Witajcie
Jestem posiadaczem mazdy od kilku miesięcy. Samochód ma 80tys, nie był bity
Borykam się z problemem drgań na karoserii i na kierownicy.
Drgania nie są stałe. Powiększają się przy przyspieszaniu w przedziale 110-140. Jak odpuszczę gaz słabną.
Np ustawię na tempomacie 130 to na płaskiej nawierzchni delikatnie drga, gdy nachylenie w górę zwiększają się.
Ustaliłem że nie jest to z kół, mam 16 cali, które mają nowe opony bo sądziłem że to opony, wyważone z testem drogowym.
Pożyczyłem mazdę od kolegi na kołach 18 i wachlowanie kołami, aby sie upewnić, że nowe opony nie sa wadliwe.
Na jego kołach jest lepiej bo drgania są tylko przy przyspieszaniu i to niewielkie.
Ale jadąc jego mazdą na moich kołach jest też dobrze.
Więc wychodzi, że to nie wina felg, opon wyważania. 
Tarcze i klocki przód były zmienione na ATE+TRW i z nimi nie ma problemu. Nie drga przy hamowaniu
Gdzie szukać problemu? Przeguby, półosie, podpora, krzyżak
Czy jest gdzieś jakiś katalog z rysunkami i częściami jak jest zbudowany samochód
Coś takiego jak dla grypy VAG – ETKA
gdzie dobry mechanik od MAZDY – jestem ze śląska (Sosnowiec, Katowice, Dąbrowa Górnicza)
			
			
		Drgania na karoserii 110-140
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	Jak dla mnie jakaś poduszka silnika i bardzo ewentualnie sprzęgło.
Pytanie jakie obroty i jakie biegi ?
			
			
		Pytanie jakie obroty i jakie biegi ?
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

