Cx 60 opinie
Też czasami tak mam. Po jakimś czasie podczas jazdy wraca do normy. Raz mnie zaskoczyło w niskiej temperaturze kiedy wywaliło usterki chyba wszystkiego łącznie z gniazdkiem ładowania a po restarcie było ok.
wlagrzes napisał(a):A wiadomo coś kiedy ta benzyna będzie ?
Podobno nie będzie, cytuję użytkownika z tego forum:
MAZDA KOZŁOWSKI SZCZECIN
"Obecnie Mazda w ramach modelu CX-60 planuje skupienie na niskoemisyjnym silniku benzynowym typu plug-in, nie planuje wprowadzać do oferty zapowiadanego wcześniej sześciocylindrowego silnika benzynowego. Aby ułatwić wybór zdecydowaliśmy się na zrównanie ceny Mazdy CX-60 PHEV z rocznika 2022 z ceną Mazdy CX-60 Diesel w mocniejszej wersji 254 KM. Zapraszamy na jazdy testowe wersją PHEV lub Diesel!"
- Od: 15 cze 2018, 10:59
- Posty: 13
- Auto: Mazda 3 IV gen. 150KM FWD
Ja chciałbym poruszyć inny wątek.
Zrobiłem krzywdę swojej cx-60.
Stoi na warsztacie. Już ponad 2 miesiące. I nie wiem ile jeszcze... Brak części zamiennych. Prostych. Reflektor. Nadkole.
Facet z wypożyczalni, który wynajmuje mi zastępcze potwierdza, że ich samochód tego modelu czeka ponad 4 miesiące.
Powiem tak. Ostatni raz kupiłem zupełnie nowy model...
Zrobiłem krzywdę swojej cx-60.
Stoi na warsztacie. Już ponad 2 miesiące. I nie wiem ile jeszcze... Brak części zamiennych. Prostych. Reflektor. Nadkole.
Facet z wypożyczalni, który wynajmuje mi zastępcze potwierdza, że ich samochód tego modelu czeka ponad 4 miesiące.
Powiem tak. Ostatni raz kupiłem zupełnie nowy model...
- Od: 22 wrz 2023, 09:51
- Posty: 1
- Auto: CX-60 PHEV 2022
Może warto nagłośnić sprawę zrób film wstaw gdzie trzeba taka reklama powinna pomóc a jak nie to napisze bezpośrednio tutaj handa.ma@tky.mazda.co.jp
filmy kręciłem wysyłałem do serwisu i mazda polska . Odpowiedz mazda polska
Dzień dobry,
dziękuję za kolejną wiadomość i opisanie w niej objawów.
Jak już wspominałam w poprzedniej korespondencji producent cały czas przygotowuje rozwiązania techniczne poprawiające komfort korzystania z samochodu. A jeśli serwis potwierdza występowanie usterki, wspólnie z działem technicznym pracuje nad jej rozwiązaniem/usunięciem. Pracownicy ASO Mazdy są na bieżąco informowani o możliwości podejmowanych działań. W przypadku Państwa Mazdy CX-60, również pojawiły się nowe rozwiązania. Ze swojej strony omawiałam Państwa sprawę z szefem serwisu. I podtrzymuję moje stanowisko z poprzedniej korespondencji, że wizyta w serwisie może okazać się pomocna w poniższych zgłoszeniach.
Odnosząc się do powyższego obecnie w Państwa aucie są do wykonania kampanie serwisowe dotyczące aktualizacji modułu PCM oraz programowanie TCM i radarów.
Dodatkowo wszelkie Państwa uwagi mogą być przekazywane formalnie przez pracowników serwisu poprzez raport techniczny, na który nasi koordynatorzy techniczni będą udzielali odpowiedzi i/lub konsultowali je w razie konieczności z producentem. Co powinno doprowadzić do finalnego rozwiązania.
Nieustannie pozostaję do Państwa dyspozycji.
Z wyrazami szacunku
Agnieszka Bartosiak
Customer Assistance Center
Customer Service Specialist
Owszem aktualizują oprogramowanie ale nie zmienia to i nie usuwa problemów.
– uporczywa informacja o rozładowanym akumulatorze 12V
– problem z tankowaniem max 40 litrów i dziwne wskazania poziomu paliwa.
– zawieszenia
– dziwne odgłosy z przedniego zawieszenia przy skręcaniu w lewo -temp. 0
– wymieniona skrzynia biegów dalej jest szarpanie
– przy wyłączonej klimatyzacji i ustawieniach na LO wieje gorącym powietrzem nawet 32C
– dziwne odgłosy/ wał ? /przy 50km/h oraz od 70-83km/h
– brak wygłuszenia w bagażniku i zapewne w całym pojżdzie / brak mat wygłuszających/ uporczywe odgłosy z bagażnika lub tylnej klapy
Dzień dobry,
dziękuję za kolejną wiadomość i opisanie w niej objawów.
Jak już wspominałam w poprzedniej korespondencji producent cały czas przygotowuje rozwiązania techniczne poprawiające komfort korzystania z samochodu. A jeśli serwis potwierdza występowanie usterki, wspólnie z działem technicznym pracuje nad jej rozwiązaniem/usunięciem. Pracownicy ASO Mazdy są na bieżąco informowani o możliwości podejmowanych działań. W przypadku Państwa Mazdy CX-60, również pojawiły się nowe rozwiązania. Ze swojej strony omawiałam Państwa sprawę z szefem serwisu. I podtrzymuję moje stanowisko z poprzedniej korespondencji, że wizyta w serwisie może okazać się pomocna w poniższych zgłoszeniach.
Odnosząc się do powyższego obecnie w Państwa aucie są do wykonania kampanie serwisowe dotyczące aktualizacji modułu PCM oraz programowanie TCM i radarów.
Dodatkowo wszelkie Państwa uwagi mogą być przekazywane formalnie przez pracowników serwisu poprzez raport techniczny, na który nasi koordynatorzy techniczni będą udzielali odpowiedzi i/lub konsultowali je w razie konieczności z producentem. Co powinno doprowadzić do finalnego rozwiązania.
Nieustannie pozostaję do Państwa dyspozycji.
Z wyrazami szacunku
Agnieszka Bartosiak
Customer Assistance Center
Customer Service Specialist
Owszem aktualizują oprogramowanie ale nie zmienia to i nie usuwa problemów.
– uporczywa informacja o rozładowanym akumulatorze 12V
– problem z tankowaniem max 40 litrów i dziwne wskazania poziomu paliwa.
– zawieszenia
– dziwne odgłosy z przedniego zawieszenia przy skręcaniu w lewo -temp. 0
– wymieniona skrzynia biegów dalej jest szarpanie
– przy wyłączonej klimatyzacji i ustawieniach na LO wieje gorącym powietrzem nawet 32C
– dziwne odgłosy/ wał ? /przy 50km/h oraz od 70-83km/h
– brak wygłuszenia w bagażniku i zapewne w całym pojżdzie / brak mat wygłuszających/ uporczywe odgłosy z bagażnika lub tylnej klapy
- Od: 16 cze 2016, 22:07
- Posty: 56
- Auto: CX5 2.0 6MT Sky Passion
andyg napisał(a):– uporczywa informacja o rozładowanym akumulatorze 12V
– problem z tankowaniem max 40 litrów i dziwne wskazania poziomu paliwa.
– zawieszenia
– dziwne odgłosy z przedniego zawieszenia przy skręcaniu w lewo -temp. 0
– wymieniona skrzynia biegów dalej jest szarpanie
– przy wyłączonej klimatyzacji i ustawieniach na LO wieje gorącym powietrzem nawet 32C
– dziwne odgłosy/ wał ? /przy 50km/h oraz od 70-83km/h
– brak wygłuszenia w bagażniku i zapewne w całym pojżdzie / brak mat wygłuszających/ uporczywe odgłosy z bagażnika lub tylnej klapy
-fizycznie masz rozładowany akumulator 12V czy tylko podaje taką informację, Aso sprawdzało?
-benzyny mają pojemność 50l więc te Twoje 40l może być normą rezerwa może być spora (ogólnie
przyjmuje sie ze rezerwa ma 6-9 l) .
-zawieszenia? mogą być spowodowane właśnie niskim naładowaniem baterii
-odgłosy z zwieszenia przedniego, jako nowe auto może problemy z mocowaniem amortyzatora(
podobnie było w CX-30 i po pewnym czasie była na to akcja naprawcza)
– co do skrzyni to niech się wypowiedzą użytkownicy CX-60
-klimatyzacja bolączka Mazd, pomaga przeprogramowanie sterowników (u siebie miałem podobnie )
– co do wygłuszenia to nie jest takie jak by każdy chciał , jest ale każdy odbiera to inaczej. Może coś się
poluzowało , ciężko stwierdzić po opisie.
Niestety nowy model auta, więc trzeba się spodziewać pewnych niedociągnięć lub usterek. Loteria jeden ma inny nie. Z jednymi sobie Aso poradzi inne mogą ciągnąć się latami (lusterka ,klamki).
krzychun napisał(a):andyg napisał(a):– problem z tankowaniem max 40 litrów i dziwne wskazania poziomu paliwa.
A to ile powinno być? To diesel czy PHEV?
CX-60 PHEV
link do filmu , zwrócicie uwagę na poziom paliwa przed tankowaniem , widoczny na filmie oraz poziom odbijania pistoletu.
https://www.dropbox.com/scl/fi/6can5xt9 ... 3pyzf&dl=0
Powtarza to się za każdym razem informacja o rezerwie przejeżdżam jeszcze około 50k i tankuję
Dopisano 31 gru 2023, 21:02:
perot napisał(a):andyg napisał(a):– uporczywa informacja o rozładowanym akumulatorze 12V
– problem z tankowaniem max 40 litrów i dziwne wskazania poziomu paliwa.
– zawieszenia
– dziwne odgłosy z przedniego zawieszenia przy skręcaniu w lewo -temp. 0
– wymieniona skrzynia biegów dalej jest szarpanie
– przy wyłączonej klimatyzacji i ustawieniach na LO wieje gorącym powietrzem nawet 32C
– dziwne odgłosy/ wał ? /przy 50km/h oraz od 70-83km/h
– brak wygłuszenia w bagażniku i zapewne w całym pojżdzie / brak mat wygłuszających/ uporczywe odgłosy z bagażnika lub tylnej klapy
-fizycznie masz rozładowany akumulator 12V czy tylko podaje taką informację, Aso sprawdzało?
-benzyny mają pojemność 50l więc te Twoje 40l może być normą rezerwa może być spora (ogólnie
przyjmuje sie ze rezerwa ma 6-9 l) .
-zawieszenia? mogą być spowodowane właśnie niskim naładowaniem baterii
-odgłosy z zwieszenia przedniego, jako nowe auto może problemy z mocowaniem amortyzatora(
podobnie było w CX-30 i po pewnym czasie była na to akcja naprawcza)
– co do skrzyni to niech się wypowiedzą użytkownicy CX-60
-klimatyzacja bolączka Mazd, pomaga przeprogramowanie sterowników (u siebie miałem podobnie )
– co do wygłuszenia to nie jest takie jak by każdy chciał , jest ale każdy odbiera to inaczej. Może coś się
poluzowało , ciężko stwierdzić po opisie.
Niestety nowy model auta, więc trzeba się spodziewać pewnych niedociągnięć lub usterek. Loteria jeden ma inny nie. Z jednymi sobie Aso poradzi inne mogą ciągnąć się latami (lusterka ,klamki).
– Nie mam rozładowanego a może mam ale tak jest zawsze nawet po przejechaniu 200km .Serwis stwierdziła ze maja 3 mazdy i we wszyskich ten sam problem, ładowanie prostownikiem nie pomaga – bład w oprogramowanie takie mam informacje od mazdy.
– przejeżdzam 50 km od informacji- rezerwa i po em tankują 40l
–" zawieszenia? mogą być spowodowane właśnie niskim naładowaniem baterii" jak mam to rozumieć
– amortyzatory już mam " nowsze" serwis sprawdzał tak mnie informują.
-co do klimatyzacji mam cx-5 tam nie ma takiego problemu
– CX-60 mam od 6 miesięcy wygłuszenia brak – mat wygłuszających naklejanych na blachę a w cx-5 są
serwis z niczym sobie nie radzi
- Od: 16 cze 2016, 22:07
- Posty: 56
- Auto: CX5 2.0 6MT Sky Passion
Tak jest 13km ale skoro ta rezerwa ma do 10 l to przebieg przed tankowaniem nie powinien być 13km
Po tankowaniu 40l pokazuje przewidywany przebieg 420km a zbiornik 50l
Nie wiem czy standardowe jak pisałem mam jeszcze CX-5 i tam nie ma takich przekłamać przy rezerwie gdy sie zapali tankuje 48-49l / zbiornik 55l/
Po tankowaniu 40l pokazuje przewidywany przebieg 420km a zbiornik 50l
Nie wiem czy standardowe jak pisałem mam jeszcze CX-5 i tam nie ma takich przekłamać przy rezerwie gdy sie zapali tankuje 48-49l / zbiornik 55l/
- Od: 16 cze 2016, 22:07
- Posty: 56
- Auto: CX5 2.0 6MT Sky Passion
andyg napisał(a):Nie wiem czy standardowe jak pisałem mam jeszcze CX-5 i tam nie ma takich przekłamać przy rezerwie gdy sie zapali tankuje 48-49l / zbiornik 55l/
No to nad wyraz dużo tankujesz. A CX-5 masz AWD? Bo tam chyba tez są 2 różne zbiorniki inne dla AWD i FWD....
andyg napisał(a):zbiornik 55l/
Piszę o CX-5 i ciężko się tak na szybko dogrzebać, ale źródła podają między 56l, a 58l... Podejrzewam, że różnica wynika z zastosowania napędu.
Tutaj np. z forum:
https://www.mazdaspeed.pl/modele/oferta ... echniczne/
andyg napisał(a):Tak jest 13km ale skoro ta rezerwa ma do 10 l to przebieg przed ..../
W jakiej miejscowosci takie paliwo tanie (5,98 pln) ?
A jesli chodzi o wyciszenie to koncerny oszczedzają na tym dużo kasy bo maty nie są tanie i nie stosując ich mają bardzo duże oszczednosci.
Mój Opel Astra z 2006 r był w porównaniu z moimi pozniejszymi autami suuuper wyciszony ! W ogóle nie było słychac kół w tym aucie.
Pozniej była Kia Ceed 2012 fatalnie wyciszona- jakbym jezdził z opuszczonymi szybami, Peugeot 308 z 2014 – mocno słychać było drogę i teraz CX3 też źle wyciszona.
Ogolnie Japonczycy i Korea wiedzie prym w niestosowaniu wygłuszenia niestety ...
Akumulator w CX-60 PHEV ciągle informuje o zbyt niskim poziomie naładowania. Co ciekawe ta informacja pojawiła się po około roku użytkowania auta i niemal natychmiast po kolejnej akcji serwisowej. Akumulator został wymieniony na nowy, ale problem pozostał. Czyli nie jest to wina akumulatora. Nie jestem w 100% pewien, ale chyba od momentu pojawienia się problemów z akumulatorem 12V, elektryczny układ napędowy pokazuje zasięg 1km przy poziomie naładowania baterii około 35-40%.
Generalnie to auto to porażka. Codziennie się zastanawiam co dzisiaj nie będzie działać?
Generalnie to auto to porażka. Codziennie się zastanawiam co dzisiaj nie będzie działać?
- Od: 26 sie 2023, 09:38
- Posty: 10
- Auto: CX60 2.5 PHEV 2022r.
lada.gd napisał(a):Nie jestem w 100% pewien, ale chyba od momentu pojawienia się problemów z akumulatorem 12V, elektryczny układ napędowy pokazuje zasięg 1km przy poziomie naładowania baterii około 35-40%.
Generalnie to auto to porażka. Codziennie się zastanawiam co dzisiaj nie będzie działać?
Jeżeli to w temp. minusowych to też tak mam i raczej to normalne. Mój stoi w nieogrzewanym garażu i zasięg przy pełnym naładowaniu to około 35km. Kolegi stoi w ogrzewanym temp. 18st C. i zasięg po pełnym naładowaniu ma w okolicach 60km.
Dopisano 9 sty 2024, 15:41:
lada.gd napisał(a):Akumulator w CX-60 PHEV ciągle informuje o zbyt niskim poziomie naładowania. Co ciekawe ta informacja pojawiła się po około roku użytkowania auta i niemal natychmiast po kolejnej akcji serwisowej. Akumulator został wymieniony na nowy, ale problem pozostał.
Sprawdź zwykłym miernikiem jakie jest napięcie na aku lub podjedź do elektryka który sprawdzi aku, pobór i ładowanie. Wtedy będziesz miał pełną wiedzę czy to wina aku czy tylko komunikat. Szkoda że forscanem nie można sprawdzić SOC i innych parametrów na aplikacji.
Mniejszy zasięg przy temperaturach poniżej zera to normalne. Nienormalne natomiast jest to, że bateria ma ponad 30% naładowania , a zasięgu już nie ma. Moim zdaniem ma to związek z akumulatorem 12V. Gdy go podładuję prostownikiem, to mogę zejść z poziomem naładowania baterii do 20%. Potem akumulator 12V znowu się rozładowuje i zabawa zaczyna się od początku. Mam jeszcze inne auto, w pełni elektryczne i tam też zasięg spada o połowę, ale baterię można wyczerpać do zera.
Dzisiaj kolejna wizyta w serwisie i kolejna, niekończąca się aktualizacja.
Dzisiaj kolejna wizyta w serwisie i kolejna, niekończąca się aktualizacja.
- Od: 26 sie 2023, 09:38
- Posty: 10
- Auto: CX60 2.5 PHEV 2022r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości