Nie zgodzę się, bo jest miarodajny. To od lat najlepszy i najprostszy sposób na sprawdzenie regulatora ładowania alternatora w większości samochodów. U Mazdy, z tego co udało mi się wyczytać na angielskojęzycznej stronie, jednak jest inaczej. To wysoce skomplikowany system ładowania akumulatora, uzależniony od zapotrzebowania i aktualnego zużycia prądu, czyli ilości włączonych odbiorników.
Głębokie grzebanie – gdzie i w czym należy je przeprowadzić? Ale skoro nikt nie grzebał, więc może trzeba przywyknąć do jazdy z włączonym kierunkowskazem

mając innych gdzieś, bo w końcu ja wiem gdzie jadę, a inni nie muszą

. Mam wrażenie, że skręt na rondzie o łagodnym przebiegu, bez mocnego skrętu kierownicy nie wyrzuca włączonej w prawo manetki kierunkowskazu i grającej muzyce skutecznie zagłuszany jest dźwięk udający tykanie przekaźnika. Ogólnie Mazda nie jest nachalna w tych wszystkich wrzaskunach informujących o...wielu niezbyt potrzebnych ostrzeżeniach i to akurat dobrze

.