CezaR83 napisał(a):e problemy opisywane na forum czy w tym CR to sa jednostkowe
Mechanizm wyparcia działa u Ciebie niemożebnie mocno.
Problem z klamkami i trzaskami to problem dotyczący KAŻDEGO egzemplarza Mazdy 3. Problem z lusterkami to też powszechny problem. Jeśli u kogoś nie wystąpił to tylko dlatego, że obchodził się jak z jajkiem, garażował auto itd.
Szkopuł w tym, że w tym czasie inni producenci potrafią wyprodukować auto, które cały rok może stać na zewnątrz, nie być oszczędzane na myjni (lusterka) a klamki i lusterka będą działać.
CezaR83 napisał(a):Poza tym trzeba jeszcze dodać ze nie można porównywać tego samego modelu produkowanego w fabrykach w Japonii
Mój egzemplarz jest produkowany w Japonii. Miejsce produkcji jest totalnie bez znaczenia bo powyższe problemy to błędy projektowe. Jeśli projekt jest zły to nie ma znaczenia czy auto jest składane w Chinach, Japonii, Malezji czy Meksyku. Rozwiązaniem byłoby poprawienie projektu.
CezaR83 napisał(a):PS. Skóry prawdziwe sa tylko na fotelech, boczki i deska rozdzielcza jest Eko, ale nawet takiej deski i boczków w innych markach w tym segmencie nie uświadczysz przecież!
A w Maździe 3 z kolei nie uświadczysz ogrzewania na tył w tunelu środkowym nawet w najdroższej wersji wyposażenia, nie uświadczysz podgrzewanych siedzeń tylnych, wentylowanych z przodu, koło kierownicy jest podgrzane tylko częściowo gdy niektóre marki mają nawet podgrzewane boczki drzwi i tunel środkowy, tylko fotel kierowcy jest regulowany elektrycznie, nie ma elektrycznego podnoszenia klapy bagażnika itd.
CezaR83 napisał(a):Powiem tylko tyle, każdy kto chce kupić Mazdę ma do dyspozycji jazdy próbne,
I dostaje jak ja np. auto które nie miało nawet przejechanych 20km.?
Teraz już wiem, że lepiej sobie do wypożyczalni pójść i wypożyczyć auto które ma już jakiś przebieg.
CezaR83 napisał(a):forum i recenzje w Internecie
Na Forach i grupach ludzie są różni. Nie brakuje takich jak Ty trywializujących i umniejszających problemy. Na etapie zakupu można rzeczywiście nabrać przekonania, że problemy są jednostkowe a później się dowiedzieć, że to po prostu błędy projektowe z którymi Mazda nic nie robi od lat.
CezaR83 napisał(a):ie kupuje nowych modeli wchodzących na rynek tylko po kilku latach juz funkcjonowania na rynku.
I tu jest właśnie kolejny problem usypiający czujność. Jak się kupuje problem istniejący na rynku od kilku lat zakłada się, że problemy wieku dziecięcego są poprawione. Niestety w tym przypadku tak nie jest.
Część została poprawionych np. jednostka X obecnie jest dużo lepsza od poprzedniej ale niektóre nawet proste do naprawienia problemy Mazda ignoruje.
CezaR83 napisał(a):później wylewa żale na forum
Nazywanie rzeczy po imieniu to wylewanie żali?
Może przez takie podejście fanatyków co jak się na nich leje to mówią, że deszcz pada Mazda wiele problemów ignoruje.
A i jeszcze tak na koniec dodam, że projekt ładowarki indukcyjnej to Mazda chyba wyciągnęła z szuflady gdzie leżał z 15 lat i wprowadziła bez żadnych zmian. Niemal każdy współczesny telefon ma wysepkę aparatów z jednej strony i nie ma szans utrzymać się pewnie na tej ładowarce. Zamiast się ładować to się przez to rozładowuje. A wystarczyłoby żeby ścianka z tyłu zatrzymywała telefon a nie malutki wypustek. Chłodzenia oczywiście też nie ma.