Cześć,
w moim dieslu 2.0 140km ma takie obiawy: obroty silnika lekko falują i silnik gaśnie na biegu jałowym. Szczególnie podczas jazdy gdy naciskam na hamulec dojeżdając do skrzyżowania.
Dodam ,że:
1. EGR zaślepiony spraewdzałem zaślepka z nierdzewki ok,
2. Przepustnica wyczyszczona i nagrałem filmik jak sie zachowuje – jest ok, w forscanie na biegu jałowym bez gazu ma ok 3,92 – 4% procent otwarcia po wciśnięciu gazu 80%, zamyka się, gdy gaszę auto więc wygląda na wpełni sprawną
Filmik pracującej przepustnicy:
https://drive.google.com/file/d/1_W343X ... p=drivesdk
Zdjęcia parametrów z Forscana:
https://drive.google.com/file/d/1aJTW8P ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/19aGKcS ... p=drivesdk
3. Przepływomierz jest czysty i nie przeklamuje pomiaru sprawdziłem w forscan
4. DPF czysty sprawdzone w forscanie i wypalał sie 20km temu.
5. Po zgaśnięciu nie mam żadnych błedów co jest dziwne.
Macie jeszce jakieś pomysły..?
Falujące obroty i gaśnięcie silnika na biegu jałowym
Strona 1 z 1
Wymiana zaworu SCV, załatwiła sprawę. W Forscanie wykonałem jesczez kalibraje pompy i ciśnienie szyny paliwowej jest równe wymaganemu oraz bardzo stabilne. falowania ustały kalibracja wtrysków tez zrobiona. zamykam wątek.
- Od: 28 cze 2020, 17:08
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2009 140km 2.0 diesel
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6