Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Auto musiałem odebrać bo miałem umówioną korektę lakieru.
W piątek wyjazd na zlot, a dziś odebrałem auto po korekcie
Już tam nie pracuję więc nie ma tak łatwo.
Sprawa wygląda tak, że powiedziałem że składam skargę bo 3x usuwam u nich kolizję i ciągle są jakieś poprawki... Szybko się odezwali i na dniach mam do nich jechać.
Felga do lakierowania jeszcze raz, a zderzak niedomalowany w 3 miejscach nie wiem jak to ogarną w sumie to nie mój problem.
W piątek wyjazd na zlot, a dziś odebrałem auto po korekcie
Już tam nie pracuję więc nie ma tak łatwo.
Sprawa wygląda tak, że powiedziałem że składam skargę bo 3x usuwam u nich kolizję i ciągle są jakieś poprawki... Szybko się odezwali i na dniach mam do nich jechać.
Felga do lakierowania jeszcze raz, a zderzak niedomalowany w 3 miejscach nie wiem jak to ogarną w sumie to nie mój problem.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kolejna aktualizacja
Przed wyjazdem na zlot OSAKA VI, trójka pojechała na małe spa, a dokładnie
– zaprawki lakiernicze, oj dużo tego było
– jednoetapowa korekta lakieru, zabezpieczenie woskiem
– nakrętki kute JAPAN RACING – LONG RED –
Model JN1-1215R
Jazda z H7 to dramat, testowanie "lepszych" żarówek to strata kasy, ale na szczęście można temu zaradzić.
Kupiłem oryginalny komplet spryskiwaczy Xenon, cały niezbędny zestaw do montażu.
Sam montaż p&p w Kintaro jest instalacja, wystarczyło wpiąć kostki – następnie kodowanie przez FORSCAN w module GEM.
– zbiorniczek płynu od wersji Xenon, mamy kontrolkę stanu płynu do spryskiwaczy
– montaż spryskiwaczy, jak w oryginale są fabryczne miejsca do montażu
– wycięcie otworów na spryskiwacze, są wyznaczone miejsca na zderzaku gdzie wycinać
– nowa lewa lampa OE ( wymiana po kolizji )
– nowa prawa lampa DEPO ( zamiennik )
– zabezpieczenie lamp folią PPF
Wysłałem lampy do hidretrofit, który to zaoferował i założył...
Projektory BiXenon mini H1, żarniki 5500K NextGen.
Uprzedzając pytania, brak samopoziomowania światła ustawione idealnie i nic nikogo nie razi.
To już 260tyś, czas na serwis olejowy.
Brak dolewek między wymianami
– wymiana oleju silnikowego – Valvoline SynPower 5w30, filtr oleju – OE Mazda
Przed wyjazdem na zlot OSAKA VI, trójka pojechała na małe spa, a dokładnie
– zaprawki lakiernicze, oj dużo tego było
– jednoetapowa korekta lakieru, zabezpieczenie woskiem
– nakrętki kute JAPAN RACING – LONG RED –
Model JN1-1215R
Jazda z H7 to dramat, testowanie "lepszych" żarówek to strata kasy, ale na szczęście można temu zaradzić.
Kupiłem oryginalny komplet spryskiwaczy Xenon, cały niezbędny zestaw do montażu.
Sam montaż p&p w Kintaro jest instalacja, wystarczyło wpiąć kostki – następnie kodowanie przez FORSCAN w module GEM.
– zbiorniczek płynu od wersji Xenon, mamy kontrolkę stanu płynu do spryskiwaczy
– montaż spryskiwaczy, jak w oryginale są fabryczne miejsca do montażu
– wycięcie otworów na spryskiwacze, są wyznaczone miejsca na zderzaku gdzie wycinać
– nowa lewa lampa OE ( wymiana po kolizji )
– nowa prawa lampa DEPO ( zamiennik )
– zabezpieczenie lamp folią PPF
Wysłałem lampy do hidretrofit, który to zaoferował i założył...
Projektory BiXenon mini H1, żarniki 5500K NextGen.
Uprzedzając pytania, brak samopoziomowania światła ustawione idealnie i nic nikogo nie razi.
To już 260tyś, czas na serwis olejowy.
Brak dolewek między wymianami
– wymiana oleju silnikowego – Valvoline SynPower 5w30, filtr oleju – OE Mazda
Ostatnio edytowano 7 gru 2022, 11:55 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 7 razy
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Regulacja z kabiny nadal jest dostępna, spokojnie wszystko przemyślane
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Był kawałek styropianu na klucz do kół i uchwyt do holowania, a teraz jest
OE fabryczny wkład, organizer bagażnika
( długo go szukałem bo z cenami niektórych fantazja ponosi ) finalnie kupiłem za 90zł z wysyłką.
W końcu jest porządek, a jedyna rzecz w bagażniku to torba z kosmetykami do auta
Dodatkowo kupiłem nową matę gumową.
OE fabryczny wkład, organizer bagażnika
( długo go szukałem bo z cenami niektórych fantazja ponosi ) finalnie kupiłem za 90zł z wysyłką.
W końcu jest porządek, a jedyna rzecz w bagażniku to torba z kosmetykami do auta
Dodatkowo kupiłem nową matę gumową.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Dużo ta mata waży? Zastanawiam się nad nią, ale mając wygłuszone całe auto mocno zastanawiam się nad dokładaniem kolejnych kilogramów.
Półka pod podłogę super sprawa – też to chciałem, ale po zamontowaniu lepszego poweru nie ma na nią miejsca... Coś za coś.
Ładnie wygląda po tej korekcie, ale lotkę IMHO powinieneś pomalować. Tak to trochę wiejskim tuningiem zalatuje.
Półka pod podłogę super sprawa – też to chciałem, ale po zamontowaniu lepszego poweru nie ma na nią miejsca... Coś za coś.
Ładnie wygląda po tej korekcie, ale lotkę IMHO powinieneś pomalować. Tak to trochę wiejskim tuningiem zalatuje.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Nie mam pojęcia ile ona waży.
Lotka jest po lakierowaniu na czarny połysk dobrze gra z czarnymi szybami, jak i felgami czy lusterkami. Tak miało być i tak jest, mi się podoba.
Lotka jest po lakierowaniu na czarny połysk dobrze gra z czarnymi szybami, jak i felgami czy lusterkami. Tak miało być i tak jest, mi się podoba.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Bardzo fajnie wygląda po korekcie, po zimie też muszę swoją oddać na korektę.
Tankujemy i jeździmy.
W weekend wypad 870km – spalanie 6.7 L prędkości 110 max 6 bieg i tempomat
W weekend wypad 870km – spalanie 6.7 L prędkości 110 max 6 bieg i tempomat
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Spróbuj kiedyś szybciej – jest fajniej Jak nie miałem LPG to też tak dziadowałem 110-120, bo inaczej bolało.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Spalanie benzyny mnie nie boli jeszcze mnie stać.
Czy dziadowanie? Nie wiem, wiem że jechało się komfortowo i przyjemnie, nie było potrzeby jechać szybciej
Czy dziadowanie? Nie wiem, wiem że jechało się komfortowo i przyjemnie, nie było potrzeby jechać szybciej
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Spalanie benzyny mnie nie boli jeszcze mnie stać.
Czy dziadowanie? Nie wiem, wiem że jechało się komfortowo i przyjemnie, nie było potrzeby jechać szybciej
Jest niestety taka mentalność że jak gdzieś jedziesz to trzeba cisnąć ile wlezie. W swoim tempie komfortowo i bezpiecznie a że spalanie przy tym niskie no cóż jakoś trzeba z tym żyć.
Neonixos666 napisał(a):Jest niestety taka mentalność że jak gdzieś jedziesz to trzeba cisnąć ile wlezie. W swoim tempie komfortowo i bezpiecznie a że spalanie przy tym niskie no cóż jakoś trzeba z tym żyć.
Dokładnie, u mnie ostatnia trasa LDZ –> Zakopane i z powrotem zaowocowała średnim wynikiem 7,5l . Co zrobić, jak mi się dobrze turlało 120 – 130km/h #amógłszybciej .
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Przebieg 266033 tyś, wymiana drugiej sondy lambda.
Błąd – zbyt wysokie napięcie.
Praca silnika bez zmian mimo to postanowiłem ją wymienić.
Jak się okazało sonda była oryginalna.
Wymiana na zamiennik
– ESEN SKV, dedykowana do mazdy.
Następnie, wymiana świec zapłonowych
NGK IRIDIUM, ILTR5A-13G – do polifta
Stare świece przyjechały już – 64069 tyś
Błąd – zbyt wysokie napięcie.
Praca silnika bez zmian mimo to postanowiłem ją wymienić.
Jak się okazało sonda była oryginalna.
Wymiana na zamiennik
– ESEN SKV, dedykowana do mazdy.
Następnie, wymiana świec zapłonowych
NGK IRIDIUM, ILTR5A-13G – do polifta
Stare świece przyjechały już – 64069 tyś
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Druga jest tylko od monitorowania sprawności katalizatora. Nie ma wpływu na pracę silnika.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
To wiem Bartku, ale irytował mnie check co chwilę ;p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Długo się nie nacieszyłem brakiem check engine.
Deszczowa pogoda i znowu, błąd
P0138 – zbyt wysokie napięcie ( 2 sonda )
P2096 – ? – chyba się kończy katalizator, choć auto jeździ normalnie, nic nie szarpie itp, odpala od strzała.
Albo to 1 sonda, jest wadliwa, ale wywala jako błąd drugiej. Ostatnio jak odpalam auto po nocy to strasznie śmierdzi benzyną, ale silnik pracuje bez zmian.
Raczej kwestia foto, wszystkie wyglądają bardzo podobnie, albo ja mam problem z odczytem czerownego koloru.
Deszczowa pogoda i znowu, błąd
P0138 – zbyt wysokie napięcie ( 2 sonda )
P2096 – ? – chyba się kończy katalizator, choć auto jeździ normalnie, nic nie szarpie itp, odpala od strzała.
Albo to 1 sonda, jest wadliwa, ale wywala jako błąd drugiej. Ostatnio jak odpalam auto po nocy to strasznie śmierdzi benzyną, ale silnik pracuje bez zmian.
gt10r5 napisał(a):Zwróciłbym uwagę na wtryski pb bo jedną świeczkę masz czerwoną. No chyba, że to kwestia fotki.
Raczej kwestia foto, wszystkie wyglądają bardzo podobnie, albo ja mam problem z odczytem czerownego koloru.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Skoro są lampy BiXenon to i muszą być spryskiwacze reflektorów.
Dołożyłem cały oryginalny zestaw, do wersji bez Xenonu
– spryskiwacze, zaślepki, przewody
– zbiorniczek płynu od wersji Xenon wraz z pompką
– wycięcie otworów w zderzaku na spryskiwacze
Kodowanie w FORSCAN i spryskiwacze działają jak by były fabrycznie.
Wersja Kintaro ma poprowadzoną instalację więc wystarczyło wpiąć jedną kostkę
Tutaj podziękowania dla kolegi – PitrekT
Dołożyłem cały oryginalny zestaw, do wersji bez Xenonu
– spryskiwacze, zaślepki, przewody
– zbiorniczek płynu od wersji Xenon wraz z pompką
– wycięcie otworów w zderzaku na spryskiwacze
Kodowanie w FORSCAN i spryskiwacze działają jak by były fabrycznie.
Wersja Kintaro ma poprowadzoną instalację więc wystarczyło wpiąć jedną kostkę
Tutaj podziękowania dla kolegi – PitrekT
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości