Czateria... 2021
brii napisał(a):Tylko w Toyotach kojarzę przycisk DUAL który łączył przyciski +/– pasażera z +/– kierowcy
w Oplach VC/Signum bylo to sprytnie rozwiązane. Były 2 gałki, jak wcisnales galke od kierowcy to sterowalo sie obie strefy, a jak pasażera to osobno. Czy jakoś tak...

Neonixos będzie pamiętał
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
MrShaleck napisał(a):brii napisał(a):Tylko w Toyotach kojarzę przycisk DUAL który łączył przyciski +/– pasażera z +/– kierowcy
w Oplach VC/Signum bylo to sprytnie rozwiązane. Były 2 gałki, jak wcisnales galke od kierowcy to sterowalo sie obie strefy, a jak pasażera to osobno. Czy jakoś tak...![]()
Neonixos będzie pamiętał
To identycznie jest w VW i Megane 4. W VW guzik sync, w Renault dual.
Trzecią strefę mam tylko z ekranu, więc nie obserwuję co się tam wyprawia

A ja podpiąłem sobie ostatnio interfejs blutoczowy pod gniazdo LPG i mam bezpośredni podgląd na parametry na telewizorku w kabinie.
Jaka to wygoda
– Teraz bez lapka można się orientować w czasie jazdy i w dogodniejszym miejscu niz na lapku leżącym zamiast pasażera..
Dumny jestem ze siebie samego
Jaka to wygoda
Dumny jestem ze siebie samego

Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
MrShaleck napisał(a):brii napisał(a):Tylko w Toyotach kojarzę przycisk DUAL który łączył przyciski +/– pasażera z +/– kierowcy
w Oplach VC/Signum bylo to sprytnie rozwiązane. Były 2 gałki, jak wcisnales galke od kierowcy to sterowalo sie obie strefy, a jak pasażera to osobno. Czy jakoś tak...![]()
Neonixos będzie pamiętał
Trzeba było przytrzymać na raz dwa pokrętła i wtedy co ustawił kierowca to i ustawiało się u pasażera wystarczyło kręcić jedna gałką. Pierwszą moją naprawą było ogarnięcie styków na pokrętle centralnym panelu eh to było auto laski się oglądały
W Pulsarze jest DUAL prosto łatwo i przyjemnie. Ostatnio przez 10 tyś zjadł litr oleju więc robi się ciekawie
Dopisano 10 gru 2022 17:33:
MrShaleck napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Teraz na nowych oponach po śniegu rzadko mieli Dębica trzyma dość dobrze ale zrobię sobie test jak się wdrapuje na ubitym śniegu.
Zimówka czy wielosezon? Mam wielosezona w Zafirze i póki co śnieg lód bardzo dobrze sobie radzi.
Wielosezon Dębica Navigator 3 dziś próbowałem zmusić Renatę do zgrzebania się w śniegu ale nie udało się szła w śniegu bez mielenia. Poczekamy na głębsze zaspy.
Beny napisał(a):Ciekawe jak będzie za 3lata.
Daje im 4 lata i jeśli będę miał ten samochód to wjadą następne wielosezony. Ciekaw jestem jak będą zachowywać się latem bo poprzednie strasznie dostawały po tyłku ale to moja wina bo wybrałem nie ten model opony miałem Hankook Kinergy 4S2 H740 a powinienem wziąć H750. H740 to tak na prawdę zimówka a H750 to już konstrukcja typowo wielosezonowa.
Ambitnie.
Ja zaczynam mieć sporo watpliwosci do swoich wielosezonów.
Ogólnie pozytywnie pod 1,5 sezonu. 2 sezon zimowy był już średni. Ten jak dla mnie jest już słaby. Jak tylko pojawia się snieg kontrola trakcji działa bardzo czesto.
W kazdym razie nie zapowiada sie abym te opony zmieniał. Sprzedam auto latem na tych oponach. Niech kolejny właściciel się zastanawia co założyć.
Jaguar nie zobaczy Hiszpanii, jak tylko sie tam zamelduje mam dostać służbowe auto. Zatem sprzedaż a na miejscu........bedzie pewnie Fiat 500e
a co tam. Podobno takie czasy, ze wypada mieć elektryka
.
Ja zaczynam mieć sporo watpliwosci do swoich wielosezonów.
Ogólnie pozytywnie pod 1,5 sezonu. 2 sezon zimowy był już średni. Ten jak dla mnie jest już słaby. Jak tylko pojawia się snieg kontrola trakcji działa bardzo czesto.
W kazdym razie nie zapowiada sie abym te opony zmieniał. Sprzedam auto latem na tych oponach. Niech kolejny właściciel się zastanawia co założyć.
Jaguar nie zobaczy Hiszpanii, jak tylko sie tam zamelduje mam dostać służbowe auto. Zatem sprzedaż a na miejscu........bedzie pewnie Fiat 500e
..::Born To Rise Hell::..
wcześniejsze Hankooki wytrzymały 3 lata ale były strasznie miękkie i nie do takiego auta jak Renata. Zbyt miękkie boki w wysokim i ciężkim aucie i dużym balonie ( 205/60/16) powodowało w lato że straszną ich degradacje. Teraz Dębica ma indeks 96H (Hankooki miały 91H) i to widać że nawet przy załadowanym bagażnikiem opona nie rozpłaszcza się na dole za mocno a na pusto praktycznie jest taka sama po całym obwodzie. Przy takim balonie zawsze będzie chodzić na oponach przy gwałtownych manewrach ale jest lepiej niż było. Na razie ciśnienie nabite ciut większe niż powinno być ale jak będzie zima na całego to pewnie zejdę z ciśnienia.
Neonixos666 napisał(a):Ostatnio przez 10 tyś zjadł litr oleju więc robi się ciekawie
Setka na 1000km to dużo? Alfa też coś tam sobie łylnie no ale 360tys na budziku więc jedna dokewka między wymianami mnie nie zbawi.
Krzemol napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Ostatnio przez 10 tyś zjadł litr oleju więc robi się ciekawie
Setka na 1000km to dużo? Alfa też coś tam sobie łylnie no ale 360tys na budziku więc jedna dokewka między wymianami mnie nie zbawi.
Tylko że on ma może z 50 tyś. Przy 360 tyś to normalne.
U mnie już druga fala śniegu i lodu i póki co Navigator daje radę.
Po złych doświadczeniach z wielosezonem nexena nie chciałem już takich opon, ale na takich nowych kupiłem auto.
Swoją drogą, zmieniłem dziś na wszelki wypadek na zimówki w BMW – miesiąc praktycznie stała. Opony 2019 rok a mają 'cycki' i wyglądają jak zdjęte z półki. Póki co grudzień 2021-grudzień 2022 2,5kkm zrobione. Zobaczymy od przeglądu do przeglądu ile wyjdzie.
Szkoda, bo na tył mam Michelin Alpin 5 i są tak krzywe, że szkoda gadać. Z przodu Daytony DW510 i zero telepania autem. Tylko jak wrzucam Alpiny na przód to się jeździć nie da tak kierą telepie powyżej 80. Zamieniałem już na felgach, fele proste, bez efektu.
Po złych doświadczeniach z wielosezonem nexena nie chciałem już takich opon, ale na takich nowych kupiłem auto.
Swoją drogą, zmieniłem dziś na wszelki wypadek na zimówki w BMW – miesiąc praktycznie stała. Opony 2019 rok a mają 'cycki' i wyglądają jak zdjęte z półki. Póki co grudzień 2021-grudzień 2022 2,5kkm zrobione. Zobaczymy od przeglądu do przeglądu ile wyjdzie.
Szkoda, bo na tył mam Michelin Alpin 5 i są tak krzywe, że szkoda gadać. Z przodu Daytony DW510 i zero telepania autem. Tylko jak wrzucam Alpiny na przód to się jeździć nie da tak kierą telepie powyżej 80. Zamieniałem już na felgach, fele proste, bez efektu.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Krzemol napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Tylko że on ma może z 50 tyś. Przy 360 tyś to normalne.
Jeździć obserwować, ja tam bym się nie przejmował
No z tego co czytałem to te silniki 1.2 TCe biorą sporo oliwy. W sumie mógłbym taki silnik benzynowy mieć zamiast diesla, dość dynamiczny, oszczędny ale w budzie Renaty kiepsko się sprawdza. Lekki Pulsar idealnie pasuje do tego silnik i nie rozumiem po co montowali w nich 1.5 dci.
Szymon napisał(a):Ale tu nie oddaje kontroli, o to właśnie chodzi.
No jest to lekko irytujące, ale to jest samochód z 2009r, wtedy dwustrefowe klimy w segmencie C to była rzadkość, więc ja jestem w ogóle zdziwiony że Scenic to miał i to chyba w standardzie. Poza tym tak jak neo napisał. Ustawienie temp kierowcy, a potem przytrzymanie auto rozwiązuje częściowo ten problem.
W Ioniqu jest "normalnie" czyli przycisk do synchronizacji. W MX-5 za synchronizację odpowiada otwarty dach

Na szczęście mamy z żoną dość podobną wrażliwość termiczną i większość czasu jest ustawione 22 stopnie, lato czy zima
loockas napisał(a):No jest to lekko irytujące, ale to jest samochód z 2009r, wtedy dwustrefowe klimy w segmencie C to była rzadkość,
Jak mówię że mam czujnik deszczu, zmierzchu, automatyczne światła drogowe i czujnik pasa ruchu i bez kluczyk to wszyscy w szoku że 10 lat temu takie coś montowali w tej klasie auta a to nie jest full wypas jeszcze.

Neo napisał(a):przez 10 tyś zjadł litr oleju
połowa z tego ucieka przez NOACK
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Możliwe ale on te 10 tyś to robi w 2 lata
Jak myślicie jaka jest średnia wieku opon w Polsce, ciekaw jestem czy są jakieś statystyki.

Jak myślicie jaka jest średnia wieku opon w Polsce, ciekaw jestem czy są jakieś statystyki.
Neonixos666 napisał(a):bez kluczyk
Mam handsfree w Scenicu i w Ioniqu. Te auta dzieli prawie dekada, a i tak francuzi zrobili to lepiej. W Ioniqu muszę naciskać jakiś głupi guzik na klamce żeby otworzyć czy zamknąć drzwi... W Scenicu po prostu sobie otwieram klamkę, albo odchodzę jak auto ma się zamknąć. To chyba te lata szlifowania rozwiązania w Lagunie 2, gdzie te karty się psuły na potęgę
W Ioniqu musiałem już wymienić guzik w klamce kierowcy, bo się chyba wyrobił
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości