Nie działa spryskiwacz tylny i świeci kontrolka spryskiwaczy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Brubaker2 » 11 wrz 2006, 10:50

świeci sie kontrolka spryskiwaczy dolałem do przedniego zbiorniczka, niestety nie wiem czy i gdzie jest [jaki?], moze trzeba wymienić silniczek z tyłu, ale jak tez nie wiem a jesli juz wymienic to czy usi byc orginał?
Ostatnio edytowano 11 wrz 2006, 11:11 przez Brubaker2, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2006, 09:49
Posty: 4
Skąd: Toruń
Auto: ADEJMZGF14F201141690

Postprzez Loczek » 11 wrz 2006, 11:09

Nie każdy ma program do identyfikowania numeru VIN, także lepiej będzie jak wpiszesz normalne oznaczenie modelu twojej mazdy.

więcej osób Ci pomoże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez tomekrvf » 11 wrz 2006, 11:13

Zbiornik jest ten sam do przodu i tyłu. Jak nie działa sprzyskiwacz to sprawdź czy chodzi pompka Jak chodzi to pewnie jest coś zapchane.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Brubaker2 » 11 wrz 2006, 12:20

dzeki sprawdze czy nie zapchane , ale kontrolka powinna zgasnąc po napełnieniu zbiorniczka
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2006, 09:49
Posty: 4
Skąd: Toruń
Auto: ADEJMZGF14F201141690

Postprzez Brubaker2 » 11 wrz 2006, 12:24

jaksa napisał prywatnie ze to pływak i trzeba zdemontowac.
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2006, 09:49
Posty: 4
Skąd: Toruń
Auto: ADEJMZGF14F201141690

Postprzez xANDy » 11 wrz 2006, 22:20

Włącz stacyjkę ale nie odpalaj auta, wsadź kogoś za kierownicę, kucnij przy prawym przednim kole i każ włączyć spryskiwacz tylny. Jeśli usłyszysz brzęczenie to znaczy, że prąd dochodzi do silniczka. A jeśli nie – to trzeba zdjąć osłonę i zacząć patrzeć co jest.
PS. z tego co napisałes nie wynika nic jednoznacznego. Czy Ci działa tylny spryskiwacz czy nie działa...
Jest jeden zbiornik i dwa silniczki – gwoli ścisłości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 11 wrz 2006, 23:26

Brubaker2 napisał(a):jaksa napisał prywatnie ze to pływak i trzeba zdemontowac.
To w sprawie kontrolki...... :D
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez ivo » 12 wrz 2006, 07:32

Kiedyś pisałem na ten temat:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Dodam tylko, że zamiast korka lepiej zastosować drobnoziarnisty styropian (należy wyciąć dokładnie krążek o śr, pływaka i ok. 5 mm gr. oszlifować b. drobnym pap. ściernym, można psiknąć jakimś lakierem) i przykleić go jednak na górę pływaka (w obudowie pływaka jest b. małe pole manewru, 5-6 mm).
powodzenia
pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2005, 00:02
Posty: 421 (0/1)
Skąd: Branice - płd. granica RP
Auto: mx-5 2000 1,6
Premacy 2002 2,0

Postprzez jack64 » 7 lis 2006, 22:19

Niewiem jaki masz model, ale 626 GD ma oddzielne zbiorniczki i silniki do przodu i do tyłu.[jaki?] jest ukryty w schowku po lewej stronie. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2006, 00:42
Posty: 10
Skąd: Biłgoraj
Auto: MAZDA 626 2,0

Postprzez xANDy » 7 lis 2006, 23:07

GFka ma jeden zbiornik i dwa silniczki – przód i tył.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez ternyk » 18 lut 2008, 09:49

Witam,
Nie działa mi [jaki?] spryskiwacz. Po oględzinach i zdjęciu nadkola okazało się że pompka działa ok, rurka przy zbiorniczku nie jest zapchana, z tyłu rurka też nie jest zapchana (ściągałem plastikowy wylot z dyszą) musi być więc niestety coś przytkane lub przerwane w słupku lub dachu którym pewnie przewód idzie. Z przodu pod błotnikiem rurka z przewodem wchodzi do karoserii gdzie już dostępu prostego nie ma a wychodzi na dachu z tyłu. Czy jes na to jakaś rada? Czy zdejmować podsufitke (sic!)? A może jakimś kompresorem przepchać, tylko żeby rurka pod ciśnieniem nie strzeliła gdzieś na amen (próbowałem dmuchać pompką rowerową i nie pomogło) ale czuć jakby coś przytykało.
Ostatnio edytowano 18 lut 2008, 12:12 przez ternyk, łącznie edytowano 1 raz
pozdrowienia
ternyk
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 14:26
Posty: 52
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GF DiTD '99

Postprzez Tygrysek21krk » 18 lut 2008, 10:58

POdlacze sie takze do tematu ale powiem szczerze ze u mnie pompka z osobnym zbiorniczkiem jest zamonotowana z tylu z lewej strony .Ale takze mam problem pompka pompuje ale nic nie leci tzn tak jak by chcialo i nie moglo .
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez ternyk » 18 lut 2008, 12:58

OK. Moderator nasz pan :)

Do Tygrysek21krka: starsze modele miały zbiorniczek z tyłu. Radze zrobić to co ja do tej pory: na początku zdjąć dyszę z dachu i przeczyścić, puścić płyn ze zdjętą dyszą, zobaczysz czy coś w ogóle dochodzi. Jak nie to dostajesz się do zbiorniczka z boku i sprawdzasz rurke wychodzącą z pompki, czy nie zatkana. Jak też nie to masz taki sam problem jak ja, tylko u ciebie rurka biegnie krócej i może masz łatwiejszy dostęp.
pozdrowienia
ternyk
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 14:26
Posty: 52
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GF DiTD '99

Postprzez Tygrysek21krk » 18 lut 2008, 18:41

U mnie problem rozwiazany przyczyna znaleziona usterka nieusunieta poniewaz dysza jest zatkana i za kazym razem jak ja przedmuchuje zachodzi przydlawienie i juz problem sie powtarza po dtugie jakis zeznik mowie o przednim wlasciielu nadlamal cale mocowanie i przyklei na kleju takich patenciarzy to powinno sie <killer> Ale coz trzeba szukac nowej dyszy :)
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6