Witam, mam problem z uruchomieniem auta, wysokim ładowaniem, wariowaniem wskazówek na zegarze i odcinaniem prądu w czasie jazdy co resetuje radio i komputer z ilością km do przejechania.
Zaczeło się to jak auto zgasło w czasie jazdy i nie mogłem już zapalić, próba naprawy z mojej strony na trochę pomogła ale raczej tak nie powinno być. Wymieniłem kostkę stacyjki, czujnik wału, cewkę nie pomogło. Okazało się że do kostki cewki na środkowym pinie nie dochodzi prąd, podałem tam prąd z głównego przekaźnika ze skrzynki bezpieczników auto odpaliło. Teraz mam taki problem, że jak przekrocze tak z 3,5 tyś albo dynamicznie przyśpiesze robi się reset radia, komputera pokładowego, wariują wskazówki jakby odcinało prąd i doszło wysokie ładowanie bo przepaliło 2 żarówki H7 w przednich lampach, więc poszedłem tropem alternatora i wymieniłem regulator napięcia, wcześniej było ładowanie między 12.9-13.5 w tej chwili już jest lepiej 13.9-14.3 ale nie trzyma równo napięcia, problem z wysokim ładowaniem wariowaniem elektryki pozostał. Nie mogę znaleść skąd dochodzi ten przewód do cewki, na komputerze jak sprawdzałem błedy jest czysto. Ale nie pokazuje jak pracuje sonda, gdzieś przeczytałem na wujku google że prąd ze stacyjki wychodzi jednocześnie na sondę i cewke jednym kabelkiem ale nie mogę tego zlokalizować. Myśle, że przez obejście obwodu sondy i cewki są takie problemy.
Problem z elektryką mazda 626 gw
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6