Czateria... 2021
Jak kliknę LOW albo HIGH czyli skrajne pozycje to wentylator zaczyna furać na max. Wystarczy zejść stopień wyżej/niżej i zwalnia momentalnie do minimum. Tak jakby nie wiedział jaka temperatura jest w środku stąd podejrzenie na dwa wyżej wymienione już przeze mnie elementy. Ale to już następny właściciel się w to będzie bawił jak będzie chciał. Ważne że chłodzi.
A co do linek to oczywiście posucha. Zero null, używek nikt nie ma, nówka 249zł... Jeszcze kilka lat temu nowe były po 40 . Chciwość sprzedawców przy tym modelu przechodzi ludzkie pojęcie, nowe miski olejowe do 2.4 rok temu 439zł, dziś 1000...
A co do linek to oczywiście posucha. Zero null, używek nikt nie ma, nówka 249zł... Jeszcze kilka lat temu nowe były po 40 . Chciwość sprzedawców przy tym modelu przechodzi ludzkie pojęcie, nowe miski olejowe do 2.4 rok temu 439zł, dziś 1000...
Są dwa silniki o oznaczeniu 1.2 TCE
Silnik Renault 1.2 16V TCe D4Ft o mocy 100-103KM wszedł do produkcji w 2007 roku i był odpowiedzią koncernu Renault na erę downsizingu w silnikach benzynowych. Konstrukcja została oparta na sprawdzonej jednostce wolnossącej >>>1.2 16V D4F 75KM, która była stosowana od 1999 roku. Podstawową zmianą było zastosowanie turbosprężarki oraz wzmocnienie konstrukcji silnika zwłaszcza głowicy.
Te zmiany pozwoliły na uzyskanie mocy 100, 101, 102 lub 103KM w zależności od modelu oraz wyższego momentu obrotowego co przełożyło się na bardzo dobrą dynamikę oraz elastyczność. Silnik charakteryzuje się dobrą kultura pracy i niskim poziomem spalania.W opinii użytkowników właśnie ta odmiana uchodzi za bardzo trwałą a jej awaryjność na niskim poziomie. Jednak nie jest wolna od drobnych awarii takich jak problemy z przepustnicą przy przebiegach 100 tys/km co wymaga wyczyszczenia, problemem może być świeca zapłonowa którą należy wymieniać co 60 tys/km. Nie jest to duży problem, ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis nie sprawia większych problemów. Ogromnym plusem tej odmiany jest bardzo dobra dynamika świetna elastyczność oraz niski poziom spalania.
Trzeba nadmienić że występują dwie odmiany silnika o tym samym oznaczeniu (1.2 TCe) wersja D4Ft z wtryskiem wielopunktowym oraz wersja nowsza >>>1.2 TCeH5Ft z wtryskiem bezpośrednim. Nowsza odmiana posiada moce 115KM 125KM i 130KM z rozrządem opartym na łańcuchu o nowszych rozwiązaniach technologicznych.
Silnik Renault 1.2 16V TCe D4Ft o mocy 100-103KM wszedł do produkcji w 2007 roku i był odpowiedzią koncernu Renault na erę downsizingu w silnikach benzynowych. Konstrukcja została oparta na sprawdzonej jednostce wolnossącej >>>1.2 16V D4F 75KM, która była stosowana od 1999 roku. Podstawową zmianą było zastosowanie turbosprężarki oraz wzmocnienie konstrukcji silnika zwłaszcza głowicy.
Te zmiany pozwoliły na uzyskanie mocy 100, 101, 102 lub 103KM w zależności od modelu oraz wyższego momentu obrotowego co przełożyło się na bardzo dobrą dynamikę oraz elastyczność. Silnik charakteryzuje się dobrą kultura pracy i niskim poziomem spalania.W opinii użytkowników właśnie ta odmiana uchodzi za bardzo trwałą a jej awaryjność na niskim poziomie. Jednak nie jest wolna od drobnych awarii takich jak problemy z przepustnicą przy przebiegach 100 tys/km co wymaga wyczyszczenia, problemem może być świeca zapłonowa którą należy wymieniać co 60 tys/km. Nie jest to duży problem, ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis nie sprawia większych problemów. Ogromnym plusem tej odmiany jest bardzo dobra dynamika świetna elastyczność oraz niski poziom spalania.
Trzeba nadmienić że występują dwie odmiany silnika o tym samym oznaczeniu (1.2 TCe) wersja D4Ft z wtryskiem wielopunktowym oraz wersja nowsza >>>1.2 TCeH5Ft z wtryskiem bezpośrednim. Nowsza odmiana posiada moce 115KM 125KM i 130KM z rozrządem opartym na łańcuchu o nowszych rozwiązaniach technologicznych.
czyszczenie przepustnicy czy wymiana świec to jest pikuś nawet pobór oleju przy zakładanych przebiegach nie powinien straszyć jakoś bardzo. Znaczy ten na wtrysku pośrednim jest na pasku (super).
Stała pod ścianą prężąc kakao
Z tego co obserwuje to obecnie najlepszą opcją jest normalny pasek na rozrządzie i połączenia miedzy wałkami na kołach zębatych. Łańcuch na rozrządzie to kibel, szczególnie jak ktoś wymieniał olej co 30 tyś. a w niektórych silnikach nawet przy małych przebiegach się rozciąga.
Krzemol napisał(a):Zero null, używek nikt nie ma, nówka 249zł...
Dobra, znalazłem 120km ode mnie za stówkę . Już wymieniona, działa. Jeszcze przy okazji za stówę zderzak w kolorze wziąłem (mój pęknięty od spodu), za taką cenę to grzech by nie wziąć . Także jeszcze kilka rzeczy i może wyfruwać na OLX.
Neonixos666 napisał(a): Łańcuch na rozrządzie to kibel,
Bo teraz to są łańcuszki, nie łańcuchy
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
no to przechwaliłem....
zdjęcie nieostre trochę wyszło taki urok telefonu na szybko ale co ma być widać to widać, spawacz powiedział że nie opyla się robić bo zaraz pęknie za nowym spawem.
zdjęcie nieostre trochę wyszło taki urok telefonu na szybko ale co ma być widać to widać, spawacz powiedział że nie opyla się robić bo zaraz pęknie za nowym spawem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Poszukaj kompatybilnej pod osprzęt ramy i wymień.
W ogóle to podobno częsta przypadłość Krossów i Rometów od kilku lat...
Ja mam jednego krossa 16 lat i nigdy mu nic nie pękło, a te nowsze to pękają dość często :/
W ogóle to podobno częsta przypadłość Krossów i Rometów od kilku lat...
Ja mam jednego krossa 16 lat i nigdy mu nic nie pękło, a te nowsze to pękają dość często :/
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Opierd..... poxipolem i będzie banglać.
Dziś Renatą zrobiłem traskę i stwierdzam że pięknie tym się lata w trasie, jak zwykle nie zawodzi ze spalaniem (4,1). Chyba akumulator przed wcześnie trzeba będzie wymienić, jak jest trochę cieplej to jeszcze ogarnia i ładowanie spala ale jak tylko robi się chłodniej to już ładuje go Renata cały czas ponad 14V a tak nie powinno być, zdecydowanie spadła już jego pojemność. Spory postęp z przybywaniem sadzy, kuracja LM do czyszczenia wtryskiwaczy pomaga i dalej będzie stosowana.
Dziś Renatą zrobiłem traskę i stwierdzam że pięknie tym się lata w trasie, jak zwykle nie zawodzi ze spalaniem (4,1). Chyba akumulator przed wcześnie trzeba będzie wymienić, jak jest trochę cieplej to jeszcze ogarnia i ładowanie spala ale jak tylko robi się chłodniej to już ładuje go Renata cały czas ponad 14V a tak nie powinno być, zdecydowanie spadła już jego pojemność. Spory postęp z przybywaniem sadzy, kuracja LM do czyszczenia wtryskiwaczy pomaga i dalej będzie stosowana.
amoże by tak full stalowy?
na razie przekładam w starego nordkappa, w zasadzie jak przełożę widelec to i hamulec tarczowy przód wjedzie, jeszcze sprawdzę czy przypadkiem nie ma nawierconych na tył otworów pod zacisk.
Ta rama była bardzo lekka a spaw jebutny w koło na tym zastrzale, to pękło i z przodu i z tyłu, w sumie dziś na słowo honoru do roboty pojechałem
na razie przekładam w starego nordkappa, w zasadzie jak przełożę widelec to i hamulec tarczowy przód wjedzie, jeszcze sprawdzę czy przypadkiem nie ma nawierconych na tył otworów pod zacisk.
Ta rama była bardzo lekka a spaw jebutny w koło na tym zastrzale, to pękło i z przodu i z tyłu, w sumie dziś na słowo honoru do roboty pojechałem
Stała pod ścianą prężąc kakao
MrShaleck napisał(a):Neonixos666 napisał(a): Łańcuch na rozrządzie to kibel,
Bo teraz to są łańcuszki, nie łańcuchy
No mój jak od komara
Gib napisał(a):Ta rama była bardzo lekka a spaw jebutny w koło na tym zastrzale, to pękło i z przodu i z tyłu, w sumie dziś na słowo honoru do roboty pojechałem
Trzeba było na opaski metalowe połapać
Co do rozrządów, to sam wygląd łańcucha obecnie nie świadczy o jego jakości. Jakoś magicznie nie zaczęły się wyciągać same z siebie po 2010 roku Dlatego mówię 'łańcuszkek', nie chodzi mi o wygląd, choć często można by tak powiedzieć o wyglądzie.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Śmiem twierdzić, że szansa na wyciągnięcie wielopłytkowego o szerokości 4 rowerowych jest raczej niewielka
Przed 2010 takie jak rowerowe też potrafiły się wyciągać – u teścia w W204 wyciągnął się po 70kkm.
Przed 2010 takie jak rowerowe też potrafiły się wyciągać – u teścia w W204 wyciągnął się po 70kkm.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Z ciekawości z czego to łańcuch? Ten który wrzuciłeś.
W moich M57 i M47 nie było mowy o łańcuchu przy 400kkm.
A co sprzedawałem w sklepie i do czego to już niestety temat rzeka.
Swoją drogą bawi mnie, jak widzę ogłoszenie na dowolne 10-15 letnie auto i 'bezobsługowy łańcuch rozrzadu' wpisany jako zaletę pojazdu
W moich M57 i M47 nie było mowy o łańcuchu przy 400kkm.
A co sprzedawałem w sklepie i do czego to już niestety temat rzeka.
Swoją drogą bawi mnie, jak widzę ogłoszenie na dowolne 10-15 letnie auto i 'bezobsługowy łańcuch rozrzadu' wpisany jako zaletę pojazdu
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości