Ja brałem w 2020 na 4 lata i mam 104,6% ale stałą ratę
Czateria... 2021
przy wysokiej wpłacie i wykupie 1% nadal wychodzi całkiem sensownie – na poziomie 107-108% przy 3 latach.
Ja brałem w 2020 na 4 lata i mam 104,6% ale stałą ratę
, były wtedy oferty tańsze (ok. 104%) ale ze zmiennym oprocentowaniem . Różnica między 3 a 4 lata w sumie opłat była znikoma, jednak nie można tego bezpośrednio porównywać, bo leasing 104,6% na 4 lata daje oprocentowanie roczne ok. 3,5% a nie 4,6%/4=1,15%
, natomiast 104,6% na 3 lata do w efekcie ok. 4,7% w skali roku.
Ja brałem w 2020 na 4 lata i mam 104,6% ale stałą ratę
Problemem wciąż jest wibor. Branie leasingu teraz na stałej jest imho mało zachęcające. Natomiast zmienne... cóż, może spadną raty ale pewnie bliżej końca leasingu
Jakbym musiał to bym pewnie wziął, ale na ten moment postoję. Zwłaszcza że jestem na ryczałcie wiec nawet tego w koszty nie wrzucę
Prędzej coś kupię za gotówkę.
Jakbym musiał to bym pewnie wziął, ale na ten moment postoję. Zwłaszcza że jestem na ryczałcie wiec nawet tego w koszty nie wrzucę
Jeśli ktoś się spodziewał że będzie inaczej to chyba jeszcze śni. Polacy nie zawiedli grali jak zawsze 

Gib napisał(a):Ja widzę że polubiłeś się z BMW w dieslu z przełomu wieków, za dużo kasy czy ciągnik masz?
Jedno się nie psuje to drugie kupiłem
Dobra, pierwsza generacja common rail, znam te silniki już na wylot i po prostu się nie boję, bo wszystko wiem jak złapać, odkręcić, naprawić. Pompę CR też już targałem w E39, rozbierałem, naprawiłem więc w sumie co tam może człowieka zaskoczyć...
A tak serio to jakoś mi po drodze z tymi E46 i E39. Fajne solidne auta z przełomu wieków, łatwa mechanika, dobra jakość. Są spoko. Jeszcze E83 do kompletu i można jeździć do końca świata.
E46 dość mało pali, koło 7l wkoło komina, a to jednak automat. W trasie to jadąc normalnie nawet 4.1 widziałem + pewnie przekłamanie komputera.
W opozycji do Zafiry 1.9 jtd odpala, jedzie, ma moc, nie umiera po drodze, zawozi na miejsce i wraca do domu

Ciągnik? Nieee, ale jakoś tak w dieslach całe życie. Lubimy się.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Jakiś mecz był?
U mnie w tym tygodniu wyskoczyło na liczniku Renault 50kkm – prawie bez awarii
. W sumie całkiem sporo jak na auto miejskie przez 4 lata. Chyba raz byłem nim nad morzem, raz w Bieszczadach, raz czy dwa w Sudetach, a tak to raczej wokół domu i krótkie trasy do 250 km rzadko.
A Arteon właśnie wisi w powietrzu – już zmieniam opony. Mam nadzieję, że nie będę żałował
U mnie w tym tygodniu wyskoczyło na liczniku Renault 50kkm – prawie bez awarii
A Arteon właśnie wisi w powietrzu – już zmieniam opony. Mam nadzieję, że nie będę żałował

marek napisał(a):gorzej jak wyrwie się tylna rama pomocnicza z nadwozia
Taki sam problem jak przegnite sanki w oplu
Spoko, zero korozji od spodu. Dyfer jeszcze nie wypadł. 2.0d w automacie ciezko wózek wyrwać, to nie jedzie z dołu w ogóle
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
MrShaleck napisał(a):Spoko, zero korozji od spodu. Dyfer jeszcze nie wypadł. 2.0d w automacie ciezko wózek wyrwać, to nie jedzie z dołu w ogóle
on tam się nie wyrywa od korozji, tylko ten tym tak ma
Wiem to. Tak czy siak to polift z końca produkcji, jest zdrowy w tym miejscu póki co, a ma 390k przebiegu 
Ależ poruszające te 20+ letnie beemki
Ależ poruszające te 20+ letnie beemki

Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Beny napisał(a):Mi tam się osobiście e39 bardzo podoba.
W wydaniu MrShaleck tym bardziej
E39 to świetna fura, później to już kupa z Moto. Pomimo tego że 3gt bym chętnie użytkował. Brzydkie lecz piękne i ma [tiiit] silniki, prawie jak Multipla ale tam silniki były raczej ok. Tak wogole mój znajomy jeździ Multipla Anglikiem [tiiit] do kwadratu;)
Żona mnie namawia na kredo i dom ja twierdzę że trzeba korzystać, wydawać np na auto i inne pierdy. Kto ma rację?;)
Żona mnie namawia na kredo i dom ja twierdzę że trzeba korzystać, wydawać np na auto i inne pierdy. Kto ma rację?;)
Mi się już trochę znudziło, ale szkoda to sprzedać teraz. Taki wkład pracy co tam włożyłem, kasy nawet nie liczę, sporo sentymentu jednak. Za 2 tygodnie przegląd, ciekawe czy chociaż 3kkm w rok pęknie.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości