Zepsuty czasowy włącznik wycieraczek ?
Witam,
Ostatnio w mojej Mazdzie 626 GE przy przełączeniu wycieraczek na "włączanie się co pewien czas" , wycieraczki wogóle nie pracują. Na pozostałych pozycjach czyli wolna lub szybka praca wycieraczek wszystko jest wporządku.
Stąd moje pytanie co może być nie tak gdzie szukać przyczyny usterki ?
Ostatnio w mojej Mazdzie 626 GE przy przełączeniu wycieraczek na "włączanie się co pewien czas" , wycieraczki wogóle nie pracują. Na pozostałych pozycjach czyli wolna lub szybka praca wycieraczek wszystko jest wporządku.
Stąd moje pytanie co może być nie tak gdzie szukać przyczyny usterki ?
-
spiit
To raczej elektroniczny sterownik.Mialem to z [jaka?] wycieraczka.Okazalo sie ,ze zjaral sie tylko przekaznik w tym sterowniku.To jest takie male czarne pudelko pod kierownica tzn.nad pedalami.
-
waldii
no to ja sie dopisze do tego tematu. Czy te wycieraczki mają jakiś czyjnik wody, czy coś takiego?? Włączam wczoraj wycieraczki na czasowe (te z regulacją szybkości) deszczek przestał padać i wycieraczki przestały działać. Myśle sobie ku... naprawiłem licznik a wycieraczki przestały działać. Ale dobra wyłączyłem, włączyłem, raz wytarła szybę i nic. Deszczyk znowu zaczął padać, włączam i wszystko działa. Co sie dzieje?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
zaraz po kupnie 626 GE mialem podobnie
jadąc E1 wjechalem w mega ulewe i po 20 min wycieraczki a raczej
ich jak by czasowy "włącznik-wyłącznik (sterownik)" przestał dzialac
dzialaly tylko ze stała prędkością -wolną i szybką
na szczeście od tamtego czasu tak sie nie robi
nie wiem czy w instrukcjii nie jest napisane ze one lubia odpoczywać
pozdrawiam
jadąc E1 wjechalem w mega ulewe i po 20 min wycieraczki a raczej
ich jak by czasowy "włącznik-wyłącznik (sterownik)" przestał dzialac
dzialaly tylko ze stała prędkością -wolną i szybką
na szczeście od tamtego czasu tak sie nie robi
nie wiem czy w instrukcjii nie jest napisane ze one lubia odpoczywać
pozdrawiam
- Od: 10 sie 2005, 11:58
- Posty: 10
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 626 GE FS SGI
jacobs242 napisał(a):Czy te wycieraczki mają jakiś czyjnik wody, czy coś takiego??
Z tego co wiem to nic takiego nie ma, ale nie ma na swiecie dwoch rownych rzeczy – moze Twoj ma
Bluzg napisał(a):nie wiem czy w instrukcjii nie jest napisane ze one lubia odpoczywać
Moje nie leniuchuja – jak trzeba i nie trzeba to dzialaja.
Chlopaki mogli zrobic jeszcze minimalnie wolniejszy bieg, bo czasami by sie przydal. Nic to – jak mi sie popsuja to sobie przerobie na sterowane z pilota TV z regulacja czasu od 1/h do 100/s
Pzdr
SHY
SHY napisał(a):akiego nie ma, ale nie ma na swiecie dwoch rownych rzeczy – moze Twoj mar
Nie jestm pewien, ale chyba ma, bo jak włączam na te nalwolniejsze dwa i jest sucho to niedziałają, a teraz pada śnieg i jest ok. Chyba że to jakiś szczęśliwy zbieg okoliczności
If you’re in control, you’re not going fast enough.
ja mam to samo..
sklejają mi się styki przekaźnika.. jak puknę mocniej w gałkę od włączania wycieraczek to znowu ożywają..
już raz próbowałem się do nich dostać ale sobie odpuściłem..
drugi raz im nie daruję..
ta elektronika jest w kierownicy..
trzeba odkręcić klakson na kierownicy (nie wiem jak u tych z airbagiem)..
zdjąć kierownice..
i tam widać już pudełko z elektroniką..
są tam dziwne długie wkręty.. nie pamiętam jak to tam wyglądało..
ale było na tyle dzikie, że se odpuściłem.. ale zrobie to może niedługo..
jak ktoś jest zainteresowany to opisze co i jak..
w każdym razie jak wyciągniecie tą elektronike to możecie dać do elektronika żeby wam dopasował
jakiś mały przekaźnik, który się tam zmieści bo mogą nie pasować nóżki przekaźnika do gniazda..
robota nie jest trudna raczej..
ja se sam wlutuje bo się tym trochę bawię..
sklejają mi się styki przekaźnika.. jak puknę mocniej w gałkę od włączania wycieraczek to znowu ożywają..
już raz próbowałem się do nich dostać ale sobie odpuściłem..
drugi raz im nie daruję..
ta elektronika jest w kierownicy..
trzeba odkręcić klakson na kierownicy (nie wiem jak u tych z airbagiem)..
zdjąć kierownice..
i tam widać już pudełko z elektroniką..
są tam dziwne długie wkręty.. nie pamiętam jak to tam wyglądało..
ale było na tyle dzikie, że se odpuściłem.. ale zrobie to może niedługo..
jak ktoś jest zainteresowany to opisze co i jak..
w każdym razie jak wyciągniecie tą elektronike to możecie dać do elektronika żeby wam dopasował
jakiś mały przekaźnik, który się tam zmieści bo mogą nie pasować nóżki przekaźnika do gniazda..
robota nie jest trudna raczej..
ja se sam wlutuje bo się tym trochę bawię..
- Od: 5 sty 2006, 18:21
- Posty: 20
- Skąd: Lipniki k. Bydgoszczy
- Auto: Mazda 626 4WD sedan
U mnie jest podobnie z wycieraczkami. Nie dzialają na czasowym przełączeniu z tym że u mnie pod kierownicą nie ma żadnego sterownika, albo nie wiem które to jest.
Poza tym wszystkie przełożenia wycieraczek działają bez zarzutu.
Czy może ktoś pomóc w tym temacie? ponieważ jest to denerwujące prz coraz częściej padającym deszczu.
Poza tym wszystkie przełożenia wycieraczek działają bez zarzutu.
Czy może ktoś pomóc w tym temacie? ponieważ jest to denerwujące prz coraz częściej padającym deszczu.
- Od: 1 lut 2006, 17:51
- Posty: 12
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626 2.0 GF Benz 98r.
Oczywiście jestem zainteresowany (proszę o ew. koszty). Tylko muszę najpierw wiedzieć które to jest pudełko, bo wg instrukcji w moim modelu takie nie występuje chyba że sprawdzałem nie to co trzeba.
Pod kierownicą jest tam trochę kostek itp. więc chciałbym najpierw się upewnić przez sprawdzenie styków i kabelków(może tam coś jest nie tak – tylko nie mogę znaleźć tego pudełka – jeżeli można to prosiłbym o jakieś zdjęcie). Jeśli rzeczywiście padło to w końcu chciałbym to naprawić.
Z góry dzięki
Pod kierownicą jest tam trochę kostek itp. więc chciałbym najpierw się upewnić przez sprawdzenie styków i kabelków(może tam coś jest nie tak – tylko nie mogę znaleźć tego pudełka – jeżeli można to prosiłbym o jakieś zdjęcie). Jeśli rzeczywiście padło to w końcu chciałbym to naprawić.
Z góry dzięki
- Od: 1 lut 2006, 17:51
- Posty: 12
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626 2.0 GF Benz 98r.
Mam to samo
co ciekawe jak właczam na czasowe to raz działa raz nie a najsmieszniejsze jest to ze jak włącze kierunkowskaz to ożywają na jeden ruch, lecz przewaznie nie działają, czy moze ktos umiescic zdjecie gdzie jest ten przekaznik 

- Od: 14 gru 2005, 23:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
Ten przekaznik jest pod deska,dokladnie pod obrotomierzem ale glrboko pod spodem.trzeba sie polozyc na plecach i tam looknac to znajdziecie.powodzenia.Foty moge wrzucic za tydzien
-
waldii
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6