dobrzyn22 napisał(a):piwo napisał(a):A że moc okroili przez zamknięcie przepustnicy na 40%? Trzeba ją sobie wymusić i otworzyć.
jest gdzieś na to potwierdzenieto już nie jest ten sam skyactive G, tylko tu mamy małą hybrydę jesteś pewien, że będzie można "odblokować" moc ?
Na początku na pewno nie. Za kilka lat na pewno tak. Póki co nowych 6stek 2,5 disi tune jeszcze nie rozkminil. Ale pracują nad tym. wersja australijska cx5 2026 ma 180km a amerykanskie cx50 187km wiec to na pewno ten sam silnik.
A tak z ciekawostek. Cx5 ma więcej miejsca z tyłu niż cx60 i większy bagażnik.
I ma adaptacyjne amortyzatory fsd. Więc ma szansę się dużo lepiej prowadzić od cx60. Jak dla mnie fantastyczne auto rodzinne. Dużo lepsze od cx60 i RAV4. Ciekawe czy wyciszenie będzie ok.
Co ciekawe w stanach już są testy cx50 z tym samym rozstawem 2815mm czyli ta sama platformami tam mają 2,5turbo 250 koni, 2,5 187koni (ten sam co na Europę ale nie zduszony do 141km);i hybrydę z RAV4 218 konna czyli 2,5 toyotowskie ecvt i elektryk.
W Europie ma pojawić się następca sky x jako sky z. Ale to dopiero w 2027. I hybryda z RAV4 też. Może nawet w 2026.
to już nie jest ten sam skyactive G, tylko tu mamy małą hybrydę jesteś pewien, że będzie można "odblokować" moc ?
tak nadal są. To jest ciężki SUV, powinny być z przodu 320mm. Takowe są w 2.2D dla 6 i obecnej CX5, więc to raczej żaden problem. Widać, że chcąc obniżyć cenę, zwyczajnie przyoszczędzili na wszystkim co się dało. Sporo tych oszczędności widać gołym okiem, ciekawe jak będzie z tymi co nie widać. Auto dla beta testerów jak cała nowa (od 2022) rodzina CX60-90. Wolał bym przecenioną obecną generację, nie to coś.
