Nie pamiętam już, jak to wyglądało w mojej 2 z 2007 roku, ale jestem ciekaw jak powinno wyglądać w egzemplarzu z 2011/12 roku. Czy pod silnikiem oryginalnie powinna być osłona? Jeżeli tak, to czy można ją zastąpić jakimś zamiennikiem?
Drugie pytanie dotyczy wyposażenia bagażnika. W nowszym egzemplarzu mam styropian z trójkątem, kluczem do kół i miejscem na zestaw naprawczy. Chciałbym to wywalić i dać normalne koło zapasowe. Musiałbym jeszcze dokupić lewarek i jak rozumiem to nie ma znaczenia jaki będzie? Podobnie ucho holownicze? Uchwyt do mocowania koła zapasowego od góry jak rozumiem też ważne, żeby się średnica śruby wchodzącej w dolne mocowanie zgadzała?
Osłona silnika i wyposażenie bagażnika
Strona 1 z 1
ZdzichuZ napisał(a):Musiałbym jeszcze dokupić lewarek i jak rozumiem to nie ma znaczenia jaki będzie
Ma znaczenie jeżeli kupisz za duży to nie wejdzie ci w mocowanie po prawej stronie, nawet ten oryginalny wchodzi na styk, w kwestii uchwytu holowniczego ważna jest nie tylko średnica ale i skok gwintu (który się nie zmienił w wersji po lifcie)
W kwestii uchwytu do mocowania koła tak, ale zwróć uwagę na talerzyk (najlepiej dorwać oem) zbyt wysoki lub o złej średnicy może zacząć podpierać podłogę bagażnika
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość