Debata – MegaSpot RYKI 2006

Postprzez Crimer » 22 sie 2006, 18:00

ok, nie ma sprawy, daj mi swój nr tel na PW
Obrazek
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2004, 19:43
Posty: 861
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3

Postprzez marcinkosky » 22 sie 2006, 18:55

dunia napisał(a):Autoprodex


banda partaczy :]
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez SimoneuS » 22 sie 2006, 18:56

w wyścigach równoległych na 400m będą następujące klasy, zależne od pojemności silnika:

1. do pojemności 1600
2. do pojemności 2200
3. do pojemności 2500
4. outlow czyli powyżej 2500
5. open, czyli kto chce ten jedzie

W kwalifikacjach bierzemy po uwagę czas ET – czas przejazdu
W półfinałach i finale bierzemy po uwagę czas ET + RT – czas przejazdu z czasem reakcji.

Kwalifikacje to 2 przejazdy, z których wybieramy lepszy czas, czyli możliwy jest jeden fallstart.

auto wyposażone w turbo lub nitro przeskakuje o jedną klasę wyżej.

To tyle...jeżeli macie jakieś pomysły lub uwagi to bardzo proszę o dyskusję.
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 20:57
Posty: 353

Postprzez Loczek » 22 sie 2006, 19:41

Heh to bym wystartował w 5 kategorii ale jak Hawkins przyjmie moję wyzwanie na pojedynek :D

Bo tylko on bedize miał GD w dieslu.

Edit doczytałem ze GD nie ebdzie uuuuu, to sobie popatrze. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Morder » 22 sie 2006, 19:53

SimoneuS napisał(a):w wyścigach równoległych na 400m będą następujące klasy, zależne od pojemności silnika:

1. do pojemności 1600
2. do pojemności 2200
3. do pojemności 2500
4. outlow czyli powyżej 2500
5. open, czyli kto chce ten jedzie

W kwalifikacjach bierzemy po uwagę czas ET – czas przejazdu
W półfinałach i finale bierzemy po uwagę czas ET + RT – czas przejazdu z czasem reakcji.

Kwalifikacje to 2 przejazdy, z których wybieramy lepszy czas, czyli możliwy jest jeden fallstart.

auto wyposażone w turbo lub nitro przeskakuje o jedną klasę wyżej.

To tyle...jeżeli macie jakieś pomysły lub uwagi to bardzo proszę o dyskusję.


Moja propozycja:
1. do pojemności 1600
2. do pojemności 2000
3. do pojemności 2500
4. Outlaw – powyżej pojemności 2500 i każdy kto ma ochotę
klasa open nie ma sensu bo w zasadzie to by była powtórka klasy outlaw.
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez brii » 22 sie 2006, 19:56

Popieram Mordera – ludzie z 1.8 przy pierwszych ustaleniach wogóle nie mieliby po co startować...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grzyby » 22 sie 2006, 20:00

brii napisał(a):Popieram Mordera

ja też

BTW. a jaki silnik ma pow. 2500?
Bo KLe chyba się mieszczą do 2500
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Pit » 22 sie 2006, 20:19

Popieram mordera z prostej przyczyny, miał bym jedną osobę w klasie (Kalii'ego) :) ...a tak przynajmniej będzie więcej ludzików... Własnie, kto pojedzie w klasie "powyżej 2.5"?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez SimoneuS » 22 sie 2006, 20:49

brii napisał(a):Popieram Mordera – ludzie z 1.8 przy pierwszych ustaleniach wogóle nie mieliby po co startować...


tego nie łapię. przecież oni startowaliby w klasie do 2200...a te 2200 dlatego, że były mazdy GD co miały własnie 2200cm3 i tyle

klasy open nie musi być wystarczy outlaw
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 20:57
Posty: 353

Postprzez Waluś » 22 sie 2006, 21:08

no tak tylko że jeśli będzie tak jak proponuje Morder to i ja musiałbym jeździć w klasie powyżej 2500, a to chyba nie ma sensu.
Przy poprzednim podziale do 2200 mógłbym pojeździć z 2500 wtedy przynajmniej miałbym frajde, a tak to tylko mojego paliwa szkoda :(
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Grzyby » 22 sie 2006, 21:14

Waluś napisał(a):no tak tylko że jeśli będzie tak jak proponuje Morder to i ja musiałbym jeździć w klasie powyżej 2500, a to chyba nie ma sensu.

nieeeee, do 2.5 (a przynajmniej ja to tak rozumiem i wydaje mi się że byłoby ok)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Waluś » 22 sie 2006, 21:18

ale:
SimoneuS napisał(a):auto wyposażone w turbo lub nitro przeskakuje o jedną klasę wyżej.

chyba że z tego rezygnujemy to ok :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez KosteK » 22 sie 2006, 21:25

Spróbuje powalczyć, chociaż szans swoich nie widze :( Proszę się nie nabijać jak bede zostawiał dymka :P Mam nadzieje że już niedługo swap.
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez Grzyby » 22 sie 2006, 21:28

Waluś napisał(a):chyba że z tego rezygnujemy to ok

tak to właśnie rozumiem
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez farciarz » 22 sie 2006, 21:32

KosteK napisał(a):Spróbuje powalczyć, chociaż szans swoich nie widze Proszę się nie nabijać jak bede zostawiał dymka


Spoko...mój też puszcza dymka...ale będę się starał też jakoś przyzwoicie pojechać :P
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Waluś » 22 sie 2006, 21:35

SimoneuS napisał(a):2. do pojemności 2200

ale rzeczywiście lepiej pozostać przy tym wyżej nież przy 2,0 bo która GD 2,2 pojedzie z Kl <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Grzyby » 22 sie 2006, 21:38

a które GE 2.0 z 2.2 T ? :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Waluś » 22 sie 2006, 21:40

dlatego 2,2, T pojedzie z KL będzie nas dwóch, więc nie widzę problemu
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Grzyby » 22 sie 2006, 21:45

:)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez SimoneuS » 22 sie 2006, 21:58

podział taki jest zrobiony właśnie z racji GD 2,2 , a Waluś ma turbo, więc jedna klasa wyżej i przynajmniej bedzie miał frajdę
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 20:57
Posty: 353

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości