skasowali mnie na 85 funtow (londyn) i dowiedzialem sie ze przod ustawili ale problem jest z tylu i nie moga tego utawic bo sruby sa nie do ruszenia...obliczyli mi ze moja inwestycja to 360 funtow!!! 180 czesci (nie wiem co bo to bylo po angielsku ) jakies sruby itp. Mam numery katalogowe tych czesci: 28-600;28-662;28-113;34-662;39037 wszystko to razy 2. Czy te czesci sa wlasciwe,jakie sa ich ceny w polsce i czy mozna skorzystac z jakis zamiennikow. Prosze o adres katalogu tych czesci zebym mogl je przegladnac i poprawnie nazwac
Zbieznosc (wahacze) i rozrzad
Strona 1 z 1
witam! Ostatnim czasem bylem ustawic zbieznosc w serwisie mazdy (bylem wczesniej w dwoch innych miejscach ale bezskutecznie..) i zalamka
skasowali mnie na 85 funtow (londyn) i dowiedzialem sie ze przod ustawili ale problem jest z tylu i nie moga tego utawic bo sruby sa nie do ruszenia...obliczyli mi ze moja inwestycja to 360 funtow!!! 180 czesci (nie wiem co bo to bylo po angielsku ) jakies sruby itp. Mam numery katalogowe tych czesci: 28-600;28-662;28-113;34-662;39037 wszystko to razy 2. Czy te czesci sa wlasciwe,jakie sa ich ceny w polsce i czy mozna skorzystac z jakis zamiennikow. Prosze o adres katalogu tych czesci zebym mogl je przegladnac i poprawnie nazwac
skasowali mnie na 85 funtow (londyn) i dowiedzialem sie ze przod ustawili ale problem jest z tylu i nie moga tego utawic bo sruby sa nie do ruszenia...obliczyli mi ze moja inwestycja to 360 funtow!!! 180 czesci (nie wiem co bo to bylo po angielsku ) jakies sruby itp. Mam numery katalogowe tych czesci: 28-600;28-662;28-113;34-662;39037 wszystko to razy 2. Czy te czesci sa wlasciwe,jakie sa ich ceny w polsce i czy mozna skorzystac z jakis zamiennikow. Prosze o adres katalogu tych czesci zebym mogl je przegladnac i poprawnie nazwac
Ostatnio edytowano 22 sie 2006, 21:06 przez radekkm, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
przyjedz do Polski to z pewnoscia sie da zrobic
młotek przecinaczek potem sie zespawa ladnie i bedzie jak ta lala
[tylko sie nie irytuj ta odpowiedzia, ale jak sie zarabia w funtach to rowniez za serwis placi sie w funtach – tak na chlopski rozum]
młotek przecinaczek potem sie zespawa ladnie i bedzie jak ta lala
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
[tylko sie nie irytuj ta odpowiedzia, ale jak sie zarabia w funtach to rowniez za serwis placi sie w funtach – tak na chlopski rozum]
- Od: 15 wrz 2005, 09:30
- Posty: 121
- Skąd: ziemia sieradzka
- Auto: 323F 1.5 16v Z5 1998 BA
180 funtów za części to jakieś 1080 PLN. Tyle może wyjśc
W Polsce sam wahacz kosztuje 500 za sztukę,śruby są po 60 a podkładki za 10 więc nie robią ciebie w bambuko. Katalog? Proszę...

W Polsce sam wahacz kosztuje 500 za sztukę,śruby są po 60 a podkładki za 10 więc nie robią ciebie w bambuko. Katalog? Proszę...

Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Jeszcze tego nie zrobilem, jakos nie mam czasu podjechac do serwisu.Ale problem polega na tym,zaczne od poczatku:wymienialem drazek kierowniczy u partacza pozniej ustawilem zbieznosc w serwisie i mimo tego ze tyl nie jest dobrze ustawiony przod trzymal sie elegancko
. po przejechaniu 500 km przod wrocil do stanu poprzedniego czyli w ogole nie trzyma sie drogi
czy to jest zwiazane z tym ze tyl nie jest utawiony czy ten kolo cos popier..lił i sie przestawia?? pomocy
2 Ostatnio slychac coraz bardziej rozrzad ktory wymienialem 5000 tys temu na orginal.
chodzi prawie tak jak ten stary powod??
2 Ostatnio slychac coraz bardziej rozrzad ktory wymienialem 5000 tys temu na orginal.
chodzi prawie tak jak ten stary powod??
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
a zcemu śrób nei da się ruszyć ?
u mnie też sie łatwo nie rusząły przy ustawieniu ale jak juz sie poruszyly to bylo ok
a ja bym na twoim miejscu poszukał czesci z rozbiórki mx i sie nie przejmował
u mnie też sie łatwo nie rusząły przy ustawieniu ale jak juz sie poruszyly to bylo ok
a ja bym na twoim miejscu poszukał czesci z rozbiórki mx i sie nie przejmował
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
radekkm napisał(a):2 Ostatnio slychac coraz bardziej rozrzad ktory wymienialem 5000 tys temu na orginal.
Podjedź do mnie to osłucham i ocenię czy to wina rozrzadu (a moze poprostu też olej wymieniałeś 5000km temu i popychacze już się odzywają)
Jakby co to ja jestem w Cricklewood.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość