U nas było Złote X5 v8
Czateria... 2021
Niezła fota Nemi....ten AutoSan H9 robi niezły klimat
.
U nas było Złote X5 v8
, bo nie mieliśmy ochoty jechać Z3 cabrio. Do teraz żałujemy że nie wzieliśmy tego Cabrio. Auta kuzyna wieć nie wybrzydzaliśmy
.
U nas było Złote X5 v8
..::Born To Rise Hell::..
I jakieś bogole w kałdi nawet były;)
Panowie Wy tacy światowi jesteście. Wybieram się w majówkę na termy do Słowaków (basenova, Tatralandia). Poleci ktoś jakąś knajpę na obiad/kolacje w tamtych rejonach?
Panowie Wy tacy światowi jesteście. Wybieram się w majówkę na termy do Słowaków (basenova, Tatralandia). Poleci ktoś jakąś knajpę na obiad/kolacje w tamtych rejonach?
My jechaliśmy nową Mazdą 6 GH. Pożyczona z salonu
Był pomysł wtedy na MX-5, ale do tego auta trzeba dobierać odpowiednią suknie ślubną, a w tym temacie nie miałem za dużo do powiedzenia 

Dominator napisał(a):I jakieś bogole w kałdi nawet były;)
Panowie Wy tacy światowi jesteście. Wybieram się w majówkę na termy do Słowaków (basenova, Tatralandia). Poleci ktoś jakąś knajpę na obiad/kolacje w tamtych rejonach?
W besenovej zwykle jemy na obiekcie. Jedynie na kolację i wieczorne piwo spacerek do pizzerii. Teraz to się nazywa Pizzeria pri kameni. Po 19-ej robi sie tam jednak tłoczno, warto być wcześniej.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
do GMC trochę brakuje.. 
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kurde biję się z myślami czy wkładać manuala do E39 czy to olać...
Z jednej strony otwiera możliwości na moc (pod 300 koni dam radę zrobić jeszcze znośnym kosztem), z drugiej boje się, że auto straci urok i będzie uciążliwe do jazdy. Tylko, że ja robię niecałe 2kkm w rok, więc czy będzie uciążliwe?
Znowu zawsze będzie to dość ciężki kloc, szybkie nie będzie.
Jak żyć...
Z jednej strony otwiera możliwości na moc (pod 300 koni dam radę zrobić jeszcze znośnym kosztem), z drugiej boje się, że auto straci urok i będzie uciążliwe do jazdy. Tylko, że ja robię niecałe 2kkm w rok, więc czy będzie uciążliwe?

Jak żyć...
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
A nie da się zrobić niczego z AT aby wytrzymała większą moc? Np w 166 da się podobno jakoś wzmocnić konwerter itd. aby skrzynia ogarnęła. Ja bym manuala nie wkładał 
konwerter robi tylko rolę sprzęgła, problem może być z tarczkami i całym systemem sterowania jak i wydajność pomy oleju.
Szczegółów nie znam, wiem że jedna firma w Gdańsku to robi i tym sposobem jeździła 166 z automatem mająca 280KM i 500+ niuta. Nie wchodziłem w szczegóły bo to co mam obecnie raczej mi wystarczy i wątpię abym coś z mocą działał.
Krzemol napisał(a):Tak. Dlatego coś z nimi robią aby jej nie zabić
Ciekawe ile to kosztuje. Ogólne to ja bym nie grzebał i został przy automacie bez modów,
nemi napisał(a):Możecie jeszcze wcisnąć w siebie kiełbasy? Czy nie świętujecie jak należy?
Jutro od 12 będę faszerował siebie kiełbasą
Neonixos666 napisał(a):Ciekawe ile to kosztuje. Ogólne to ja bym nie grzebał i został przy automacie bez modów,
3 – 3.5k ale to post z 2020 więc dziś pewnie więcej.
loockas napisał(a):Wrzucić 8HP ZF?
Jak kiedyś dozbieram te ~15k na głupoty, to to zrobię bez zawahania
Ojciec w X3 ma 8hp z wgranym XHP Stage 3, robi robotę... kiosk rakieta.
Konwerter mam wzmocniony, ale software'owo nie da się tego sterownika zmodzić (Siemens GS20).
Jedyne co da się zrobić i co na dniach planuje to wgrać soft od bmw X3 E83 z końcówki produkcji przedlifta gdy szła ze skrzynia GM, bo polift miał ZF.
Skrzynia zniesie dużo więcej niż w internetach mówią, zwłaszcza że mam skrzynię z 2005 roku, czyli już 5L50E a nie 5L40E... ale już nazbierałem wszystkie graty do swapa, sprzęgło obiłem kewlarem, wszystkie uszczelki i cuda leżą gotowe

Biję się z myślami póki co.
Najlepiej by było wrzucić od razu ZF 6HP albo 8HP.
Btw. AW55-50 są dużo bardziej wytrzymałe niż się mówi, ale kto by tam olej zmieniał przed 200kkm
W Saabełie miałem 50-42LE i koło 330 koni, to nawet nie jęknęła...
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości