Kontrolka/czujnik zapiętych pasów – GE
1, 2
Jak to bylo z ta kontrolka seryjnie?
Czy w kazdym modelu byla sygnalizacja, czy to byla opcja?
Bo nie wiem, czy mam wersje ubozsza, czy cos sie popsulo.
Po przekreceniu kluczyka zapala sie m.in. kontrolka nie zapietych pasow. Ale gasnie po 2-3 sekundach, nawet jesli nikt pasa nie zapnie. Oczywiscie po uruchomieniu silnika rowniez NIE MA sygnalu dzwiekowego nie zapietych pasow.
Czy w kazdym modelu byla sygnalizacja, czy to byla opcja?
Bo nie wiem, czy mam wersje ubozsza, czy cos sie popsulo.
Po przekreceniu kluczyka zapala sie m.in. kontrolka nie zapietych pasow. Ale gasnie po 2-3 sekundach, nawet jesli nikt pasa nie zapnie. Oczywiscie po uruchomieniu silnika rowniez NIE MA sygnalu dzwiekowego nie zapietych pasow.
- Od: 14 wrz 2006, 08:34
- Posty: 37
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 626 GE Liftback 1840 '94
Ta kontrolka tylko przypomina żeby zapiąc pasy.. nie ma żadnych czujników – przynajmniej u mnie
gaśnie tak jak u ciebie 

Bartek1986 napisał(a):Ta kontrolka tylko przypomina żeby zapiąc pasy.. nie ma żadnych czujników – przynajmniej u mnie gaśnie tak jak u ciebie
Nie do konca tak. Fakt kontrolka zyje wlasnym zyciem, ale sygnalizacja dzwiekowa milknie po zapieciu pasow u kierowcy. Oczywiscie i ten dzwiek nie wyje caly czas jak sie pasow nie zapnie, ale rowniez przez kilka sekund.
SHY
NO TAK SYGNAŁ MUSI UMILKNĄĆ , NO BO KTO BY WYTRZYMAŁ JAK BY CIĄGLE PIKAŁO HEHE 

Thomas-hh-lk
- Od: 21 lut 2006, 20:24
- Posty: 29
- Skąd: Lidzbark / Hamburg lub odwrotnie:)
- Auto: Xedos 93 rok, 2,0 V6 LPG Autom
ale u mnie NIE MA sygnalizacji dzwiekowej.
Dioda zapala sie w momencie zaplonu i gasnie sama po kilku sekundach, nawet jak pasow nie zapne. I nic nie brzeczy itp.
Dlatego pytam, czy to byl standard, czy opcja (ktorej ja nie mam). No ale jesli opcja, to po co wogole jest diodka nie zapietych pasow?
Dioda zapala sie w momencie zaplonu i gasnie sama po kilku sekundach, nawet jak pasow nie zapne. I nic nie brzeczy itp.
Dlatego pytam, czy to byl standard, czy opcja (ktorej ja nie mam). No ale jesli opcja, to po co wogole jest diodka nie zapietych pasow?

- Od: 14 wrz 2006, 08:34
- Posty: 37
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 626 GE Liftback 1840 '94
thomas-hh-lk napisał(a):NO TAK SYGNAŁ MUSI UMILKNĄĆ , NO BO KTO BY WYTRZYMAŁ JAK BY CIĄGLE PIKAŁO HEHE
np. w nowej megance nie przestanie pikac az nie zapniesz pasow... ale polak potrafi i jak bardzo nie lubi pasow a jezdzi sam to mozna na stale wpac tam pas pasazera

hehe u mnie tez nie ma zadnage sygnalu nie zapietych pasow oprocz kontrolki
Bartek1986 napisał(a): w nowej megance nie przestanie pikac az nie zapniesz pasow... ale polak potrafi i jak bardzo nie lubi pasow a jezdzi sam to mozna na stale wpac tam pas pasazera
w niektorych autach mozna to oszukac po prostu wciskajac czerwony przycisk do zwolnienia pasow (odpiecia)
Ale polecam zapinac normalnie. To jednak bezpieczenstwo zwieksza....

- Od: 14 wrz 2006, 08:34
- Posty: 37
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 626 GE Liftback 1840 '94
Troche odkopie temat bo założyłem fotel od 626 cronos i zaczęło mi pikac jak nie zapne pasow , a jak nie zapne to przestaje pikac razem z kontrolka. Ktos moze bawil sie z kablami w kostce inaczej wpinając je ?
z tego co wiem, to w GE nie było żadnego czujnika.
w kilku się spotkałem dokładnie z czymś takim
Ta kontrolka tylko przypomina żeby zapiąc pasy.. nie ma żadnych czujników
w kilku się spotkałem dokładnie z czymś takim
speedone napisał(a):u mnie juz jest
Rowniez posiadam. Pod fotelem kosteczka, a kabelki sie ciagna do uchwytu na pas przy tylku.
Jezeli zapne pas i przekrece kluczyk – nie pika, ale kontrolka sie swieci i za moment gasnie.
Jezeli nie zapne pasa i przekrece kluczyk – pika (x3) i rowniez kontrolka sie swieci, nie wiem czy dluzej czy krocej, nigdy nie zwracalem uwagi.

A u mnie wystają dwa czarne kabelki przy klamrze do zapinania pasów. Widać że ktoś je przeciął wcześniej albo wymontował z tej klamry bo nie są nawet zaizolowane
Już nie raz chciałem je połączyć ze sobą tylko nie wiem co się stanie dalej – czy nie nastąpi jakieś zwarcie. Kontrolka od pasów gaśnie u mnie po2-3sek. nawet bez zapiętych pasów. Czy sygnał niezapiętych pasów jest inny jak np. sygnał zapalonych świateł przy otwartych drzwiach? Chciałbym to naprawić aby piszczało 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 14 mar 2008, 21:45
- Posty: 11
- Auto: 626 GE 1.8 95' lpg
W mojej byłej FP plumkał sygnał i świeciła kontrolka, wyłączały się razem równo po 6sek. W obecnej KL jest tylko kontrolka, kabelków przy zamku pasów nie stwierdziłem.
Pieron wie czym się w fabryce kierowali.
Pieron wie czym się w fabryce kierowali.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
jo to połaczył ale tez nie działo;/.. gdzie jest ten głosniczek:D co tak piszczy>>?

1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6