Lexus GS450h 2006 – Prius na koksie
Cześć.
Przedstawiam Wam mojego Priusa na koksie, czyli
Lexus GS450h 3.5 v6 2GR-FSE, 2006 rok – MK III.
Dlaczego GS? Od dawna mi się podobały, a od niedawna czułem już potrzebę zmiany na coś zupełnie innego. Rozważałem w pierwszej kolejności BMX X3 30d-35d jak również E91 LCI 3.0d, ze względu na ich praktyczność, ale finalnie brak rozsądku znowu wygrał.
A tak serio, to mam w domu dostęp do X3, więc w razie potrzeby ojciec będzie musiał chwile pojeździć Lexusem.
Z wyposażenia ma chyba wszystko co w tym roczniku było:
– radar i aktywny tempomat
– kamera cofania + czujniki przód, tył
– grzane i wentylowane fotele, pamięć 3 opcje
– elektryczna kierownica
– roleta tylnej szyby
– pełny keyless i podświetlanie spod lusterek gdy przechodzimy obok auta
– dociąganie klapy i brak bagażnika
Z modyfikacji obecnie:
– dołożony moduł BT do słuchania muzyki
– gwintowane zawieszenie Tein Flex-Z (jest spoko, nie jest betonem)
W teorii są także wymienione bębny VVTi (tutaj mam lekką wątpliwość), bateria była robiona(tu wątpliwości nie mam ).
Plany:
– może na wiosnę inne koło, bo te obecne delikatnie mówiąc nie podoba mi się
– pomalować zaciski hamulcowe
– zregenerować lampy przód – finalnie wyszła konwersja na BiLED
– moooże chromy wkoło lamp i grill na czarno – były, ale już są nowe OE Chromy
Przedstawiam Wam mojego Priusa na koksie, czyli
Lexus GS450h 3.5 v6 2GR-FSE, 2006 rok – MK III.
Dlaczego GS? Od dawna mi się podobały, a od niedawna czułem już potrzebę zmiany na coś zupełnie innego. Rozważałem w pierwszej kolejności BMX X3 30d-35d jak również E91 LCI 3.0d, ze względu na ich praktyczność, ale finalnie brak rozsądku znowu wygrał.
A tak serio, to mam w domu dostęp do X3, więc w razie potrzeby ojciec będzie musiał chwile pojeździć Lexusem.
Z wyposażenia ma chyba wszystko co w tym roczniku było:
– radar i aktywny tempomat
– kamera cofania + czujniki przód, tył
– grzane i wentylowane fotele, pamięć 3 opcje
– elektryczna kierownica
– roleta tylnej szyby
– pełny keyless i podświetlanie spod lusterek gdy przechodzimy obok auta
– dociąganie klapy i brak bagażnika
Z modyfikacji obecnie:
– dołożony moduł BT do słuchania muzyki
– gwintowane zawieszenie Tein Flex-Z (jest spoko, nie jest betonem)
W teorii są także wymienione bębny VVTi (tutaj mam lekką wątpliwość), bateria była robiona(tu wątpliwości nie mam ).
Plany:
– może na wiosnę inne koło, bo te obecne delikatnie mówiąc nie podoba mi się
– pomalować zaciski hamulcowe
– zregenerować lampy przód – finalnie wyszła konwersja na BiLED
– moooże chromy wkoło lamp i grill na czarno – były, ale już są nowe OE Chromy
Ostatnio edytowano 18 kwi 2024, 13:21 przez MrShaleck, łącznie edytowano 1 raz
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Świetne auto, graty. Rodzice śmigają już szósty rok bez większych przygód. Jedyne co to szybko lecą tłumiki końcowe (tata ostatnio drugi raz już wymieniał) i przednie lampy lubią się rozszczelnić (skośni trochę słabo mocowania tych chromów rozwiązali i pękają z czasem) a co za tym idzie dostaje się wilgoć i padają przetwornice. No i deska lubi skrzypieć, Lexus nawet wydał dokumentację swego czasu jak to naprawić i zestaw jakichś gąbek wyciszających można w Aso kupić. Więcej grzechów nie pamiętam . Co do felg to w takim lakierze dobrze na czarnym aucie siedzą, na srebrnym faktycznie średnio.
Ps. Przy jakim przebiegu rzekomo były robione bębny? Czytałem na ten temat ale u taty póki co (ok. 160tys km obecnie) nie słychać nic niepokojącego.
Ps. Przy jakim przebiegu rzekomo były robione bębny? Czytałem na ten temat ale u taty póki co (ok. 160tys km obecnie) nie słychać nic niepokojącego.
Ostatnio edytowano 5 sie 2023, 00:18 przez Krzemol, łącznie edytowano 2 razy
Krzemol napisał(a):No i deska lubi skrzypieć, Lexus nawet wydał dokumentację swego czasu jak to naprawić i zestaw jakichś gąbek wyciszających można w Aso kupić. Więcej grzechów nie pamiętam
W poprzednim, którego oglądałem skrzypiała, w tym nie skrzypi. Nawet jeśli to i tak 80x mniej niż w innych autach
Krzemol napisał(a):Ps. Przy jakim przebiegu rzekomo były robione bębny? Czytałem na ten temat ale u taty póki co (ok. 160tys km obecnie) nie słychać nic niepokojącego.
Jakieś 250-270kkm. Teraz ma niecałe 300. One i tak mają to do siebie, że te pierwsze 1-3 sekundy lekko przyklepią, ale to dość normalne.
Generalnie jak się zmienia często olej i to na dobry olej to wydłuża ich żywot, jednak przy ok 200k zazwyczaj są do zrobienia, razem z rozrządem no i tu już liczymy ok 10k PLN, niestety.
Części podobno opłaca się z USA ściągnąć i cło zapłacić.
Poza tym w tym silniku jest jakiś pokręcony wtrysk pośrednio-bezpośredni i wtryski podobno tez hałasują.
Co do lamp, to będę musiał coś podziałać, bo są lekko matowe, ale co gorsza klosz raczej od środka wygląda na zniszczony. I chyba łożyska w pompie skrzyni są do wymiany, bo hałasują, ale to sobie sam ogarnę
W sumie jestem ciekawy jak to będzie realnie z eksploatacją. Tanio nie będzie, ale może chociaż też nie za często
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Gratki. Fajne auto. Też kiedyś się rozglądałem za GSem mk3 ale z 3UZ.
Co do kloszy to chińczycy robią klosze w zamienniku w razie czego: https://www.aliexpress.com/item/1005004616628582.html
Co do kloszy to chińczycy robią klosze w zamienniku w razie czego: https://www.aliexpress.com/item/1005004616628582.html
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
fajne autko ale za stare juz jak na cene jakie sa na rynku. 50tys zl za auta ktore maja po 10-18 lat to duzo za duzo. teraz fakt nie ma co kupic ale na prawde lepiej troszke dolozyc i kupic sobie jakies camry 3-4 letnie ktore ma wiecej miejsca i mniej pali i koszty eksploatacji beda duzo nizsze niz auto ktore za chwile bedzie miec problem z dostepnoscia czesci i problemy z wymiana wszystkiego typu podpory walu, starzejace sie gumy w zawieszeniu, wypracowane nadwozie, wymiana baterii po tych 250tys km lub 10 latach.
nie powiem ze auto nie fajne, ale ono swoja fajnosc mialo 10 lat temu. obecnie jakby kosztowalo 20tys byloby ok na przetrwanie. a ich ceny sa kosmiczne jak na wiek
https://www.otomoto.pl/osobowe/lexus/gs ... -2004-2011
nie powiem ze auto nie fajne, ale ono swoja fajnosc mialo 10 lat temu. obecnie jakby kosztowalo 20tys byloby ok na przetrwanie. a ich ceny sa kosmiczne jak na wiek
https://www.otomoto.pl/osobowe/lexus/gs ... -2004-2011
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Rodziców rocznik 2008, bateria ori. A co do dołożenia do Camry to jak dla Ciebie 50tys a 100tys to niedużo to nie mam więcej pytań... Lexusy zawsze trzymały wartość. A za 20tys które przytoczyleś to nawet Laguna nie słynąca z trzymania wartości będzie miała 15 lat więc kwota trochę z czapy w dzisiejszych czasach.
Wiesz piwo, tak to można zawsze 'trochę dołożyć' i się z 40-50k robi 80k tylko portfel nie jest z gumy. Nawet jeśli, to w takie auto za 70-80k też trzeba zaraz coś włożyć. Błędne koło, na coś trzeba się zdecydować :/
Jasne – zgadzam się, te auta powinny być lekko 10k tańsze. Jak większość z 'klasy premium', nawet takie głupie E46 jak mam (na sprzedaż) potrafi mieć cenę z kosmosu, a ludzie kupują.
Szukałem od 2 miesięcy, 200km+, 2005+, do 50 tys. Nie ma NIC co by mnie interesowało, poza zmęczonymi X3 E83. Jedyna dość spoko wydająca się opcja to Volvo V60, można to kupić sporo młodsze niż konkurencję, ale te auto jest tak dziadkowe, że już tylko w pakiecie z kaszkietem.
Auta są teraz ABSURDALNIE drogie, a znaleźć coś w sensownym stanie jest dużo trudniej niż do niedawna. Bez problemu sprzedałem E39 za 30+... w 3 godziny, nie wystawiając ogłoszenia.
Poza tym mi się camry nie podoba i na 3-4 letnie nie jest to 'troszkę' dołożyć Spalanie mnie niezbyt obchodzi, bo te 7-10l co to pali to raczej standard na tych rozmiarów auto i mało jak na osiągi.
Zmiam 2 auta na 1, więc dla mnie to i tak profit poniekąd. Trochę mnie męczyło już ogarnianie 2 aut.
GS3 jest wyjątkowo odporny na eksploatacje, a akurat obejrzałem 2 sztuki. Jedna była tańsza i to ~10k, ale podziękuję robić pół auta na start- blacharka. Mimo, że był zmęczony mechanicznie był bardzo elegancki.
A co do mojego:
Zawias porobiony, bateria, rozrząd to cała reszta to szczerze raczej nic strasznego (pracuję dodatkowo na pół etatu w porządnym warsztacie, więc części eksploatacyjne i robocizna to nie problem). Sprawia mi dużo przyjemności jazda tym autem, wyposażenie, jakość, audio i w zasadzie na moje potrzeby aktualne jest super.
widziałem na allegro i podobno kompletnie nie pasują do lampy, ciekawe czy to to samo :O
Jasne – zgadzam się, te auta powinny być lekko 10k tańsze. Jak większość z 'klasy premium', nawet takie głupie E46 jak mam (na sprzedaż) potrafi mieć cenę z kosmosu, a ludzie kupują.
Szukałem od 2 miesięcy, 200km+, 2005+, do 50 tys. Nie ma NIC co by mnie interesowało, poza zmęczonymi X3 E83. Jedyna dość spoko wydająca się opcja to Volvo V60, można to kupić sporo młodsze niż konkurencję, ale te auto jest tak dziadkowe, że już tylko w pakiecie z kaszkietem.
Auta są teraz ABSURDALNIE drogie, a znaleźć coś w sensownym stanie jest dużo trudniej niż do niedawna. Bez problemu sprzedałem E39 za 30+... w 3 godziny, nie wystawiając ogłoszenia.
Poza tym mi się camry nie podoba i na 3-4 letnie nie jest to 'troszkę' dołożyć Spalanie mnie niezbyt obchodzi, bo te 7-10l co to pali to raczej standard na tych rozmiarów auto i mało jak na osiągi.
Zmiam 2 auta na 1, więc dla mnie to i tak profit poniekąd. Trochę mnie męczyło już ogarnianie 2 aut.
GS3 jest wyjątkowo odporny na eksploatacje, a akurat obejrzałem 2 sztuki. Jedna była tańsza i to ~10k, ale podziękuję robić pół auta na start- blacharka. Mimo, że był zmęczony mechanicznie był bardzo elegancki.
A co do mojego:
Zawias porobiony, bateria, rozrząd to cała reszta to szczerze raczej nic strasznego (pracuję dodatkowo na pół etatu w porządnym warsztacie, więc części eksploatacyjne i robocizna to nie problem). Sprawia mi dużo przyjemności jazda tym autem, wyposażenie, jakość, audio i w zasadzie na moje potrzeby aktualne jest super.
Mr_Bartek napisał(a):Co do kloszy to chińczycy robią klosze w zamienniku w razie czego: https://www.aliexpress.com/item/1005004616628582.html
widziałem na allegro i podobno kompletnie nie pasują do lampy, ciekawe czy to to samo :O
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Auta są teraz ABSURDALNIE drogie
No niestety. Kto sie wstrzelil z zakupem przed 2019 rokiem jest niezle wygrany. Ja to sie zastanawiam czy najlepsza droga na dzis nie jest powstrzymywanie od wszelkich zakupow aut...
Ostatnio edytowano 6 sie 2023, 15:33 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):Ja to sie zastanawiam czy najlepsza droga na dzis nie jest powstrzymywanie od wszelkich zakupow aut...
Zdecydowanie tak Robić to co się ma i odczekać aż wszystko się ustabilizuje. Albo skończy się jak na Kubie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Gratki, jeździłem kilka razy takim i kawał dobrej fury Sam się powoli biję z myślami, czy nie rzucić się na jakiegoś GS'a z ostatnich roczników i na dłużej go zostawić. W każdym razie niech służy i cieszy
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Gib napisał(a):Fajny Dużo ciszej niż w E39?
Ciężko porównać, bo miałem jednak diesla na pół przelocie, ale za to prawie całe auto wygłuszone na beton. Jest podobnie. Drzwi i tak wygłuszę, takie zboczenie.
Weelkoo napisał(a): Sam się powoli biję z myślami, czy nie rzucić się na jakiegoś GS'a z ostatnich roczników i na dłużej go zostawić. W każdym razie niech służy i cieszy
Tańsze już chyba nie będą
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Co do hałasu wtrysku to hałasuje pompa a nie wtryski, ten typ tak ma. Do GSa i LSa jest osłona wygłuszająca jej pracę, którą montowano chyba tylko na wybranych rynkach i w wybranych rocznikach. Można dokupić do tych pozostałych i ponoć coś tam daje. Łatwo też sprawdzić czy ją masz bo do pompy w miarę łatwo się dostać – jest pod rurą dolotową. Pompa DI jest taka sama w wielu rocznikach i modelach. Do ISa też pasuje ale stwierdziłem, że w środku pompy nie słychać to mi to nie potrzebne
https://www.clublexus.com/forums/gs-4th ... ction.html
https://www.clublexus.com/forums/gs-4th ... ction.html
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
W ogóle DI benzynowe mam wrażenie, że zazwyczaj pierwsze generacje w autach klepią. Ojciec ma X3 N55 i u niego tez te wtryski dość mocno słychać, ale na przykład dużo mniej niż w N54 kolegi
Dzięki, że piszesz – przyjrzę się temu. W sumie przysłucham
Kupiłem zestaw łożysk do naprawy pompy CVT, ewidentnie mi tam grzechocze. Muszę dokupić jeszcze olej i to wyserwisować
Potem przyjdzie pora na heble przód, bo są już raczej na wykończeniu.
Zaciski chyba pomaluję na czarno.
Dzięki, że piszesz – przyjrzę się temu. W sumie przysłucham
Kupiłem zestaw łożysk do naprawy pompy CVT, ewidentnie mi tam grzechocze. Muszę dokupić jeszcze olej i to wyserwisować
Potem przyjdzie pora na heble przód, bo są już raczej na wykończeniu.
Zaciski chyba pomaluję na czarno.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Lexus nie umie w heble. Upewnij się, że zaciski nie stają na prowadnicach zanim cokolwiek kupisz, w sensie klocki czy tarcze. Używane zaciski to trupy, a regeneracja jest trudna. Nowe zaciski to taki hajs, że lepiej sobie swap na heble z nowszego GS/RC zrobić, albo nawet w jakiś BBKit pójść. A do tego hamulce są z fabryki meeeh
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
To mnie zszokowałeś. Te auto świetnie hamuje, z przodu jest czterotłok z fabryki. Już mi raz uratowały dupsko te hamulce. Tył faktycznie rachityczny, ale akurat tam mam komplet zrobiony włącznie z ręcznym.
Jasne, sprawdzę prowadnice, na szczęście pracuję dodatkowo na pół etatu na warsztacie to będzie łatwa robótka
Heble przód i tak są do wymiany, są zwichrowane już i mocno zużyte tarcze.
Póki co weekend spędziłem na naprawianiu garazu-blaszaka, którego mi tak papruny poskładali krzywo, że musiałem dach demontować żeby go wyprostować.
Chwilowo nie mam nawet kiedy auta porządnie umyć
Jasne, sprawdzę prowadnice, na szczęście pracuję dodatkowo na pół etatu na warsztacie to będzie łatwa robótka
Heble przód i tak są do wymiany, są zwichrowane już i mocno zużyte tarcze.
Póki co weekend spędziłem na naprawianiu garazu-blaszaka, którego mi tak papruny poskładali krzywo, że musiałem dach demontować żeby go wyprostować.
Chwilowo nie mam nawet kiedy auta porządnie umyć
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Bardziej mi chodziło ich umiejętności inżynieryjne. Te wielotłoczki choć źle nie hamują to są dość podatne na głupie problemy. Im starszy lex tym gorzej. Bierzesz to do ręki i widać, że advics jeszcze nie wszystkie lekcje odrobił wtedy. Dlatego im młodszy model tym lepiej z tym. W młodszych autach pojawiają się pływające tarcze i zaciski zostały odchudzone. Nie mają też takich problemów z korozją. Na prowadnice musisz z tyłu uważać. Jak staną w zacisku to zacisk może być nie do odratowania, a ich osłony pyłowe, a raczej ich wymiana to często koszmar i może nie obejść się bez szlifowania otworów pod nie. Wymiana prowadnic może wymagać demontażu kompletu jarzmo z zaciskiem bo na aucie nie da się ich rozdzielić. To potem znowu wymaga odpowietrzania układu. Do tego wszystkiego jak masz pecha może dojść przy próbie wymiany osłon pyłowych. Można się zdziwić jak robota na 20 min wtedy się przedłuża
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Udało mi się dzisiaj wjechac na podnośnik (szewc bez butów chodzi...). Jest bardzo spoko, coś tam powierzchownie gryzie jak to toyota/lexus. Spokojnie do ogarnięcia, mam odpowiedniego gościa do takich zadan. Do wymiany koniecznie tuleje dyfra i stabilizatora przód. Poza tym heble przód, tak jak myślałem. I chyba to tyle...
Może dozbieram na jakieś ładniejsze koło na wiosnę
Może dozbieram na jakieś ładniejsze koło na wiosnę
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Pyknąłem szybką trasę służbowo Prg-Poznań-Prg, jak na SZYBKĄ spalanie koło 9.x uważam za bardzo akceptowalne. Super auto na trasy.
Dopisano 15 wrz 2023, 16:11:
Musze poszukac opcji na przewożenie rowerów na dachu, bo kupiłem kolejny, bardziej do lasu i w sumie bagażnik by się przydał
Dopisano 15 wrz 2023, 16:11:
Musze poszukac opcji na przewożenie rowerów na dachu, bo kupiłem kolejny, bardziej do lasu i w sumie bagażnik by się przydał
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości