Cx30 ceny przeglądów
Palmer napisał(a):@dine, od jakiego producenta tarcze i klocki? Rozumiem, że wymiary muszą być w 100% zgodne z oryginalnymi.
Jeszcze się nad tym nie zastanawiałem ale był tu wątek na ten temat i ludzie polecali nawet konkretne zestawy.
masego napisał(a):Świece wymienione, nie w ASO ale na orginalne w bardzo dobrym warsztacie.
Chyba trochę drogo bo 960 całość + przegląd podwozia "po kupnie" gratis.
Dałeś się wydymac pieknie. Koszt zestawu świec to Ok 240 zł , irydowych japońskich NGK. Taniej by wyszło w ASO niż to co zapłaciłeś temu złodziejowi. I jeszcze miałbyś wpis w książce
Czołem szanowni,
Trzeci przegląd za mną. Przebieg 50 tyś km.
Wymieniono standardowo olej z filtrem i filtr kabinowy.
Zakres i koszt w załączeniu.
Dodatkowo, załapałem się na akcję serwisową dotyczącą nieszczelnej chłodnicy. Ponoć moja się pociła, także auto zostało na prawie 2 tygodnie w serwisie oczekując na nową, ale najważniejsze, że zrobione
Mały OT.
Na czas oczekiwania dostałem zastępcze M6 2,0 w automacie.
Taka obserwacja.
Niby 6 słabsza, zarówno kucy mniej jak i niższy moment, ciut cięższa i automat a wrażenia z jazdy (szczególnie po mieście) znacznie na korzyść 6 w porównaniu do CX-30 z X-em. W szczególności mam tu na myśli o responsywność na wciśnięcie pedału gazu, wkręcanie się od najniższych obrotów i ogólnie pojętą dynamikę w ruchu miejskim.
Trzeci przegląd za mną. Przebieg 50 tyś km.
Wymieniono standardowo olej z filtrem i filtr kabinowy.
Zakres i koszt w załączeniu.
Dodatkowo, załapałem się na akcję serwisową dotyczącą nieszczelnej chłodnicy. Ponoć moja się pociła, także auto zostało na prawie 2 tygodnie w serwisie oczekując na nową, ale najważniejsze, że zrobione

Mały OT.
Na czas oczekiwania dostałem zastępcze M6 2,0 w automacie.
Taka obserwacja.
Niby 6 słabsza, zarówno kucy mniej jak i niższy moment, ciut cięższa i automat a wrażenia z jazdy (szczególnie po mieście) znacznie na korzyść 6 w porównaniu do CX-30 z X-em. W szczególności mam tu na myśli o responsywność na wciśnięcie pedału gazu, wkręcanie się od najniższych obrotów i ogólnie pojętą dynamikę w ruchu miejskim.
sevecc napisał(a):Niby 6 słabsza, zarówno kucy mniej jak i niższy moment, ciut cięższa i automat a wrażenia z jazdy (szczególnie po mieście) znacznie na korzyść 6 w porównaniu do CX-30 z X-em. W szczególności mam tu na myśli o responsywność na wciśnięcie pedału gazu, wkręcanie się od najniższych obrotów i ogólnie pojętą dynamikę w ruchu miejskim.
Nic odkrywczego, to jest główny powód dlaczego nie lubię całej nowej platformy 7. Czy to Mazda 6, CX-3 czy CX-5 wszystko pomimo niby gorszych parametrów ma lepszą reakcję na gaz i daje więcej informacji zwrotnych na kierownicy. Tak samo z pod świateł wymaga dużo mniejszego wciśnięcia gazu aby dynamicznie przyśpieszyć. Dopiero CX-60 daje radę, ale to ma 2 razy więcej mocy i już sprzęgło zamiast konwertera (co ma też swoje minusy).
Cena przeglądu jak za klasę premium. Strach pomyśleć co by było gdyby jeszcze wymienili filtr powietrza, że o klockach czy tarczach tudzież odgrzybianiu klimy z litości nie wspomnę. Zaczyna powoli do mnie docierać skąd wzięło się obecnie 6 lat gwarancji.
Po przejechaniu 3 tyś km (dokładnie 3174) zdecydowałem się na wymianę olej, poza harmonogramem określonym przez producenta. Tzw. "wymiana po dotarciu na życzenie klienta". O motywach, zasadności itp. tej decyzji nie wspominam, bo to wątek o cenach, a nie o zasadach eksploatacji. Olej dostarczyłem sam, ale nie podaję jaki, bo to temat na inny wątek, w każdym razie nie był to OEM Mazdy. Dodatkowo zdecydowałem się na wykonanie płukanki silnika z uwagi na zmianę marki i lepkości oleju (ASO w Łodzi ma w ofercie płukanie silnika). Cennik wykonanych czynności (po rabatach
) wygląda następująco (wszystkie ceny brutto):
wymiana oleju – 237,21 zł;
filtr oleju (OEM) – 60,42 zł;
uszczelka – 10,01 zł;
płukanka – 94,99 zł;
RAZEM: 402,63 zł.
ASO Matsuoka Motor Łódź.
Obsługa miła, mogłem zobaczyć jak wyglądał spuszczony olej po płukance i byłem przy zalewaniu nowego oleju. Rozmowa z mechanikiem sympatyczna. Popatrzyłem na podwozie od spodu itp.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

wymiana oleju – 237,21 zł;
filtr oleju (OEM) – 60,42 zł;
uszczelka – 10,01 zł;
płukanka – 94,99 zł;
RAZEM: 402,63 zł.
ASO Matsuoka Motor Łódź.
Obsługa miła, mogłem zobaczyć jak wyglądał spuszczony olej po płukance i byłem przy zalewaniu nowego oleju. Rozmowa z mechanikiem sympatyczna. Popatrzyłem na podwozie od spodu itp.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60