Witam,
115 000 km w 11 lat może być. Moja z '93 ma 138 000 przebiegu i jestem pewny że to prawda. Wymieniałem olej u siebie wczoraj więc powiem co i jak. Filtra firmy NIPPON nie znam, swój kupowałem u Smirnoffa. Ważne by miał zaworek zwrotny, dlaczego? Nie wiem

ale lepiej jest taki mieć.
Co do oleju to powinieneś mieć wpisy w książce serwisowej

– marka i klasa oleju. W moim przypadku od nowości lany był Shell Helix 5 W 40, a po 100 000 wlali Shell Helix 10 W 40. Ja kontynuuję i leje Shella. Jeżeli nie masz wpisów (co może być dziwne, a już na pewno podejrzane) to przy tym przebiegu nie masz ma 99% oleju mineralnego. Możesz mieć syntetyk ale ja na twoim miejscu wybrałbym pólsyntetyk, bo tak byłoby najbezpieczniej. Co do marki oleju to odwieczna kwestia sporna. Każdy ma swoją ulubioną i ją będzie chwalił, więc wybór należy do Ciebie i tak naprawdę nikt Ci w nim nie pomoże.
Jeszcze jedno. Te silniki lubią mieć oleju pod górną kreskę (full), bo inaczej będą trochę klekotać (wchodzi równe 4l).
Życzę miłej i bezawaryjnej eksploatacji

.
P.S. W dziale Tuning jest lista chętnych na zegary do licznika INDIGLO, może Cię zaciekawi.