[ NA] Słabe punkty modelu
Strona 1 z 1
Fiveopac napisał(a):troche sie spoznilem
nie tylko Ty
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
chyba zebro już się nie odezwie

Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone / Friedrich Wilhelm Nietsche
www.forumppp.com.pl Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP) w Polsce
- Od: 20 lut 2006, 17:46
- Posty: 1322
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx5 NA 1.6/miata 1.8
pewnie tak jest<lol>

Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone / Friedrich Wilhelm Nietsche
www.forumppp.com.pl Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP) w Polsce
- Od: 20 lut 2006, 17:46
- Posty: 1322
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx5 NA 1.6/miata 1.8
Moze mimo wszystko dla przyszlych pokolen wypiszemy slabe punkty miaty?
Ja zaczne:
nie ma zadnych slabych punktów
w koncu to drugie najbardziej niezawodne auto swiata zaraz po 911
A tak serio to byl jeden duzy fuckup, miaty ponizej 91 (nie wszystkie modele, ale powyzej juz wogule nie bylo tego problemu) mialy problem z klinem na wale korbowym z przodu silnika, lubil sie wyrabiac i masakrowac korbowow i okolice.
Ja zaczne:
nie ma zadnych slabych punktów

A tak serio to byl jeden duzy fuckup, miaty ponizej 91 (nie wszystkie modele, ale powyzej juz wogule nie bylo tego problemu) mialy problem z klinem na wale korbowym z przodu silnika, lubil sie wyrabiac i masakrowac korbowow i okolice.
Less roof, more fun


ja na razie nie jestem w stanie wypisć ani jednego słabego punktu
za to dobrych – już bardzo wiele
a nie przepraszam, ale już mam tylko, że to w sumie dotyczy wszystkich aut z podnoszonymi światlami
...niestety, ale żeby wymienić żarówkę, trzeba odkręcać klapki od świateł (cztery śruby na jedno oko), a późnie zakładając je z powrotem trzeba je tak spasować, aby były na równi z maską bo inaczej fatalnie to wygląda

a nie przepraszam, ale już mam tylko, że to w sumie dotyczy wszystkich aut z podnoszonymi światlami
...niestety, ale żeby wymienić żarówkę, trzeba odkręcać klapki od świateł (cztery śruby na jedno oko), a późnie zakładając je z powrotem trzeba je tak spasować, aby były na równi z maską bo inaczej fatalnie to wygląda


Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone / Friedrich Wilhelm Nietsche
www.forumppp.com.pl Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP) w Polsce
- Od: 20 lut 2006, 17:46
- Posty: 1322
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx5 NA 1.6/miata 1.8
I tu (ponoć) sie myslisz (bo jeszcze nie sprawdzalemale metroda wydaje sie logiczna).
Gornych klapek nie trzeba ruszac!wystaczy odkrecic plastyk i odkrecic 3 srubki na ktorych przykrecona jest lampa i wsio. Ponoc lampka ladnie i bez oporow opuszcza swoja siedzibe, minus jest taki ze trzeba regulowac na nowo lampe.
Co do pasowanie tych klapek to odkrylem niesamowicie prosta metode. Wystarczy je odginac i ew.dociskac, sa na rtyle elastyczne ze latwo je wyreguowac nie ruszajac srubek
Sprawdzone 
Gornych klapek nie trzeba ruszac!wystaczy odkrecic plastyk i odkrecic 3 srubki na ktorych przykrecona jest lampa i wsio. Ponoc lampka ladnie i bez oporow opuszcza swoja siedzibe, minus jest taki ze trzeba regulowac na nowo lampe.
Co do pasowanie tych klapek to odkrylem niesamowicie prosta metode. Wystarczy je odginac i ew.dociskac, sa na rtyle elastyczne ze latwo je wyreguowac nie ruszajac srubek
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Co do pasowanie tych klapek ... Wystarczy je odginac i ew.dociskac
to prawda, ale mimo wszysto troszkę czasu trzeba na to poświęcić

w każdym bądź razie zwykła wymiana żarówek nie trwa tak szybko, jak w każdym innym aucie


Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone / Friedrich Wilhelm Nietsche
www.forumppp.com.pl Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP) w Polsce
- Od: 20 lut 2006, 17:46
- Posty: 1322
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx5 NA 1.6/miata 1.8
To ja powiem cos od siebie
Cholernie ciezko z czesciami!!!
Jezeli chodzi o blacharke to znajdziecie wszystko nawet na allegro. Jak poszukacie czesci zawieszenia.... mozna sie zalamac. Wykonalem ok. 100 tel... Owszem znalazlem troche ale akurat nie tego co mi potrzeba ;] (wahacz dolny lewy). Pozdrawiam
Klasyka – tyle można powiedzieć o Maździe MX-5, ale lekki tuning nie zaszkodzi 
- Od: 3 sie 2006, 12:26
- Posty: 15
- Skąd: Jaworzno (KATOWICE)
- Auto: Mazda MX5 Miata
poczekaj jeszcze z rok i będą do sprzedaży części z mojego szrota
tylko teraz muszę poczekać na sprawę w sądzie
a tak poważnie musisz dużo grzebać w necie, ja zaraz po wypadku tj. w kwietniu rozglądałam się za częściami do mx5 i właśnie podbudowało mnie to, że można znaleźć. Owszem są to części używane z aut rozbitych jak moja, ale najistotniejsze jest to, aby były sprawne.Tylko na prawdę trzeba szukać, szukać i jeszcze raz szukać


Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone / Friedrich Wilhelm Nietsche
www.forumppp.com.pl Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP) w Polsce
- Od: 20 lut 2006, 17:46
- Posty: 1322
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx5 NA 1.6/miata 1.8
p.s. tylko że od maja-czerwca na rynku polskim zrobił się wysyp naszych mazdeczek w związku z czym faktycznie...może być teraz problem

Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone / Friedrich Wilhelm Nietsche
www.forumppp.com.pl Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP) w Polsce
- Od: 20 lut 2006, 17:46
- Posty: 1322
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx5 NA 1.6/miata 1.8
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości