
A zestaw ktoś próbuje pchnąć nawet drożej niż ASO:

W ogóle to na ofercie z Renault mam nawet propozycję ratalną. Mogę zapłacić za wymianę 2209,04 zł dokładnie, a na 12 "Wygodnych Rat" to samo będzie kosztowało 3158,46 zł

www.mazdaspeed.pl
Beny napisał(a):Ale jak za dużo lampek na święta?
Beny napisał(a):Trochę lipa chcesz tarcze zmienic to trzeba z łożyskami.
Ehh szwagier mnie dziś zaszczycił, a że na weekend bierze auto do testowania to dziś się cupra formentor trafiła 2.0 190 4x4. No nie powiem fajne, fotele mega trzymają aż dziwne ze takie kubelki do suva wsadzili, bagażnik przyzwoity myślałem że będzie mniejszy, ale te wszsytkie bajery to nie wiem czy bym połowę wykorzystał.
Neonixos666 napisał(a):Do Renaty same tarcze na tył to koszt 646zł (oryginalne Renault) w komplecie mamy nową nakrętkę oraz kapsel. Przypomnę że są to tarcze razem z łożyskiem. Do tego klocki oryginał 185zł z blaszkami i śrubami . Do tego zestaw montażowy x2 czyli prowadnice, śruby, smar i gumki prowadnic, 40 zł za dwa komplety. Wychodzi 871zł za graty czyli pewnie ponad 1300zł za tylne hamulce dobrze zrobione na odpowiednich częściach. Ja chyba polecę z tańszą opcją bo nie będę długo nim jeździł chyba.
Firma która robi oryginalne części do Renault to Motrio, można poszukać i może taniej będzie
Gib napisał(a):do clio 2 też takie ceny?
Beny napisał(a): bagażnik przyzwoity myślałem że będzie mniejszy
Gib napisał(a):do clio 2 też takie ceny?
MrShaleck napisał(a):Gib napisał(a):do clio 2 też takie ceny?
Ja w obu miałem/mam bębny z tyłu
Gib napisał(a):czy to że w reno jest łożysko w tarczy/bembnie oznacza że nie trzeba się bujać z belką jak w innych francuzach czy to jest zupełnie inna para kaloszy?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości