
E – miejsce prób zręcznościowych

Przybliżony harmonogram spotkania

Spot rozpoczyna się w sobotę, 3 lipca 2004 roku. Poniższy harmonogram jest jedynie przybliżonym planem, jeśli nastąpią zmiany, obsługa spotkania będzie o tym na bieżąco informowała uczestników.

Prosimy wszystkich o punktualne przybycie, oraz pilnowanie momentów rozpoczęcia kolejnych konurencji, gdyż nie będą one powtarzane, a listy startowe zostaną ustalone przed wjazdem na tor pierwszego zawodnika.

12:00
Spotkanie uczestników zlotu na stacji paliw Orlen przy wjeździe do miejscowości Ryki.

13:00
Wspólny przejazd na lotnisko, właściwe miejsce spotkania. Czas na zapoznanie się, rozmowy i oglądanie aut oraz przygotowanie obsługi zawodów.

13:45
Ustawienie aut i gości do wspólnej fotografii.

14:00
Rozpoczęcie zawodów w następującej kolejności:
– próba Stewart'a
– slalom klasyczny
– wyścigi równoległe na 1/4 mili
– w przerwie zawodów – freestyle
– konkurs piękności oraz CarAudio

późne popołudnie
Zakończenie zawodów, przyznanie nagród, wspólna sesja zdjęciowa oraz przejazd do ośrodka agroturystycznego, gdzie odbędzie się impreza z ogniskiem.

Zasady poszczególnych konkurencji

próba Stewarta
pozwala na sprawdzenie umiejętności płynnej jazdy. Samochód z zamontowaną na masce tacą musi przejechać określony tor manewrowy między słupkami. Umieszczona na tacy piłka nie może wypaść, a w przypadku wypadnięcia kierowca musi wyjść z auta, odłożyć piłkę z powrotem na tacę na masce samochodu i kontynuować przejazd, przez co traci cenne sekundy konkurencji. Każdy ma dwa przejazdy, z których średni czas liczony jest do punktacji.

slalom klasyczny
samochód musi przejechać określony tor w jak najkrótszym czasie bez potrącania słupków wyznaczających miejsca zmiany kierunku jazdy.

Obrazek

Próba zręcznościowa to dość szybkie okrążenie, gdzie prędkości mogą dochodzić do 60 km/h. Uczestnik ustawia się w punkcie A i na sygnał obsługi rozpoczyna okrążenie. Próba kończy się w miejscu startu. Uczestnik musi zatrzymać samochód przed wyznaczoną linią mety.

Legenda:
A– start/meta
B– szybki slalom, pachołki rozstawione co 20m
C – szybki nawrót o średnicy 24m
D – szykana
E – krótki slalom, pachołki rozstawione co 15m
F – szybki nawrót o średnicy 24m

wyścigi równoległe 1/4 mili
zawodnicy ścigają się na prostej o długości 400 m. Zostają podzieleni na 3 klasy wyselekcjonowane wg pojemności samochodów. Z każdej klasy zostają wyznaczone pary aut, z których ostateczni finaliści ponownie mierzą się ze sobą aż do ostatecznego pojedynku i wyłonienia zwycięzcy. W przypadku nieparzystej liczby aut biorącej udział w wyścigu, jeden z uczestników musi przejechać tor dwa razy. Samochody biorące udział w zawodach po każdym wyścigu wracają pasem, na którym odbywa się wyścig, na miejsce startu.

konkurs piękności
uczestnicy spotkania wybierają najbardziej zadbany/atrakcyjny samochód zlotu spośród wystawionych do konkursu; na załączonych kartkach wpisują nr auta i wrzucają do urny. Po podliczeniu głosów następuje ogłoszenie wyniku.

konkurs CarAudio
uczestnicy spotkania wybierają samochód z najatrakcyjniejszym sprzętem audio w nim zainstalowanym spośród wystawionych do konkursu; na załączonych kartkach wpisują nr auta i wrzucają do urny. Po podliczeniu głosów następuje ogłoszenie wyniku.

Punkty karne
– jeśli słupek został przewrócony w jakiejkolwiek odległości lub odrzucony i po-został w pozycji stojącej dalej niż 50 cm od wyznaczonego miejsca postawie-nia, zawodnik zostaje ukarany
– jeśli słupek przesunął się w obrębie 50 cm od miejsca przeznaczenia i pozostał w pozycji stojącej, zawodnik nie otrzymuje punktów karnych
– zawodnik zostaje zdyskwalifikowany w przypadku nie przestrzegania trasy przejazdu
– jeśli auto wykonuje nieprzewidywalne ruchy, zostając na trasie przejazdu, za-wodnik nie zostaje ukarany
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Globy » 2 lip 2004, 21:48

Czy ktos moglby zabrac krede szkolna i dobry stoper, a nawet dwa? Dzieki :)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Globy » 2 lip 2004, 22:04

Jeszcze jedna wazna informacja – w gospodarstwie agroturystycznym niestety zajete sa dwa pokoje, wiec zostaje 8 miejsc noclegowych. W zamian bedzie mozna wykupic pokoj w hotelu Karczma. Przepraszam za zaistniala sytuacje i mam nadzieje, ze dojdziemy do porozumienia w sprawie noclegu.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez JackB » 2 lip 2004, 22:08

Globy napisał(a):Czy ktos moglby zabrac krede szkolna i dobry stoper, a nawet dwa? Dzieki :)


może jeszcze tablicę ;)
Jacek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2004, 14:18
Posty: 159
Skąd: Pruszków/Poznań
Auto: Mazda 121 Canvas Top DB B3 '91

Postprzez Globy » 2 lip 2004, 23:36

Tez by sie bardzo przydala :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez luca » 2 lip 2004, 23:39

A jak z tymi wizytówkami?
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Globy » 2 lip 2004, 23:44

Przykro mi, ale wizytowek nie bedzie z przyczyn niezaleznych.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez luca » 2 lip 2004, 23:47

Lol, to mnie zaskoczylo, ale powiedz Globy, to moze warto jeszcze teraz dac info zeby kazdy przygotowal we wlasnym zakresie, na okreslony wzor

vide:

Nazwa klubu: mazdaspeed
Nick: JanekKowalski
Auto: Mazda 424 GLBD 2004 3,0 v6

I wielkimi wołami w wordzie, orientacja kartki w poziomie. Jakby co ja moge ze 20 takich druknac i rozdac na stacji benzynowej. Potrzebne mi tylko info co ma na nich być.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez dizzi » 2 lip 2004, 23:52

Lol, to mnie zaskoczylo, ale powiedz Globy, to moze warto jeszcze teraz dac info zeby kazdy przygotowal we wlasnym zakresie, na okreslony wzor

vide:

Nazwa klubu: mazdaspeed
Nick: JanekKowalski
Auto: Mazda 424 GLBD 2004 3,0 v6

I wielkimi wołami w wordzie, orientacja kartki w poziomie. Jakby co ja moge ze 20 takich druknac i rozdac na stacji benzynowej. Potrzebne mi tylko info co ma na nich być.


ja nie mam drukarki ...
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2003, 17:02
Posty: 641
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez krzynio » 2 lip 2004, 23:53

luca napisał(a):Lol, to mnie zaskoczylo, ale powiedz Globy, to moze warto jeszcze teraz dac info zeby kazdy przygotowal we wlasnym zakresie, na okreslony wzor

vide:

Nazwa klubu: mazdaspeed
Nick: JanekKowalski
Auto: Mazda 424 GLBD 2004 3,0 v6

I wielkimi wołami w wordzie, orientacja kartki w poziomie. Jakby co ja moge ze 20 takich druknac i rozdac na stacji benzynowej. Potrzebne mi tylko info co ma na nich być.


Nazwa mazdaspeed data i nr rej. XXXXXXXXXX
i miejsce na nick ale globy właśnie robi wizytówki prowizoryczne
i zrobi sie xero w rykach i rozda
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez luca » 2 lip 2004, 23:54

Aha ja sie dogadalem z Globym ze mi przesle i ja drukne kilka egzemplarzy
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Koleś » 3 lip 2004, 00:25

A jak wyglada temat
Ktos cos pisał ze wjazd płatny na cele klubowe to obowiazuje czy tylko zart to był
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez Krasnal » 3 lip 2004, 02:04

luca zrób i mi <prosze>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Paweł » 3 lip 2004, 04:00

Czesc, jak wiecie lub nie wiecie, mialem wczoraj popie.... kolizje drogowa w skutek czego caly dzien spedzilem na skrzyzowaniu, a potem taszczac samochod na lawecie. Dokumenty, ktore chcialem przedstawic wczoraj popoludniu sa gotowe dopiero teraz. Przygotowalem je wspolnie z reszta ambitnej ekpiy klubowej. Nie bede wymienial nazwisk. Hehe. Kto zdazy prosze o pobranie dokumentow, zapoznanie sie z nimi i ew. wydrukowanie numerow (czy raczej nick'ow) startowych. Jesli ktos nie ma mozliwosci wydrukowania, to dostanie odbitke na spocie.

PLAN SPOTA (pdf, 1.17mb)

NUMERY STARTOWE (pdf, 0.25mb)

USTAWIENIE PRÓB (pdf, 0.16mb – dla obslugi)

Serdecznie pozdrawiam i zycze udanej zabawy.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Gość » 4 lip 2004, 03:29

Niestety juz sie nie wyrobie na zlot w rykach :(
ale i tak milej zabawy (beze mnie, a mial to byc moj pierwszy zlot :( )
pozdrawiam wszystkich :)
Gość
 

Postprzez Krasnal » 4 lip 2004, 11:18

Hello,

Ja już wróciłem, a Ci co nie byli niech żałują.... BYŁO GICIOR <spoko>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 4 lip 2004, 11:33

Czesc Krasnal! Ja już w piątek żałowałem ale cholera tak to jest " ktos się urlopuje a ktoś pracuje " wiesz co mam na mysli? ( w sobotę pracowalem a po pracy obowiązki ) Masz jakieś fotki ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 4 lip 2004, 11:36

no pewnie ;) poczekaj spróbuje gdzieś wrzucić...
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 4 lip 2004, 11:39

Chętnie oblukam......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów