Gasnący silnik, kotrolka Check Engine
1, 2
mam LPG , gas mam już 10 miechów, jade sobie normalnie a tu zapala się CHEC Engin pedał gazu jak naciskam to silnik wogle nie reaguje i samochod gaśnie, i nie można odpalić
(zawsze odpala z benzyny przewody na siece wymieniłem)
U gazowników byłem posprawdzali wszysko z gazm wpożontku, sprawdzali czy daje iskre i nie dawał ,Potem jakim cudem odpalił coś może z modułem czy cewka która przerywa.
(zawsze odpala z benzyny przewody na siece wymieniłem)
U gazowników byłem posprawdzali wszysko z gazm wpożontku, sprawdzali czy daje iskre i nie dawał ,Potem jakim cudem odpalił coś może z modułem czy cewka która przerywa.
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
Przy takich dolegliwosciach stawiam na aparat ale.... przy instalce to wszystko może być.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
odpalić nie chce na benzynie(gas w porządku) tylko że iskry nie daje a raz daje gazownik mówił że to ceka która przerywa albo moduł.
Jak zgaśn to nie można odpalić(a w pewnym momencie cud i odpala)
teraz przed chwilo odpaliłem zhgasiłem i odpaliłem. Ale cześto jak to jade gaśnie i czekam na cud.
Jak zgaśn to nie można odpalić(a w pewnym momencie cud i odpala)
teraz przed chwilo odpaliłem zhgasiłem i odpaliłem. Ale cześto jak to jade gaśnie i czekam na cud.
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
witam
stawiam na moduł zapłonowy bo to co opisujesz to standartowe objawy przed śmiercią powód jest taki że końcówka mocy ulega przegrzaniu albo nawet odlutowaniu( tak było w moim przypadku) a po kilku dniach następuje całkowite uśmiercenie.
sprawdz w czasie jazdy bo przeważnie pada przy około 3500 obrotów a poniżej tego pułapu jeździ normalnie, jeżeli tak masz to na 100% ostatnie tchnienia modułu.
pozdrawiam ZBYSZEK
stawiam na moduł zapłonowy bo to co opisujesz to standartowe objawy przed śmiercią powód jest taki że końcówka mocy ulega przegrzaniu albo nawet odlutowaniu( tak było w moim przypadku) a po kilku dniach następuje całkowite uśmiercenie.
sprawdz w czasie jazdy bo przeważnie pada przy około 3500 obrotów a poniżej tego pułapu jeździ normalnie, jeżeli tak masz to na 100% ostatnie tchnienia modułu.
pozdrawiam ZBYSZEK
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
hmm ale rozumiem, że nie chce odpalać ale rozrusznik kręci ? Ja ostatnio miałem głupią sytuację, że rozrusznik zamarł, okazało się później że wystarczyło przeczyścić przewody i już jest gitt 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
rozrusznik kręci i kręci ,elektryka wewnątrz samochodu działa,(przewody od świec wymieniłem też).on rużnie gaśnie niestety niemam obrotomierza ale raczej na nie wyskoich obratach no może na też 3500.
A moze to cela w akumalatorze poszła ale raczej nie bo kręci i kręci bez żadnych problemów ,ale zapalić nie chce.
A moze to cela w akumalatorze poszła ale raczej nie bo kręci i kręci bez żadnych problemów ,ale zapalić nie chce.
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
hmm a może paliwa niepodaje, może pąpa padła (chociaż jak mówisz że iskry nie ma to raczej nie to)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Z mojego doświadczenia w eksploatacji mazdy stawiam na moduł – miałem dokładnie identyczne objawy przed śmiercią modułu.Najpierw przestał działać obrotomierz, ale wyczytałem że go nie masz, później przez około 1 m-c silnik gasł sobie znienacka w najprzeróżniejszych okolicznościach aż wreszcie nastąpił totalny pad.Tylko że moduły same z siebie nie padają, zawsze jest coś co powoduje niepoprawną pracę modułu, w moim przypadku była to cewka podająca kilkakrotnie wyższe napięcia niż przewidział producent 
Pozdrawiam 
jeśli samochód odpali to chodzi i na benzynie i na gazie(ale zawsze jak padał to na gazie bo paliwo droge wiec pompa chodzi), można u elektronika sprawdzić jakie napięce daje cewka ,
ile daliście za wymiane modułu i robocizne chociaż ja mam wersje proteget to nie wiem czy tak łatwo dostane moduł i za jako cene
ile daliście za wymiane modułu i robocizne chociaż ja mam wersje proteget to nie wiem czy tak łatwo dostane moduł i za jako cene
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
już miesiąc czasu mi się [tiiit] raz przejade 400 km i wyszystko wporządku a raz 10 km i pada. oodałem do elektryka jak mi siadł to szedł od przewodów do modułu wstawił swuj moduł samochód zapalił potem wstawoił muj stary i też odpalił to może coś się z kompem [tiiit]. Teyay mayde mam w Lomzy. Gdyie najbliej jest elekryk ktrz ma spryeĐ ebz sie podlaczyc do kompa cz w Bilzm stkou w serwisie.
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
ja stawiam na 90% cewka miałem zbliżone objawy . za przetestowanie zapłaciłem 20 zł a za nowa cewke (nówka nie uzywana ) 180zł
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
elekrtryk wsadził swój moduł i terz nie chciał zapalić (lecz potem zapalił na jego i na moim) powiedział że to komputer albo przewody. Pojechałem do mechanika podłączył madzie do kompa i pokazało że błąd jest czujnika położenia wału korbowego może ktoś mi to przetłumaczy na angielski bo będe teraz w stanach to kupie go tam taniej i będzie orginalny może ktoś wie ile to kosztuje w Polsce bo jest sobota a serwis zamknięty.
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
A po wykasowaniu kompa jak? A w BG jest takowy? Długi lub TCO poszukajcie w mądrych książkach bo jakoś sobie nie przypominam o takim czujniku ( co prawda to chyba ameryka tak? ) Pozdrawiam!Pojechałem do mechanika podłączył madzie do kompa i pokazało że błąd jest czujnika położenia wału korbowego
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość