Hej, mam od dłuższego już czasu problem z akumulatorem, kilka razy auto mi zdechło i pojawiły się komunikaty o usterce radaru przedniego. Im więcej jeżdżę, i tym samym akumulator się doładuje to błędy znikały bądź wywalało XXXXX razy na minutę. Akumulator będzie wymieniony bo mam go już serdecznie dość, a błędy są już praktycznie na stałe po każdym odpaleniu auta.
Wykluczam, że radarsię zepsuł bo ostatnio robiłem traskę Warszawa-Wiedeń i auto w polowie drogi samo z siebie odzyskało tempomat aktywny. Niestety po kilkukrotnym odpaleniu samochodu ( trochę zwiedzania) błędy wróciły. Poza tym mam założony nowy radar, był wymieniony przez serwis zanim kupiłem auto.
Tak czy siak prócz wymiany baterii chciałbym zaglądnąć w instalacje, bo może gdzieś też jakąś wtyczkę trzeba by poprawić, i tym samym miałbym święty spokój. Podpowie ktoś gdzie szukać instalacji? Radar wiem, że jest "w znaczku", ale to pewnie jest element nierozbieralny.
Auto salon polska, żadna ameryka. Garażowane, deszcz widzi naprawdę od święta.
Radar/Tempomat aktywny
Strona 1 z 1
Odświeżę bo rozwiązałem problem, a byłem już o krok od wymiany akumulatora.
Może tym samym komuś pomogę na przyszłość .
Kilkukrotnie sprawdzano mi stan akumulatora, i sprawność alternatora. Akumulator stale był niedoładowywany. W aucie nic nie zmieniałem prócz ledowych żarówek jako dzienne, te wykluczyłem bo jeżdżę tak prawie dwa lata i dopiero od pół roku mam problem odkąd dużo mniej jeżdżę autem. Powód ? bardzo kur*a prozaiczny, pół roku jazdy z błędami i ledwie odpalającym autem, wszystko przez NIEORYGINALNY kabel do iphone który był podpięty do USB. Na oryginalnym nie miałem problemu, ale się zniszczył, a mazda nie ma USB C bym mógł podpiąć oryginalny nowy.
Przed każdym wyłączeniem auta, i po uruchomieniu wpinam sobie kabelek, i alleluja zero błędów. Tempomat działa, auto odpala bez zająknięcia. Już miałem dobierać się do radaru i samego modułu bo myślałem że jest zepsuty.
Może tym samym komuś pomogę na przyszłość .
Kilkukrotnie sprawdzano mi stan akumulatora, i sprawność alternatora. Akumulator stale był niedoładowywany. W aucie nic nie zmieniałem prócz ledowych żarówek jako dzienne, te wykluczyłem bo jeżdżę tak prawie dwa lata i dopiero od pół roku mam problem odkąd dużo mniej jeżdżę autem. Powód ? bardzo kur*a prozaiczny, pół roku jazdy z błędami i ledwie odpalającym autem, wszystko przez NIEORYGINALNY kabel do iphone który był podpięty do USB. Na oryginalnym nie miałem problemu, ale się zniszczył, a mazda nie ma USB C bym mógł podpiąć oryginalny nowy.
Przed każdym wyłączeniem auta, i po uruchomieniu wpinam sobie kabelek, i alleluja zero błędów. Tempomat działa, auto odpala bez zająknięcia. Już miałem dobierać się do radaru i samego modułu bo myślałem że jest zepsuty.
Jeśli rzeczywiście problem Ci zniknął po odłączeniu nieoryginalnego kabla to raczej bym stawiał, że jednak to zamiennik bardzo niskich lotów i jakieś zwarcia Ci robił. Sam używam zamiennika do mojego iPhone i nie mam żadnych takich problemów.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości