Rozgrzany silnik odpala zdecydowanie gorzej.

Postprzez lucas626 » 26 wrz 2006, 10:34

Czy samemu łatwo sie wymienia filtr paliwa?Sam tego w 626 nie robiłem i nie wiem jak sie do tego zabrać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2005, 09:43
Posty: 35
Skąd: Police
Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r

Postprzez magicadm » 26 wrz 2006, 11:31

lucas626 napisał(a):Jakieś to auto ......(nieudane?)


Ciiiiiiii <nie powiem>
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez lucas626 » 26 wrz 2006, 12:28

ok. <nie powiem> <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2005, 09:43
Posty: 35
Skąd: Police
Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r

Postprzez tomekrvf » 26 wrz 2006, 13:04

Jaksa napisał(a):Oplowski jest taki sam i kosztuje 1200zł. Widziałem na pompie klienta.

Wygląda tak samo ale jest inny. Opel jest na pompie V5 Pilot
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 26 wrz 2006, 16:21

tomekrvf napisał(a):Wygląda tak samo ale jest inny
Tomek , naprawdę widziałem i gosc jezdzi ......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez lucas626 » 26 wrz 2006, 20:40

Zalałem nowe paliwo,wymieniłem filtry i zobaczymy.Z pod stacji bezynowej odpalił na ciepłym.Ale nie ma sie co zachwycać, jedna próba to za mało.Zobaczymy jak to bedzie w próbach miejskich i na trasie. Jak pojeżdzę -lub nie to się wszystko wyjaśni i zobaczymy czy to paliwo czy inna przypadłość...Oby nie......
Dzięki , na Was zawsze można liczyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2005, 09:43
Posty: 35
Skąd: Police
Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r

Postprzez xANDy » 27 wrz 2006, 10:00

Wszystkim malkontentom DiTD polecam wejść na forum TDI....................... hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 27 wrz 2006, 10:08

xANDy napisał(a):Wszystkim malkontentom DiTD polecam wejść na forum TDI....................... hahaha

No....tam to jest dopiero ogień <lol>
Szczególnie standardowy problem z przeładowywaniem turba....albo z ustawianiem kata wtrysku itp.
Gdyby koszt naprawy pompy wtryskowej był "normalny" i ten napinacz kosztował zauważalnie mniej – DITD okazałoby się najlepszym dieslem...

xANDy – robimy OT ??? :D
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 27 wrz 2006, 10:13

magicadm może wreszcie KTOŚ wpadnie na pomysł, że osobny dział DiTD jest potrzebny bo tak czy inaczej ZAWSZE zrobimy gdzieś OT.
Wszyscy o ty myślą, każdy mod mówi, że "prawda, że trzeba zrobić" ale nikt nie podejmuje żadnej konkretnej decyzji. A ja sobie sam nie zrobię tego.
No i nie zostanę modem (raczej) – bo jak przyjdzie kolęda albo rekolekcje/spowiedzi to nie "zamoduję" przez miesiąc ni razu...
A Ty byś się nadawał... – może tak przez aklamację!?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 27 wrz 2006, 10:37

xANDy napisał(a):nikt nie podejmuje żadnej konkretnej decyzji
Trzeba porozmawiać z Prezesem :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xANDy » 27 wrz 2006, 10:49

Rozmowa z prezesem odbyta (nie jeden raz) – wynik pozytywny. Ale póki co – brak tak zwanych owoców.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 27 wrz 2006, 21:45

xANDy napisał(a):A Ty byś się nadawał... – może tak przez aklamację!?

Ja się nie nadaję – brak mi wymaganego obiektywizmu.... <lol> Pozatym jestem tak leniwy, że nie mam czasu zapisać się do Klubu....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez pobo » 28 wrz 2006, 00:55

magicadm napisał(a):Gdyby koszt naprawy pompy wtryskowej był "normalny" i ten napinacz kosztował zauważalnie mniej – DITD okazałoby się najlepszym dieslem...


xANDy, naprawdę nie trzeba za każdym razem wymieniać napinacza :P

pobo
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2005, 23:34
Posty: 49
Skąd: Podkarpacie
Auto: 626 GW 2.0 DiTD 2000r

Postprzez colorfun » 28 wrz 2006, 22:51

xANDy napisał(a):Jaksa – ja mam 185 tys na liczniku... a jak jest kręcony?
Ktoś z forum z okolic Jarocina ma taką GW co ma 225 przy kupnie...


Ja swoja mazde kupilem w czerwcu zeszlego roku z przebiegiem 195. Teraz ma 230 i praktycznie zero problemu. Przez moment latem nieco gorzej palila jak byla ciepla. Zmienilem filtr paliwa oraz rodzaj paliwa na ultimate diesel na BP i jest OK.
To naprawde solidne i oszczedne auto (nigdy nie spalila mi wiecej jak 5,6 l)/
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2005, 19:23
Posty: 16
Skąd: Piła
Auto: 626 2.0 Ditd 98' kombi

Postprzez Jaksa » 29 wrz 2006, 08:37

colorfun napisał(a):nigdy nie spalila mi wiecej jak 5,6 l
Trasa czy miasto ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xANDy » 29 wrz 2006, 10:18

Jaksa napisał(a):colorfun napisał:
nigdy nie spalila mi wiecej jak 5,6 l
Trasa czy miasto ?

I pewnie ma cegłę... wsuniętą pod pedał gazu <lol>

Jaksa – jesteś w opałach! coś Twoja madzia jest zbytnio głodna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 29 wrz 2006, 10:44

xANDy napisał(a):Jaksa – jesteś w opałach! coś Twoja madzia jest zbytnio głodna...

Nie przesadzajcie. Ja nie jeżdżę jak emeryt, ale tez nie pałuję silnika i moje 323 łyka średnio 5l na 100km w trybie mieszanym. Wiec w czym problem by 626 paliła 5,6 l???
Ale niedawno na Forum pisał jakiś kolega, że 323 DITD łyka mu 8 – 9 litrów po mieście....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 29 wrz 2006, 10:57

magicadm napisał(a):Nie przesadzajcie. Ja nie jeżdżę jak emeryt, ale tez nie pałuję silnika i moje 323

O tym właśnie zapomniałeś – 323 to nie 626. Różnica w masie i oporach toczenia robi swoje.
Proponuję, żebyś wsiadł do mojej madzi kombi (odwiedzisz mnie?) i z takim właśnie silnikiem i masą pojeździł – zrozumiesz różnicę. Generalnie trzeba myśleć o spalaniu, bo inaczej wylądujesz jak Jaksa pod dystrybutorem ze średnią 7......
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 29 wrz 2006, 11:16

xANDy napisał(a):O tym właśnie zapomniałeś – 323 to nie 626. Różnica w masie i oporach toczenia robi swoje.

Czy ktokolwiek robił sobie test "jazdy na kropelce" dla DITD?

Co do różnic pomiędzy 323 i 626 – to są autka zdubowane na tej samej płycie podłogowej, więc wydaje mi się, że różnice nie powinny być aż tak dramatyczne na niekorzyść 626...

...i chyba robimy zbyt duże OT
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 29 wrz 2006, 11:41

xANDy napisał(a):coś Twoja madzia jest zbytnio głodna
Moja nadal spala 7L w miescie ( 3500 rpm zmiana biegu – tak jezdzę ) robiłem pomiary w zimie ( autostrada w Austrii ) z nartami na dachu i pełnym bagaznikiem 5,8 l przy 140 km/h na szafie .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6