Mazda GD 4WD.

Postprzez Puhcio » 4 lis 2006, 21:46

Hej,

Podczas przeszukiwania allegro natrafiłem na –> http://www.allegro.pl/item136840300_maz ... _gaz_.html

Jest to GD F2 w pełnej wersji, co ciekawe z 4WD. Jak sprawda się napęd w tej maździe. Czy są blokady dyfrów ?

Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez tomekrvf » 4 lis 2006, 21:54

Napęd identyczny jak w GTR czyli wiskoza na centralnym dyfrze i w tylnym dyfrze. Nic dodac nic ując-na zimę jak znalazł
Jest możliwośc ręcznego zablokowania centralnego dyfra ale dostęp do mechanizmu blokady nie jest najlepszy i robi się to w sytuacji awaryjnej. Co innego mam w swojej BG gdzie jest magiczny przycisk DIFF LOCK i wtedy napęd idzie równo na obie osie
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Puhcio » 4 lis 2006, 22:02

Jest sens bawić się w takie auto ?

Chodzi mi tu o wytrzymałość napędu, etc.

tomekrvf napisał(a):. Co innego mam w swojej BG gdzie jest magiczny przycisk DIFF LOCK i wtedy napęd idzie równo na obie osie


O to mi właśnie chodziło. Szkoda.

F2 4WD pwenie to muł będzie. Ale ... czego się nie robi dla 4WD.

Tomek, co o tym sądzisz?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez tomekrvf » 4 lis 2006, 23:07

Puhcio napisał(a):Tomek, co o tym sądzisz?

Ten napęd przy tym silniku jest nie do zabicia. Kupuj 4WD a zobaczysz jak się jeździ zimą samochodem. Jeśli będę miał mozliwości finansowe następne auto rodzinne będzie z napędem na cztery koła.
A elektryczną blokadę dyfra można dołożyc – konieczna rozbiórka skrzyni biegów. Ale jak nie chcesz z GD zrobic samochodu terenowego to często nie będzie ona potrzebna.
Ostatnio edytowano 4 lis 2006, 23:09 przez tomekrvf, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Puhcio » 5 lis 2006, 13:30

A jak z częściami do tego ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Grzyby » 5 lis 2006, 13:38

Puhcio napisał(a):Podczas przeszukiwania allegro natrafiłem na –> http://www.allegro.pl/item136840300_maz ... _gaz_.html

Jedno małe ale Puhcio – GD nie może być z 1996r.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Xionc » 5 lis 2006, 13:41

Grzyby napisał(a):Jedno małe ale Puhcio – GD nie może być z 1996r.


Eeee kombiaki GD czyli GV robili chyba do 97, więc moze i to też.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Puhcio » 5 lis 2006, 13:58

Grzyby napisał(a):jedno małe ale Puhcio – GD nie może być z 1996r.


Wiem, wiem. Czekam na VIN.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Grzyby » 5 lis 2006, 14:52

Xionc napisał(a):Eeee kombiaki GD czyli GV robili chyba do 97, więc moze i to też

nie ma takiej opcji.
Jedyne wytłumaczenie to takie, że samochód był zarejestrowany w Polsce 1996 jako składak.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Puhcio » 5 lis 2006, 15:48

Albo, że wyjechał z salonu za granicą w 96 roku.

Ogladalem już klika mazd m.in. MX6 i zawsze data produkcji w dowodzie mocno mijała się z tą z VIN'u. :P Zasada jest taka, ze np. w Szwajrarii za datę produkcji uznaje się datę pierwszej rejestracji.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Grzyby » 5 lis 2006, 16:23

Puhcio napisał(a):Albo, że wyjechał z salonu za granicą w 96 roku.

w to nie uwierzę żeby stał 4 lata :P
Nasz Cronos stał 2 lata i to tylko z powodu manualnej skrzyni.
Co prawda to GD też jest nietypowe ale 4 lata?? Nieeeee
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Puhcio » 5 lis 2006, 16:50

Chyba się Pan wystarszył i nie chce wyłać VIN'u. :D
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Puhcio » 5 lis 2006, 17:22

Grzyby napisał(a):Jedyne wytłumaczenie to takie, że samochód był zarejestrowany w Polsce 1996 jako składak.


I już się wyjaśniło. :]
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Grzyby » 5 lis 2006, 18:15

<faja>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jacobs » 5 lis 2006, 18:17

Detektyw Grzyb :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez tomekrvf » 6 lis 2006, 13:44

Puhcio napisał(a):A jak z częściami do tego ?

Wszystko od ręki. Już robie drugą skrzynię do 4WD i nie ma problemu.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Puhcio » 6 lis 2006, 18:38

Składak odpada.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez LoB » 6 lis 2006, 20:53

Puhcio napisał(a):Składak odpada.


hehe w tych czasach ... "skladak" polegal na tym ...ze sciagali kierownice :)

i juz szlo przez ZOLL jako skladak ;)
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez tomekrvf » 7 lis 2006, 00:48

Puhcio napisał(a):Składak odpada.

Ty to jestes wybredny. Bierz czterołapa i nie marudz. Z ojcem w 1991 roku ściągaliśmy Passata z Niemiec jako składak i miał tylko odkręcone koła :D
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Waluś » 7 lis 2006, 18:14

Ja miałem składaka z wymontowanym silnikiem i jakoś nie zauważyłem aby był gorszy od innych z tego powodu. Mimo że silnik był wyjęty przez 4 lata użytkowania nigdy nie miałem zsilnikiem ani elektroniką problemu. Tylko oczywiście na giełdzie był problem bo podchodzili tacy jak ty i mówili "fajne auto, zadbane" a potem "eeee składak"
Puchacz nie kombinuj. Jedź obejrzyj i wytarguj co się da i bierz jak ładna :D:D:D bo cena jak za GE <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6