Dominator napisał(a):Pomijając że to auto nie dla mnie, da się tam kupić takowe bez szklanego dachu czy trzeba samemu zaspawywac?

Tylko spawanie
loockas napisał(a):motomike6 napisał(a):Środek na duży plus.
A co się zmieniło?

„Built for distance
Go up to 629km on a single charge with updated exterior styling optimized for max aerodynamics
Improved ride comfort
More refined & relaxed ride quality, thanks to a combination of stiffer body & updated suspension tuning.
Two new colors
Ultra Red & Stealth Grey. Designed to change with viewing angle & lighting.
Redesigned interior
More sophisticated materials, ventilated seats & customizable ambient lighting.
Rear touchscreen for passengers in the back to control climate & enjoy entertainment.
Center touchscreen now has smaller bezels, giving you more useable screen space. Screen is brighter, higher contrast & more responsive.
More comfortable rear seats.
Better sound system
Up to 17 speakers, dual subwoofers & dual amplifiers. Obviously goes to 11.
Super quiet cabin
360º acoustic glass ensures silence inside the cabin no matter what’s happening around you.
Also, significantly less road & wind noise.”
nemi napisał(a):motomike6 napisał(a):nemi może czas na zmiany
Nie, to nie czas na zmiany

. Zresztą wolałbym Y z uwagi na bagażnik i dostęp do niego, chociaż doskwiera mi strasznie, że to SUV. Po co komu SUV?!
Kurcze, najemca garażu wypowiedział mi umowę. Znowu trzeba będzie się bujać.
Co do pojemności bagażnika to można się zaskoczyć, wiadomo hatch pod wieloma względami jest lepszy ale możesz sobie rzucić okiem na zestaw dedykowanych toreb i zobaczyć ile tam możesz wcisnąć.
https://www.torbysamochodowe.pl/product-pol-4861-TESLA-MODEL-3-2017-2020-TORBY-DO-BAGAZNIKA-7-SZT.html