Witam,
jezdze Xedosem 6 CA KF, 92', 2.0, ASB.
1.Ostatnio dostrzeglem u niego niepokojace mnie zjawisko. Przy wejsciu na 3 bieg niemal natychmiast wrzuca na 4. Spadaja mu gwaltownaie obroty wiec wraca na 3 etc. Ta czynnosc sie powtarza dopoki nie nabierze odpowiedniej predkosci (okolo 60 km/h). Auto ma 73.000 km przebiegu. Co powinienem sprawdzic? Na czym polegaj odczyty bledow i czy dotyczy to tego modelu.
Prosze o porade. Czy to jest kwestia ilosci oleju w skrzyni?
2. W deszczu gwaltowanie zaczyna parowac przednia szyba chociaz teoretycznie ustawiony jest nawiwe zimnego powierza z zwenatrz na przednia szybe. Czy ktos mial juz taki problem?
Dziekuje za pomoc
sebek173
Xedos 6 CA KF, 92', 2.0, ASB – skok z 3 na 4 bieg przy niskich obrotach – prosze o pomoc
Strona 1 z 1
dzieki andreass, tak te uczynie
jakis pomysl co sie dzieje z ASB? wydaje mi sie ze stan oleju jest prawidlowy, olej jest czysty... nic sie na tym nie znam a jazda na warsztat w UK chyba wykonczylaby mnie finansowo..
sebek173
- Od: 24 cze 2006, 23:33
- Posty: 6
- Skąd: Swindon
- Auto: Xedos 6 Auto. 2.0, V6
dokladnie dzieje sie tak jak zauwazyl XsiX... jaka byla wowczas tego przyczyna...?
ostatnio padl mi akumulator na postoju (bezmyslnie zostawilem wlaczone swiatla) i nie mialem czasu go doladowac.. odpalilem od innego auta i jakos daje rade odpalic rano... czy to moze byc kwestia akumulatora.. osobisice watpie..
ostatnio padl mi akumulator na postoju (bezmyslnie zostawilem wlaczone swiatla) i nie mialem czasu go doladowac.. odpalilem od innego auta i jakos daje rade odpalic rano... czy to moze byc kwestia akumulatora.. osobisice watpie..
sebek173
- Od: 24 cze 2006, 23:33
- Posty: 6
- Skąd: Swindon
- Auto: Xedos 6 Auto. 2.0, V6
Sebku ja przyczyny nie znalazłem. Jeździłem z tym ponad rok, auto zostało sprzedane. Grzegorz który kupił auto też się tym nie przejmował i jeździł kolejny rok, po czym sprzedał. Kolejny nabywca niestety zaliczył pad ASB, tyle że akurat niekoniecznie musiało to być związane z owym "skakaniem".
Ogolnie objawy wskazuja na slabe cisnienie oleju lub uszkodznie czujnika (ale to daloby DTC).
Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju. Potem podjedz gdzies i sprawdz w pierwszej kolejnosci cisnienie na wolnych obrotach i na biegu przy srednich oraz przy tzw. stall-test. Jesli jeszcze tego nie robiles, to sprobuj wczesniej wymienic olej i filtr.
Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju. Potem podjedz gdzies i sprawdz w pierwszej kolejnosci cisnienie na wolnych obrotach i na biegu przy srednich oraz przy tzw. stall-test. Jesli jeszcze tego nie robiles, to sprobuj wczesniej wymienic olej i filtr.
the right man in the wrong place...
Dzieki, zaczne od wymiany oleju i filtra. Czy jestem w stanie sam wykonac sprawdzenie DTC bez udzialu komputera czy salonu mazdy? Poczytalem na ten temat troche w obsludze i wciaz nie jestem pewien jak to sie odbywa.
Czy ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia w tym temacie?
a tak z ciekowsci, XsiX – ile palil taki uszkodzony Xedos?
Czy ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia w tym temacie?
a tak z ciekowsci, XsiX – ile palil taki uszkodzony Xedos?
sebek173
- Od: 24 cze 2006, 23:33
- Posty: 6
- Skąd: Swindon
- Auto: Xedos 6 Auto. 2.0, V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6