przez GofNet » 6 wrz 2006, 18:44
Proponuję cztery sposoby, o których była już mowa:
1. Sklejenie, ale nie "glutem" z pistoletu, bo marna to pociecha, lecz oryginalnym Cyjanopanem. Po dokładnym oczyszczeniu, odtłuszczeniu, osuszeniu, najpierw nałożyć na boczne płaszczyzny (wewnętrzne krawędzie) pęknięcia a następnie dobrze (bez przesadyzmu) ścisnąć i położyć warstewkę na wierzchu. Odczekać kilka godzin i po kłopocie. Mimo, że cyjanopan łapie już w 10-20s, to jednak nie warto ryzykować!
2. Skorzystać z usług firmy, która zajmuje się klejeniem. Kiedyś kumpel pracował w takiej firmie i mówił, że oni biorą próbkę plastiku i stosują podobny składem (właściwościami) i nim po dogłębnym oczyszczeniu sklejają pod odpowiednio wystarczającą temperaturą. Taka spoina trzyma wieki.
3. Wykonać punkt 2 we własnym zakresie. Dobrze oczyścić miejsce sklejane. Ponacinać nożykiem powierzchnię, ale nie tak, aby ją przeciąć, tylko aby pozostawić rysy, celem ułatwienia trzymania płaszczyzn przez spoinę. Dobrać podobny twardością (właściwościami) plastik i rozgrzać (np. na gazie w metalowym pojemniku lub nawet lutownicą kolbową) i rozprowadzić po sklejanej powierzchni. Później (np. po godzinie) wyrównać papierkiem ściernym i po robocie.
4. Zakup nowej chłodnicy.
_______________________________________________________
Należy pamiętać, że w chłodnicach Mazdy nie tylko panuje wysoka temperatura, ale i ciśnienie, które mimo przekroczenia przez ciesz 100ºC powoduje, iż ta ostatnia nie wrze! Są to bardzo korzystne własności fizyczne dla silnika, ale raczej mało dla współpracującego z nią materiału. Zwłaszcza podczas eksperymentalnych prób uszczenienia układu.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl