Dzisiaj, wracam z miasta do chaty, dojeżdżam na luzie na czerwone...nagle jakby zadławienie i silnik kaput. zgasł i nie odpala. palą się prawidłowo wszystkie kontroli, rozrusznik kręci, silnik jakby łapie i gaśnie znowu. Stało się to ot tak, po prostu. Co ciekawe, po przekręcenia zapłonu zapala sie kontrolka immobilisera. nie gaśnie nawet po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka. Wygląda mi to na to, że immo się zesrał i odcina mi paliwo. Kombinowałem z kluczykami ale z żadnym nie idzie. Jakies pomysły? Gdzie w ogóle tego szukać?
A może to wyłącznik bezładnościowy się uruchomił? Ale w nic nie uderzyłem, w żadną dziurę nie wjechałem. Gdzie on jest?
Auto tankowane tylko na firmowych stacjach, filtry wymieniane 10kkm temu.
Xedos zgasł i już nie zapalił – podejrzewany immobiliser
Strona 1 z 1
hmm dziwna sprawa. Ja ostatni zakladalem radio i z jednego kabla zsunela sie izolacja przy wkladaniu podlaczonego radyjka mialem pokaz sztucznych ogni i radyjko sie wylaczylo. Oprocz radyjka wylaczyla sie lampka, centralny zamek i wlasnie immobiliser. Myslalem ze poszla polowa bezpiecznikow, a skonczylo sie na jednym 15A. Az sie zdziwilem ze jeden bezpiecznik moze narobic takiej boruty.
Tylko ze u mnie kontrolka immo sie wogole nie zapalala.
Tylko ze u mnie kontrolka immo sie wogole nie zapalala.
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
ja też miałem podobą akcje dzisiaj w mojej MX3. Wkładałem radyjko, a tu nagle zonk, wszystko zgasło... okazało się ze to jeden 15A bezpieczniczek 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
drof napisał(a):czy czasem immo nie odcina zaplonu a nie paliwa
jesli był zakładany za odra to niemiaszki kochaja imm podłączaś pod odciecie zapłonu i jednoczesnie wpinaja się w przewody zasilania pompy paliwa. najprawdopodobniej immo zrobił zwarcie na pompie paliwa to dawałoby efekt zadławienia i tego krótkiego załapywania. poszukaj przewodów które ida od pastylki zaprowadzą cie do centralki immo i z niej powinny wyjść przewody wpinajace się w obwód + na stacyjce oraz dwa przewody pedzące w kierunku tunelu lewarka zmiany biegów to jest właśnie odciecie pompy przetnij je i zmostkuj pompa bedzie chodziła . Najlepiej wywal to G...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
mayer napisał(a):jesli był zakładany za odra to niemiaszki kochaja imm podłączaś pod odciecie zapłonu i jednoczesnie wpinaja się w przewody zasilania pompy paliwa.
tak tylko sobie gdybalem
a z wyrzuceniem immo to chyba najlepsza rada na to dziadostwo.
apropo mayer, chyba masz jakis dar w rekach bo od tej pory co bylem u Ciebie wszystko dziala bez zarzutu

- Od: 29 maja 2005, 23:38
- Posty: 1137
- Skąd: WLKP
- Auto: rozne
świeży temacik 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6