Irytujące rzeczy/usterki w BP
Lusterko po raz 3. Wczoraj auto było na 3 przeglądzie i po powrocie do domu padło po raz 3 prawe lusterko
teraz w końcu dostanę już nowy poprawiony siłownik, zaraz pewnie padnie lewe. Niby to irytujące ale serwis działa bezproblemowo wiec uznaje ze można z tym żyć. Taka przywara mazd. 
paweł_TBU napisał(a):Lusterko po raz 3. Wczoraj auto było na 3 przeglądzie i po powrocie do domu padło po raz 3 prawe lusterko teraz w końcu dostanę już nowy poprawiony siłownik, zaraz pewnie padnie lewe. Niby to irytujące ale serwis działa bezproblemowo wiec uznaje ze można z tym żyć. Taka przywara mazd.
A to jest jakiś nowy poprawiony siłownik? Mnie w czerwcu wymieniono mechanizmy w obu lusterkach i teraz w sumie się zastanawiam czy jeśli rzeczyście jest jakiś nowy czy mi go już zamontowali
To i ja się dołączę z irytującą rzeczą.
W nowej 3 (już po lifcie) nie można na stałe wyłączyć sygnału przekroczenia prędkości- ta funkcja zniknęła z menu. Jedyna co można zrobić to każdorazowo wyłączyć te wszystkie powiadomienia dźwiękowe przyciskiem- jak tak i- stop oraz włączenia autohold.
Czy ktoś może wie, czy jest szansa stałego odwrócenia funkcjonalności- żeby było było to wyłączone albo wyłączyć samo to pikanie na stałe za pomocą softu od Mazdy? Aso oczywiście nie chce tego zrobić.
Dopisano 19 sie 2023, 09:28:
To i ja się dołączę z irytującą rzeczą.
W nowej 3 (już po lifcie) nie można na stałe wyłączyć sygnału przekroczenia prędkości- ta funkcja zniknęła z menu. Jedyna co można zrobić to każdorazowo wyłączyć te wszystkie powiadomienia dźwiękowe przyciskiem- jak tak i- stop oraz włączenia autohold.
Czy ktoś może wie, czy jest szansa stałego odwrócenia funkcjonalności- żeby było było to wyłączone albo wyłączyć samo to pikanie na stałe za pomocą softu od Mazdy? Aso oczywiście nie chce tego zrobić.
W nowej 3 (już po lifcie) nie można na stałe wyłączyć sygnału przekroczenia prędkości- ta funkcja zniknęła z menu. Jedyna co można zrobić to każdorazowo wyłączyć te wszystkie powiadomienia dźwiękowe przyciskiem- jak tak i- stop oraz włączenia autohold.
Czy ktoś może wie, czy jest szansa stałego odwrócenia funkcjonalności- żeby było było to wyłączone albo wyłączyć samo to pikanie na stałe za pomocą softu od Mazdy? Aso oczywiście nie chce tego zrobić.
Dopisano 19 sie 2023, 09:28:
To i ja się dołączę z irytującą rzeczą.
W nowej 3 (już po lifcie) nie można na stałe wyłączyć sygnału przekroczenia prędkości- ta funkcja zniknęła z menu. Jedyna co można zrobić to każdorazowo wyłączyć te wszystkie powiadomienia dźwiękowe przyciskiem- jak tak i- stop oraz włączenia autohold.
Czy ktoś może wie, czy jest szansa stałego odwrócenia funkcjonalności- żeby było było to wyłączone albo wyłączyć samo to pikanie na stałe za pomocą softu od Mazdy? Aso oczywiście nie chce tego zrobić.
Za każdym razem jak przekroczysz odczytaną prędkość to coś "pika"? Współczuję, ja bym chyba oszalał i oddał ten samochód.
przecież czytanie znaków w tym aucie to nieporozumienie, mi notorycznie na autostradzie pokazuje jakieś ograniczenie do 40.
To się wyłącza razem z innymi systemami bezpieczeństwa (ten przycisk na lewo od wyłączania od i-stop)?
mskgs napisał(a):Za każdym razem jak przekroczysz odczytaną prędkość to coś "pika"? Współczuję, ja bym chyba oszalał i oddał ten samochód.przecież czytanie znaków w tym aucie to nieporozumienie, mi notorycznie na autostradzie pokazuje jakieś ograniczenie do 40.
To się wyłącza razem z innymi systemami bezpieczeństwa (ten przycisk na lewo od wyłączania od i-stop)?
Wyłącza tylko dźwięki- same systemy działają normalnie. Poszło już zgłoszenie do Mazdy- aż jestem ciekaw co z tym zrobią. Jeśli nic to pozostaje poszukać kogoś z forscanem i zmienić ustawienia domyślne
To jest jakiś dedykowany przycisk tylko do tego systemu – tak jak do i-stop? Czy wyłącza też inne dźwięki? Wybacz, że tak dopytuję, ale strasznie mnie to ciekawi – tak pod kątem ew. kupna auta po 2024...
Z tego co czytałem to ten system ISA wg przepisów ma być aktywny po każdym uruchomieniu pojazdu... no ale pytanie czy tak ma być, czy tak tylko pisali w portalach motoryzacyjnych.
Z tego co czytałem to ten system ISA wg przepisów ma być aktywny po każdym uruchomieniu pojazdu... no ale pytanie czy tak ma być, czy tak tylko pisali w portalach motoryzacyjnych.
mskgs napisał(a):To jest jakiś dedykowany przycisk tylko do tego systemu – tak jak do i-stop? Czy wyłącza też inne dźwięki? Wybacz, że tak dopytuję, ale strasznie mnie to ciekawi – tak pod kątem ew. kupna auta po 2024...
Z tego co czytałem to ten system ISA wg przepisów ma być aktywny po każdym uruchomieniu pojazdu... no ale pytanie czy tak ma być, czy tak tylko pisali w portalach motoryzacyjnych.
System wyłącza dźwięki też innych systemów, np. czujnika martwego pola. Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że alert czujnika martwego pola możesz wyłączyć z poziomu ustawień i na stałe będzie on wyłączony, natomiast tutaj nie. Gdzie wg mnie jest to najmniej przydatna rzecz. Samo info o przekroczeniu prędkości super- ale niech będzie tylko sygnalizacja na desce w postaci pulsującego znaku.
Mazda 3 po lifcie to właśnie rok modelowy 2024.
k.siwczyk napisał(a):Kierownica do ASO na gwarancji jak powiedział przedmówca. Jeśli ASO odmówi to niech kierują to do centrali. Ludzie płacą niemałe pieniądze za auta, a producent potem sobie z klienta żarty. Tak samo ten piano black na środkowej konsoli. To powinno być wymieniane na gwarancji, bo się niszczy bardzo szybko
Odkurze temat kierownicy, miałem teraz przegląd przy 3 roku użytkowania i zgłosiłem, że kierownica zaczyna się wycierać.
ASO powiedziało, że mogą zrobić zdjęcia, ale na tą chwilę centrala odpowie, że to mało widoczne przetarcia i odrzucą zgłoszenie... Ale jak się tylko bardziej uwidoczni mam przyjechać to zrobią dokumentację i zgłoszą do wymiany.
Dziwne, bo w żadnym z poprzednich aut, po 3 latach mojego użytkowania, gdzie zazwyczaj auta były już 3-4 letnie jak kupowałem (różnych marek, w tym i japońskich) nie było takich problemów z jakością
Zatem użytkuje, obserwuje, jeżdżę dalej
Dopisano 29 sie 2023, 15:04:
Czy ktoś wie, czy da się ustawić autohold tak by zawsze się włączał przy uruchamianiu auta?? Tak bym nie musiał za każdym razem do jazdy miejskiej włączać go? Można to jakoś przekodować?
W Audi takie rzeczy ogarniało się VCDSem i było po sprawie, a jak u Mazdy?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości