Tak jak wspomniałem w przywitaniu – chcę zrobić kilka pierdół w mojej M3 w sedanie.
Niestety na temat tych dwóch rzeczy zrobiłem "research" i albo nie znalazłem w ogóle odpowiedzi albo nie jestem jeszcze do końca pewny co dokładnie zrobić, dlatego też postanowiłem napisać tutaj na forum
Pierwsza sprawa – panel LCD/Android Auto
Przekopałem forum i internet, wiem że polifty mają oddzielnie zasilane fabryczne radio i górny panel, więc panel u góry powinien dalej wyświetlać informacje odczytane z komputera, tak? Najbardziej zależy mi na wyświetlaniu informacji na temat klimatyzacji (automatycznej) – ludzie wypowiadali się na temat klimy manualnej ale na temat automatycznej już nie, ale zakładam że jak wyświetla informacje z manualnej to z automatu też będzie działać?
Doczytałem też, że do systemu BOSE trzeba modelu radia do tego dostosowanego – w sumie to nie potrafiłem za bardzo znaleźć w internecie oferty radyjka, które miało napisane że jest przystosowane do działania z systemem BOSE, a nie chcę kupić czegoś co mi nie będzie działać.
Instalował ktoś coś takiego w polifcie z BOSE i może się wypowiedzieć na ten temat, jaki model radia kupić albo gdzie szukać?
Fajnie gdyby było kompatybilne z kamerką cofania
![serduszka <serduszka>](./images/smilies/serduszka.gif)
Druga sprawa – sterowanie wycieraczkami. Od początku nie działa tryb auto – czujnik jest zepsuty lub źle ułożony. Będąc szczerym, brakuje mi trybu INT, który jest w większości samochodów, a pozostałe dwa stałe tryby są za szybkie na jakąś mżawkę.
Szczerze mówiąc to wolałbym zastąpić tryb AUTO po prostu zwykłym INT'em żeby nie polegać na czujniku i sterowniku, który był wyprodukowany ponad 15 lat temu i nie musi działać idealnie jak to jest w nowszych samochodach.
Robił ktoś coś takiego? Jak działa sterownik od wycieraczek w BK? Czy wystarczy wymienić sterownik na taki, który zamiast auto ma int'a i kiedy przełączę na tryb auto na manetce będą mi chodziły wycieraczki w trybie int, czy wymiana tego systemu jest bardziej skomplikowana?
Samo działanie manetki i sterownika zakładam, że jest "proste" – dostajesz sygnał po przełączeniu, sterownik w zależności od tego wysyła impuls do silniczków w ustalonej częstotliwości (lub raz), tylko czy tu po wymianie sterownika na jakiś inny (myślę nad takim z BK, tylko wersji bez automatu w wycieraczkach) nie wywali masa błędów w komputerze albo czy nie ma w komputerze jakichś blokad, które trzeba obchodzić milionem sposobów, żeby sprawić aby to działało?
EDIT:
W niektórych samochodach wystarczy wyłączyć całkowicie czujnik i wtedy AUTO zamienia się na INT, może w M3 BK też tak jest?
Może wystarczy sama wymiana manetki, czy sterownik też jest inny?
Z góry dzięki za pomoc i jeszcze raz witam wszystkich