Regulacja zaworów w 323BG...

Postprzez Czolgista » 16 lip 2006, 21:50

tomekrvf napisał(a):Najlepiej to podaj VIN auta i wszystko się wyjaśni

VIN sprawdzany już miałęm i wszystkie ważniejsze info o autku są z boku :)
A dokłądniej o silniku:
1.3
– EGI
– SOHC
– 8 valve

PS. Dzięki MartiniS za sprawdzenie VIN :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2006, 00:04
Posty: 336
Skąd: Konin / Worcester
Auto: Mondeo 1.8 Zetec '99

Postprzez carlo80 » 18 paź 2006, 00:14

u mnie strasznie klepie juz. mam mazde 1300i 16v '93r – silnik B3.
regulacja zaworow reczna. Czy robic regulacje, czy jednak nie ? bo chyba klekotanie nie wplywa zle na silnik w odroznieniu na za bardzo skrecone zawory i male luzy ?
Czy moc silnika przy klekotaniu rzeczywiscie jest mniejsza, bo zawory nie w pelni sie otwieraja i zamykaja?
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez corey » 18 paź 2006, 14:40

ludzie ku*wa co wy wypisujecie,

w 1.3 16v zawory reguluje sie sczelinomierzem i srubokretem

1.6 16v tak samo
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 19:27
Posty: 74
Auto: st162

Postprzez carlo80 » 18 paź 2006, 16:58

czy jest ktos z wroclawia kto podjalby sie tego zadania? Bo sam nie mam przyrzadow i moglbym nie podolac!

Rzuce komus na flakona albo dobre winko ;)
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez corey » 18 paź 2006, 23:07

srednio rozwiniety szympans daly rade.

potrzebujesz

klucg oczkowy 10

klucz nasadowy 10

srubokret plaski

szczelinomierz
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 19:27
Posty: 74
Auto: st162

Postprzez Winetou » 18 paź 2006, 23:56

corey – co Ty kurcze pieczone wygadujesz – w 1,3 owszem ręcznie, ale w 1,6 nie – tam jest hydraulicznie !!
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez corey » 19 paź 2006, 01:16

no jakbym jeden taki silnik rozbieral

1.6 8v widzialem na hydro w kia

1.6 16v rozbiralem 2 sztuki i oba byly na srubki
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 19:27
Posty: 74
Auto: st162

Postprzez Kosmaty » 24 paź 2006, 09:08

witam nie wiem jak jest to rozwiazane w innych mazdach,ale u mnie tez zawory grają,co do regulacji jest to nie mozliwe bo mam popychacze hydrauliczne.wiec jezeli i u was są to trzeba liczyc sie z kosztami ich wymiany.najtaniej znalazłem za 35 zł a wiecie ze trzeba ich 16,przy okazji trzeba by wymienic uszczelniacze zaworów jak sie juz do tego bierze.a i mozna to zrobic oczywiscie bez zdejmowania głowicy sądze ze koszt to ok 300 zł no chyba ze masz 2 wa lki rozrządu to moze wzrosnąc{ale tego nie jestem pewien} :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 sie 2006, 13:37
Posty: 18
Skąd: Lublin
Auto: mx3 1,6 16 v dohc 94r LPG

Postprzez carlo80 » 24 paź 2006, 20:18

w b3 sohc na pewno sa recznie regulowane. moge wkleic fotke z ksiazki WEMA:]
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez Gawron » 1 lis 2006, 01:00

carlo80 napisał(a):w b3 sohc na pewno sa recznie regulowane

potwierdzam
dzisiaj regulowałem <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2006, 14:44
Posty: 78
Skąd: gdzieś w zachodniopomorski
Auto: 323BG 91r sedan 1.3i 16V

Postprzez Yooziu » 1 lis 2006, 12:40

Gawron napisał(a):
carlo80 napisał(a):w b3 sohc na pewno sa recznie regulowane

potwierdzam
dzisiaj regulowałem <faja>


tylko trzeba jeszcze rozroznic B3 SOHC 8V i 16V, ksiazka WEMA ktora cytujecie a ktora tez posiadam wspomina o recznej regulacji tylko w 16V, w 8V nie reguluje sie przeciez recznie[/b]
Obrazek
ZAPRASZAM DO SKLEPU ONLINE:

www.m-parts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2003, 00:21
Posty: 227
Skąd: Luboń/k Poznania
Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)

Postprzez Gawron » 2 lis 2006, 09:36

Ja mam 16V, 8V nie rozbierałem!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2006, 14:44
Posty: 78
Skąd: gdzieś w zachodniopomorski
Auto: 323BG 91r sedan 1.3i 16V

Postprzez jaro23 » 19 maja 2009, 23:00

a ja swój stary silnik 1.3 8v rozebrałem na części pierwsze i widziałem hydrauliczne, żadnych śrub na regulacje ręczną nie widziałem, taka jest prawda!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323