Obroty a prędkość ?

Postprzez Waluś » 14 cze 2006, 21:01

jak bedzie dobrze u ciebie to sie zamienimy

nie doczekanie :P <lol> już wole oszustwa mego licznika <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez roberth » 14 cze 2006, 22:23

www.mmt.xu.pl ZAPRASZAM
"MMT" Car Service, Tuning
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 18:47
Posty: 77
Skąd: orzesze
Auto: mazda 626 GD coupe 2,2 12V

Postprzez Grzyby » 14 cze 2006, 22:27

roberth – mała prośba – nie wrzucaj fotek w rozdz. wiekszej niż 800/600.

A fotki fajne :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez roberth » 14 cze 2006, 22:35

Grzyby napisał(a):roberth – mała prośba – nie wrzucaj fotek w rozdz. wiekszej niż 800/600.

A fotki fajne :D


ok, jakos to zmienie, fotki dopiero co skopiowane z komorki
www.mmt.xu.pl ZAPRASZAM
"MMT" Car Service, Tuning
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 18:47
Posty: 77
Skąd: orzesze
Auto: mazda 626 GD coupe 2,2 12V

Postprzez Waluś » 14 cze 2006, 22:52

roberth to jeszcze napisz ile masz przy 100 ?? bo mamy maly dylemat hiehie
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Waluś » 25 cze 2006, 16:56

Przyszło mi coś do glowy odnośnie moich wysokich obrotów.
Skoro u mnie nie są takie jak w F2 a za to są takie jak u Huano w FE3 to może mam skrzynie od FE3 ???
Jest to możliwe ?? da się je zamieniać ?? Można to jakośrozpoznać, jakieśistotne różnice ??

Co prawda mi to specjalnie nie przeszkadza, max prędkość osiągam, a silnik się szybciej wkręca co prawda kosztem paliwa w trasie ale cóż peszek hehe.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Negoiu » 9 sie 2006, 16:14

Podepnę się.

z uwagi na to, iż niestety nie udało mi się dowiedzieć na temat osiągów mojego silnika z forum, postanowiłem troszeczkę sam popróbować.
Silnik jest na gaźniku i LPG- całe 90 KM.

Prędkości i obroty wyglądają następująco: (na 5 biegu)

80km/h- obroty 2000
100--------------2500
120--------------3000
140--------------3500
160--------------4000 Patrz zdjęcie.

Obrazek

Jak widać prędkość przyrasta 0 40km/h na 1000 obr. Oznaczałoby to, że przy 5000 (5500obr/min- osiągana jest moc max- to akurat wiem)– samochód osiągałby 200km/h.

Czy to możliwe? Przy gaźniku, LPG, wieku samochodu, mocy 90KM?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez Waluś » 9 sie 2006, 18:48

chyba mam coś nie teges z licznikiem. Muszę poszukać zaprzyjaźnionego radaru <diabełek>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gość » 16 sie 2006, 22:35

poproscie kolege z drugim autem niech jedzie za toba i sprawdzi u siebie na liczniku pozdro
Gość
 

Postprzez Negoiu » 16 sie 2006, 23:47

chyba nie z Walusiem :P

Ciekawe byłyby wyniki... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez Waluś » 17 sie 2006, 18:33

Negoiu już nie przesadzaj aż tak ciężkich butów nie noszę <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Negoiu » 17 sie 2006, 21:27

Waluś napisał(a):Negoiu już nie przesadzaj aż tak ciężkich butów nie noszę


przy moim silniku to mógłbyś spokojnie w laczkach występować ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez Waluś » 17 sie 2006, 21:31

hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Negoiu » 17 sie 2006, 21:41

poważnie Waluś, myslisz, że te 200 km jest u mnie osiągalne?

Oczywiście nie mam zamiaru próbować <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez Gość » 17 sie 2006, 23:13

Dwa dni temu sprowadzałem mazdę 626 2.0 oczywiście 16V (115KM) i na autostradzie przy 5 tyś obr. poszła równo 200 km/h. Później zwolniłem depłem znowu do oporu i już było 220 km/h?? Zdziwiło mnie to bardzo bo przy tych samych obrotach, może lekko przkroczyło 5 tyś.
Zdarza mi się często jeździć innymi autami ale takich różnic nie spotkałem.
Auto trochę dziwne raz V-max jest mniejsze , a raz większe. (Może szwaby coś majsterkowali?)
Gość
 

Postprzez Wodzu » 18 sie 2006, 14:24

Cholercia tez bym sie wypowidzial ale na dzien dzisiejszy moja Madzia stracila ząbki :P ale juz niedlugo założe jej nowe bielsze. Niestety brak uzebienia nie pozwala mi smigac :(. Jak tylko naprawie podziele sie z wami moimi wynikami
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Waluś » 18 sie 2006, 20:06

Negoiu wszystko jest możliwe :) Turbina, zakucie nitro i inne duperszmity .....
tylko nie wiem czy to ma sens :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Wodzu » 19 sie 2006, 02:50

Negoiu napisał(a):poważnie Waluś, myslisz, że te 200 km jest u mnie osiągalne?


Jasne ze jest osiagalne auto na kolgi i pelen gaz napewno bedzie 200 :P
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Overkill » 19 sie 2006, 11:20

Wodzu napisał(a):Jasne ze jest osiagalne auto na kolgi i pelen gaz napewno bedzie 200


Potwierdzam :D Jak byłem na hamowni to budzik pokazał 235 :D
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2006, 13:12
Posty: 320

Postprzez Negoiu » 19 sie 2006, 23:49

Waluś napisał(a):Negoiu wszystko jest możliwe Turbina, zakucie nitro i inne duperszmity .....
tylko nie wiem czy to ma sens
_________________


Waluś, nie to bylo moim zamiarem.
NIgdy ściganie i tego typu zabawy mnie nie satyfakcjonowały.
Dziwi mnie tylko to, że nowsze konstrukcje i lżejsze samochody nie dociągają do takich osiągów. W zasadzie poza czystością spalin i ewentualnie ekonomiką spalania(do dyskusji) wtrysk w porównaniu z gaźnikiem się ledwo równa. Dziwi mnie to i tyle. Przecież to tylko 90 KM, a masa GD też jest nie mała.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6