Uważam, że znacznie więcej informacji na temat tego silnika uzyskasz na FORUM Isuzu lub Opla.
Zanim kupisz rozeznaj się, ile kosztuje eksploatacja tego auta. I nie mam na myśli paliwa, lecz dostępność i ceny rozrządu, przewodów WN, sterowania zapłonem, części blacharskich, przeniesienia napędu, itp. Jeżeli nie będzie można nigdzie kupić podstawowych elementów, to nie warto pchać się w takie interes. Jeśli będą łatwo dostępne i jesteś przekonany, że DIESEL, to to, co tygryski lubią najbardziej, to czemu nie...
Powodzenia
..::GofNet::..
PS. Przede wszystkim upewnij się, że ten model nie ma problemów z głowicą. Jeżeli również lubią pękać a osprzęt będzie ciężko dostępny, to zakup takiego auta, to bomba z opóźnionym zapłonem. Nie ulega jednak wątpliwości, że 4-5l ropy na 100km, to bardzo kuszący argument. Zwłaszcza, że starsze silniki (jego konstrukcja wywodzi się z końca lat osiemdziesiątych) całkiem sprawnie pracuję na OR (oleju rzepakowym z Lidl'a za 2,19zł/1l