Takumi , 256 ps , jasna skora 52700 po utargowaniu tys to daje w pl kolo 233 tys zl
Najtansze nowe diezel 200 ps Humora to 41900 euro daje to kolo 188 tys zl
https://m.mobile.de/auto-inserat/mazda- ... rp&type=ad
https://m.mobile.de/auto-inserat/mazda- ... rp&type=ad
W 2016 roku kupowalem w Niemczech nowa mazde 6 full opcje 2,5 – rabat 27%.
Rok temu kupilem nowego nissana juke full opcja rabat 24%.
Jak sprawdzam po roku ile w pl jest warty moj roczny nissan juke to ja w de za nowego dalem mniej jak wartosc używanego rocznego w Pl.
Zawsze w pl bylo ze mezda nie daje rabatow – mazda daje rabaty ale nie w pl , moze to tez wina ze Polska ma najwiekrza akcyze na silniki od 2.0, dlatego auta sa droższe i sprzedawca nie ma z czego dac rabat.
Chcę kupić CX-60. Wątek dyskusyjny + aktualny cennik
Dlatego napisalem ze ja mieszkam w de i cene mialem jak z linka nic wiecej nie doliczalem do ceny.
Chcialem wam tylko pokazać ze na mazdy sa super rwbaty ale nie w PL..
Ale nie tylko mazda, praktycznie kazde auto jest w rabacie ,+/– 20%.
Kolega kupil stelvio dostal 24% rabatu w pl dawali max 6%.
Jeszcze te zarobki w de to nie ma sie co dziwic ze w DE co roku sprzedaje sie kolo 1mln nowych aut.
Chcialem wam tylko pokazać ze na mazdy sa super rwbaty ale nie w PL..
Ale nie tylko mazda, praktycznie kazde auto jest w rabacie ,+/– 20%.
Kolega kupil stelvio dostal 24% rabatu w pl dawali max 6%.
Jeszcze te zarobki w de to nie ma sie co dziwic ze w DE co roku sprzedaje sie kolo 1mln nowych aut.
A czy wersja diesel nie podlega pod akcyzę 9,3% jako miękka hybryda?
9,3% dla samochodów osobowych:
o hybrydowym napędzie spalinowo-elektrycznym, w którym energia elektryczna nie jest akumulowana przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania, o pojemności silnika spalinowego wyższej niż 2.000 cm3, ale nie wyższej niż 3.500 cm3,
- Od: 16 wrz 2023, 22:11
- Posty: 1
kiper napisał(a):lukanowak napisał(a):Od 01.09.2022 Mazda CX60 drożeje 10000 zł. Więc kto zainteresowany to warto złożyć zamówienie w sierpniu
Czy coś komuś wiadomo na temat zmiany (wzrostu/spadku) ceny nowej Mazdy CX-60 w tym roku?
Pomijam akcję promocyjną na rocznik 2022/2023.
Podbijam zapytanie:
Czy coś komuś wiadomo na temat zmiany (wzrostu/spadku) ceny nowej Mazdy CX-60 jeszcze w tym roku?
Pomijam akcję promocyjną na rocznik 2022/2023...
- Od: 9 mar 2023, 11:52
- Posty: 31
Witam uzytkownikow cx60
Czy wiadomo jak wyglada sprawa opisywanych wielokrotnie problemow cx60 ale juz w nowej produkcji (koniec 2023r)?
Rozwazam przesiadke z mojej cx5 i gdyby okazalo sie ze cx60 jest juz ok (miedzy innymi skrzynia, wał itp) to na pewno bylby to dobry kandydat. Interesuje mnie benzyna niestety tylko z PHEV.
Pozdrawiam
Czy wiadomo jak wyglada sprawa opisywanych wielokrotnie problemow cx60 ale juz w nowej produkcji (koniec 2023r)?
Rozwazam przesiadke z mojej cx5 i gdyby okazalo sie ze cx60 jest juz ok (miedzy innymi skrzynia, wał itp) to na pewno bylby to dobry kandydat. Interesuje mnie benzyna niestety tylko z PHEV.
Pozdrawiam
- Od: 25 lis 2015, 10:25
- Posty: 8
- Auto: CX-5 2.0G AWD 2015
Witajcie 
Podobnie jak kolega przyglądam się całemu rozwojowi sytuacji co do skuteczności poprawiania modelu cx60. Cx60 rozpatrywałem jako jedyna opcję na rynku jaka mnie interesuje. Po przeczytaniu chyba wszystkiego co tu piszecie już wiem, że na ten moment to nie dla mnie taki cyrk by nowy samochód aż tak się sypał i mial tak wiele problemów tak dużego kalibru . Być może to tylko niektórzy z Was mieli pecha i trafiły im się takie egzemplarze, ale ilość aktualizacji wymian i akcji serwisowych mówi sama za siebie. Mam do dziś i używam na codzień mazdę 3 2lbenz 2016 125tys km auto absolutnie bezawaryjne. Dwie akcje serwisowe. Do tej pory nie mialem ani jednej usterki. Wydatki to eksploatacja. Połechtany tą niezawodnością widzę, ze nie ma reguły i Mazda jak narazie to rzeczywiście położyła nacisk na reklamę bo jakość mimo, że się starają poraża jak narazie ilością problemów w cx60 wersja diesel. Być może heh, choć będzie trudno mi zaufać, edycja 2024 będzie dopracowana na tip top, choć jeśli auta wyjeżdżające z fabryki maja takie problemy to co może się dziać po przebiegach 50tys 100tys? . Bardzo szkoda, ze tak to wyglada na chwile obecną. Ale podłączam się pod pytanie kolegi, być może rocznik 2023 daje nadzieję na przyszłość
Podobnie jak kolega przyglądam się całemu rozwojowi sytuacji co do skuteczności poprawiania modelu cx60. Cx60 rozpatrywałem jako jedyna opcję na rynku jaka mnie interesuje. Po przeczytaniu chyba wszystkiego co tu piszecie już wiem, że na ten moment to nie dla mnie taki cyrk by nowy samochód aż tak się sypał i mial tak wiele problemów tak dużego kalibru . Być może to tylko niektórzy z Was mieli pecha i trafiły im się takie egzemplarze, ale ilość aktualizacji wymian i akcji serwisowych mówi sama za siebie. Mam do dziś i używam na codzień mazdę 3 2lbenz 2016 125tys km auto absolutnie bezawaryjne. Dwie akcje serwisowe. Do tej pory nie mialem ani jednej usterki. Wydatki to eksploatacja. Połechtany tą niezawodnością widzę, ze nie ma reguły i Mazda jak narazie to rzeczywiście położyła nacisk na reklamę bo jakość mimo, że się starają poraża jak narazie ilością problemów w cx60 wersja diesel. Być może heh, choć będzie trudno mi zaufać, edycja 2024 będzie dopracowana na tip top, choć jeśli auta wyjeżdżające z fabryki maja takie problemy to co może się dziać po przebiegach 50tys 100tys? . Bardzo szkoda, ze tak to wyglada na chwile obecną. Ale podłączam się pod pytanie kolegi, być może rocznik 2023 daje nadzieję na przyszłość
CX60 z produkcji koniec 2023 roku to raczej jeszcze nikt nie ma (transport trwa około 3-5 miesięcy). Nie wydaje mi się, żeby wszystko było poprawione, ponieważ na niektóre wady Mazda nie ma jeszcze rozwiązania. Wiem, że cały czas pracują, ale jak będzie to trudno powiedzieć. Myślę, że żeby być pewnym to trzeba by kupić cx60 rok modelowy 2025 czyli jeszcze trochę. Co do pytania Normano, jak będzie zachowywał się samochód po 50 tys. km to mogę odpowiedzieć, że mój ma 53 tys. km i jeszcze się nie rozsypał (phev). Właściwie oprócz znanych z forum wad, to nigdy awarii jako takiej nie miałem i nigdy nie musiałem jechać do serwisu na jakieś naprawy. Moje wizyty w serwisie na razie ograniczają się do przeglądów i ewentualnych akcji serwisowych.
