Ogólnie to, nie wiem nic, ale wiem, że napewno:
1. poduszki po lewej i prawej stronie są na 100% ok,
2.olej w skrzyni jest różowiutki, a filtr jest nowy,
3. po stronie alternatora, przegub jest ok,
4. po str.ASB zewnętrzny przegub jest ok, a wewnetrzny rusza się przy sprawdzaniu (tylko góra-dół)
5. sprawdzałem prawie całe okablowanie – jest ok,
Zauważyłem też , że mam leciutki luz przy dźwigni zmiany biegów. Czasem kiedy powoli zmieniam jej położenie to zapala się D, dokładnie w momencie kiedy dżwignią zmieniam z D na S, i odwrotnie. Może więc, rozregulowała się dźwignia? jak ją wykalibrować?
Automatyczna skrzynia biegów – wszystkie problemy i pytania.
andrev001 napisał(a):Co do tych żaróweczek, to połowa jest poprzepalana, nie podświetla mi jak jadę na "power" (EC-AT) a także "P" "N" i "D"
wydaje mi się, że bie w tym rzecz, bo moje lampki raz świecą a raz nie. Dodatkowo kiedy zaświeci się D to pojawia się od razu 4bieg, a gdy D nie chce sie zapalić czwórka znika, jak przy włączonym HOLDzie...
- Od: 29 mar 2006, 19:41
- Posty: 12
- Skąd: Pleszew
- Auto: mazda626 2.0i,89r,automat-hold
Witam! Przyłączam sie do tematu. Olej wymieniony i co jakiś czas nie świecą się położenia dzwigni . W położeniu D jak nie świeci lampka pozycji dżwigni to autko rusza z wyższego biegu. Jak by ktoś mógł napisać co to może być byłbym wdzięczny
Pozdrawiam!
- Od: 11 lis 2005, 22:46
- Posty: 6
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 626 gd 2.2i coupe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6