Normano napisał(a):by nowy samochód aż tak się sypał i mial tak wiele problemów tak dużego kalibru
Sypał? Wiele problemów dużego kalibru? Hmmm Pamiętaj, że zadowolony użytkownik nie szuka forum i nie napisze "u mnie działa", "jestem zadowolony". Zazwyczaj 1 niezadowolony krzyczy głośniej niż 10-20 zadowolonych. Jeździłem parę tygodni CX-60 w dieslu. Mam wysokie wymagania co do samochodów, oczekuję dobrego filingu z jazdy, zwracam uwagę na szczegóły, dopracowanie. CX-60 mi po prostu nie leży podobnie jak np. CX-30, ale dowoził mnie bardzo komfortowo z punktu A do B. Ogromna przestrzeń, której nie potrzebuje, ogromny bagażnik, którego też nie potrzebuje. Sam silnik, świetny, pali jakieś mikroskopijne ilości paliwa nawet jak jest zimny i w mieście (żeby nie było nie lubię diesli)... Przewaga napędu na tył – miodzio. Samochód zawraca też w miejscu więc pomimo dużych gabarytów np. na ciasnych parkingach czułem się jak w dużo mniejszym samochodzie. Zmierzam do tego, że wiele problemów tu opisanych jest cechą modelu, a nie wadą do wyeliminowania. Np. szarpanie tej skrzyni to jest moim zdaniem cecha, to nie jest konwerter czasem szarpnie jak DSG (obie te skrzynie tak samo udają konwerter, a mają sprzęgło cierne). Wibracji nie uświadczyłem. Tak, że sypać się nie sypie. A że wiele rzeczy można by dopracować począwszy od zawieszenia, hamulce, przez inną skrzynię (ale pewnie wtedy by więcej palił), po systemy które powinny działać bardziej przewidywalnie (radar, światła adaptacyjne, rozpoznawanie znaków, asystent pasa, gaszenie silnika podczas jazdy itd. itp.). Tyle, tylko, że jakby ten samochód miałby więcej z Jimba Ittai to by można było spokojnie wycenić go + 100-200k.... Bo baza jest. Musi się tylko doczekać dobrego liftu.
A w innych markach nieraz można przeczytać o wracających samochodach na lawetach albo takich problemach, że dochodzi do odkupów samochodu od klientów. Więc wiesz wszystko jest względne.
mrasin napisał(a):Witam uzytkownikow cx60
Czy wiadomo jak wyglada sprawa opisywanych wielokrotnie problemow cx60 ale juz w nowej produkcji (koniec 2023r)?
Rozwazam przesiadke z mojej cx5 i gdyby okazalo sie ze cx60 jest juz ok (miedzy innymi skrzynia, wał itp) to na pewno bylby to dobry kandydat. Interesuje mnie benzyna niestety tylko z PHEV.
Pozdrawiam
Hej,
Tutaj raczej wątek mało rozwinięty, ale poszukaj i na zagranicznych forach są opasłe wątki nt.tego modelu i jego bolączek.
Daje też do myślenia ilość dostępnych na popularnym portalu używek jak na tak młody model. Nówkę też możesz od ręki kupić.
Ja sam byłem napalony na ten model, ale mnie interesuje tylko benzyna. Miała być w pierwszej połowie 2023, ale Mazda się wycofała i niestety po 14 latach przygody z Mazdą musiałem zmienić markę.
toomaas napisał(a):Miała być w pierwszej połowie 2023, ale Mazda się wycofała i niestety po 14 latach przygody z Mazdą musiałem zmienić markę.
Ja właśnie przez problemy z CX-60 i brak benzyny (plus ceny i brak rabatów) zrezygnowałem z CX-60. Powiesz na jaki samochód zmieniłeś z Mazdy?
michecinski napisał(a):toomaas napisał(a):Miała być w pierwszej połowie 2023, ale Mazda się wycofała i niestety po 14 latach przygody z Mazdą musiałem zmienić markę.
Ja właśnie przez problemy z CX-60 i brak benzyny (plus ceny i brak rabatów) zrezygnowałem z CX-60. Powiesz na jaki samochód zmieniłeś z Mazdy?
Padło na Lexusa NX350h. Zależało mi na bezawaryjnym samochodzie, Po Maździe przyzwyczaiłem się, że oprócz tematów eksploatacyjnych nic innego nie trzeba przy samochodzie robić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości