Tuning Renesis Mazda RX-8
No no... Dzwięk jest zajefajny
Ale i tak nigdy nie dorówna V8 ( ale tylko dzwiękiem ).
...::: R X 8 :::...
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727

JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
- Od: 11 lip 2006, 20:16
- Posty: 125
- Skąd: Poznań
- Auto: MAZDA RX-8 HIGH-POWER
MegaLol, a jak wygląda pozoim spalin po wymianie wydechu i konwertora katalizatora. Nie przyp... sie jakaś inspekcja drogowa czy cóś takiego ?
Sprzegło też przywedrowalo ze Stanów, bo jakies takie polskie napisy
?
Czy po założeniu całego staffu będzie potrzeba zmiany mapowania wtrysków, czy wystarczy tylko zwykły reset ECU ?
Sprzegło też przywedrowalo ze Stanów, bo jakies takie polskie napisy
Czy po założeniu całego staffu będzie potrzeba zmiany mapowania wtrysków, czy wystarczy tylko zwykły reset ECU ?
- Od: 26 lip 2005, 01:34
- Posty: 39
- Skąd: Dólny Ślunsk
- Auto: RX-8 Revolution 231KM
m2o2 napisał(a):Sprzegło też przywedrowalo ze Stanów, bo jakies takie polskie napisy
Sprzeglo z Europy.
m2o2 napisał(a):jak wygląda pozoim spalin po wymianie wydechu i konwertora katalizatora
Z samym wydechem spelnia norme emisji spalni, natomiast z konwenterem juz raczej nie. Inspekcja to bym sie nie martwil
m2o2 napisał(a):Czy po założeniu całego staffu będzie potrzeba zmiany mapowania wtrysków, czy wystarczy tylko zwykły reset ECU
Piggy back ktory kupilem ma gotowa mape stage II do RX-8 , ale zawsze mozna sie pobawic i sprobowac cos polepszyc, co zreszta ja bede robil. Reset nie jest konieczny, ale ja robie. Rozmawialem z czlowiekiem, ktory robi 1000konne auta w polsce i zna sie w te klocki. Wankle straszne sa jesli chodzi o spaliny ( czyt. stasznie szkodliwe

Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
R-iksik8 napisał(a):a ile krzczą nasi "fachowcy" za taki zabieg jak zmiana flasha
A czy przypadkiem przeprogramowanie ECU nie jest akcją serwisową? Takie rzeczy powinne byc za darmo na gwarancji. Nikt nie robi nowego softu bez przyczyny i ten pewnie jest po coś zrobiony np duże spalanie, zalewanie silnika, DTC bez przyczyny itp
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
MegaLoL mam nadzeje, ze wszystko wpakujesz juz do srodka przed 5 sierpnia
i na torze w Radomiu przekonamy sie czy jest sens zrobic podobne modyfikacje 
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
Racepipe i sprzeglo zalozone. Wymiana miala miejsce w innym miejscu niz dotychczas i musze powiedziec ze jestem zdumiony. Krotka historia jak to bylo
Trafilem tam z powodu problemow mechanicznych w innym aucie. Znajomy mi polecil goscia i powiedzial ze to prawdziwy fachowiec. Pojechalem w poniedzialek. Jak zobaczylem co sie tam dzieje, to problem problemowatego auta spadl na drugi plan
. Powiedzialem ze mam 8,troche zmodyfikowana i chcialem zmienic sprzeglo i racepipe. Umowilem sie na czwartek. Jestem w czwartek z rana tak jak sie umowilem. Chlopaki sie oderwali od pracy i zaczynaja ogladac autko. Szef poprosil zebym odpalil, "zobaczymy jak to chodzi" powiedzial. Pomyslalem ze chce posluchac jak chodzi i jak sie wkreca. Ok. Pare razy przygazowalem, chlopaki zaczeli sie usmiechac
a szef patrze w lusterku kuca przy wydechu. Wstaje i mowi" Biednie Ci te auto chodzi". Ok, nie kazdemu sie musi podobac pomyslalem. Przyniosl laptopa i podpina ( wczesniej mu powiedzialem ze sie swieci CEL prawdopodobnie przez kolka pasowe ). Cos tam klika i mruczy pod nosem. Trwalo to 2 minuty. Prosi mnie do biura. Wchodze a tam pudla turbin i innych gadzetow. Widze pudlo T5, takich samych jak greddy montuje w swoim kicie do 8. Przeprasza mnie i mowi ze dzis najwczesniej kolo godziny 4, bo przedluzylo im sie z RS4 ( robionej przez vtg, a poprawianej przez niego
). Nie pasuje mi to i umawiam sie na piatek. W miedzy czasie mi co nieco objasnia o tuningu, co skrocilem we wczesniejszym poscie. Wsiadam i jade. Po chwili zauwazylem ze mi sie CEL nie swieci. Pomyslalem ze to tylko kwestia czasu kiedy mi sie zacznie mrugac a wkoncu sie zaswieci, bo bylem w serwisie, skasowali mi, ale po 20 km zaczelo mrugac a przy 100 juz swiecilo. W ten sam dzien zrobilem 100km i ani razu mi nie mrugnelo
. Piatek. Jestem jak sie umowilem. Znow im sie przedluzylo z srebna RS4, ale kazal mi wjechac. Znow ogladanie i wypytywanie to o to, to o tamto . Mija pare godzin jak montuja i wkoncu wkladaja silnik do RS4. Audi zjezdza, wjezdza Mazda na podnosnik
. Sciagniecie skrzyni zajmuje im pol h.(we dwojke sciagali). Wlozenie sprzegla, zamontowanie skrzyni i wsadzenie racepipe zajelo im 1h. Calosc ok 1.5. Ekspres
. W miedzy czasie jak bylo robione audi, koles sciagnal katalizator w jakies 15 min. Przypomne ze we wczesniejszym "garazu" zeszlo 2 dni. Autka zjezdza i szef mowi do mnie "odpal, niech sie rozgrzeje". Odpalilem, rozgrzal sie po chwili. "przygazuj troche". Krece tak do 6 tys. Glosno i agresywnie
. Jade sie przejechac, spokojnie do 4-5 tys. obr., glosno . Podoba mi sie to
, patrze i nie widze zeby mi sie swiecilo CEL. Brak katalizatora a komputer nie reaguje!!
W stanach juz sie pogodzili z tym ze jak wloza co kolwiek za katalizator to CEL gwarantowany na zawsze. Ok, spokojnie sobie mysle, wystarczy ze go przykrece pare razy na 9, to sie wlaczy, ale nie dzis. Niech sie sprzeglo ulozy. Wracam i mowie ciekawe kiedy mi sie zaswieci CEL, a facet na to "wybij sobie CEL z glowy" i zaczyna mi wyjasniac co zrobil w czwartek jak podpial laptopa. "przed tym Ci sie swiecil nie przez kola pasowe, ale przez wydech. Wieksza przepustowosc spalin i odrazu sondy wylapaly ze cos jest tutaj nie tak. Moze odczules poprawe, ale nie taka jaka powinieniesc, bo jak depnales to niczym sobie komputerek poustawial to po swojemu, to troche traciles". WTF??!!
Pytam sie to co teraz zrobiles?? Odlaczyles sondy?? "Nie. Wzbogacilem Ci mieszanke i zbajerowalem ECU ze wszystko jest ok". No tak, czuje w powietrzu spaliny
. Jak bardzo wzbogaciles pytam sie. "Wystarczajaco. Jak bedzie Ci malo, to jak przyjedziesz z piggy backiem, to najwyzej ustawimy wszystko pod Twoja rurke" Ok, chce wjechac na hamownie i sobie to sprawdzic, a facet "nie mamy hamowni". Jak to nie macie hamowni??!! Robicie takie przerobki i nie macie?? Facet " nie mamy, bo hamownia nigdy dokladnie nie odzwierciedli jaka jest rzeczywistosc, jaka jest prawda. Dlatego jest robione pare prob, zeby pozniej srednia obliczyc, ktora i tak mija sie z prawda" Nie czekajac jak sie spytam jak mierza, mowi " podpinam swoje cudo, auto pojezdzi chwile i wiem wszystko. Ile ma do 100, ile trwa zmiana biegow kierowcy, ile sekund jedzie na danym biegu, moc itd itd" Widzi moje nie dowiezanie i przynosi tego laptopa. Otwiera plik z S2 i zaczyna tlumaczyc jakies cyferki i wykresy "Masz tutaj 1 bieg ile trwa i przy jakiej predkosci wrzucil 2" No faktycznie widze
."wrzucamy 2, zmiana trwala ponad sekunde. Dostal zjebe ze zmienia biegi jak ciota. Nie dosc ze Ci wszystko mowi, to Cie jescze nauczy jezdzic" i tak mi dalej tlumaczy. Moje blade pojecie w tej materii stalo sie nagle jeszcze bardziej bladsze
. Widze ze gosc jest alfa i omega w tym co robi, wiec nie dyskutuje. Przez dwa dni dowiedzialem sie wiecej o wanklu niz przez cale pol roku
. Nie wiedzialem co o tym myslec, dlatego nie napisalem wczesniej. Chcialem pojezdzic i sprawdzic. CEL mi sie nie zaswiecil, autko naprwde lepiej idzie, czuje to, tylko juz sam nie wiem 3 to przez pranie mozgu 3 rzeczywiscie tak jest... Metlik w glowie, dlatego sprawdze sobie wszystko juz z tym piggy backiem. Na standardowej mapie stage II ma niby dac cos okolo 20 kucy. Zobaczymy co spec wymysli z tym
Ale dalej nie jestem do konca ufny temu co uslyszalem. Pojezdzimy, zobaczymy... Teraz kilka fotek.
Sprzeglo po zamontowaniu juz. Chcialem zrobic zdjecie kola zamachowego, ale nie chcialem ich wytracac z rytmu jak to sciagali:(
Skrzynia.
Katalizator vs racepipe ( rurka
)
Zobaczcie jaka jest roznica w srednicy miedzy katalizatorem a rurka
Bez apelacyjne zwyciestwo rurki
Hoooovveeer na podnosniku
1000 konne kevlarowo-karbonowe audi Obiecali ze mnie przewioza na jakis zawodach 1/4
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Sprzeglo po zamontowaniu juz. Chcialem zrobic zdjecie kola zamachowego, ale nie chcialem ich wytracac z rytmu jak to sciagali:(

Skrzynia.

Katalizator vs racepipe ( rurka

Zobaczcie jaka jest roznica w srednicy miedzy katalizatorem a rurka

Bez apelacyjne zwyciestwo rurki

Hoooovveeer na podnosniku

1000 konne kevlarowo-karbonowe audi Obiecali ze mnie przewioza na jakis zawodach 1/4
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Przepraszam że zmieniam temat. Wiem że na tapecie jest Tuning dokonywany przez MegaLoL'a ale może ktos dysponuje wiedzą na temat kompresora do RX8 i wie gdzie można takie cacko kupić. Wiem że w Polsce nie mam na to żadnych szans.
...::: R X 8 :::...
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727

JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
- Od: 11 lip 2006, 20:16
- Posty: 125
- Skąd: Poznań
- Auto: MAZDA RX-8 HIGH-POWER
a mi się wydawało, że ktoś poruszał temat kompresorów do ósemki i nawet podał linka ze stronką tylko nie mogę tego znaleźć... może mi się to śniło 
...::: R X 8 :::...
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727

JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
- Od: 11 lip 2006, 20:16
- Posty: 125
- Skąd: Poznań
- Auto: MAZDA RX-8 HIGH-POWER
Wlasnie wrocilem z nocnej jazdy
Nagralem filmik z przyspieszeniem. Nie mialem jak przymocowac aparatu, wiec jakosc taka seee, ale widac jak przyspiesza
. Przycisnalem przy 15-20 km/h bo mam slabe gumy i mi nie trzymaja w ogole przyczepnosci jak startuje z obrotow. Z moich obliczen cos miedzy 5 a 6s do 100
po 15s miedzy 150-160. Mysle zeby bylo lepiej gdybym mial lepsze opony i startowal z obrotow...BTW Uciekalem policji po miescie i ucieklem
tylko ciiiii...
http://www.youtube.com/watch?v=D_WaKh01-tQ
http://www.youtube.com/watch?v=D_WaKh01-tQ
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Ładnie się wkręca, ale musisz nagrać jeszcze raz startując od zera i ze średnich obrotów ( aby nie mielić w miejscu ) Na razie wg filmu od 20 do 100 masz 6 sek. Myślę, że jesteś w stanie zejść delikatnie poniżej 6 ( 0 – 100; tak na oko 5.8 – 5.9 ) a to już coś !
Do 160 dotarłeś na trójce

Do 160 dotarłeś na trójce
- Od: 26 lip 2005, 01:34
- Posty: 39
- Skąd: Dólny Ślunsk
- Auto: RX-8 Revolution 231KM
No wlasnie ze srednich mi ostro mieli tak 4, 5tys. Na trojce wyciagnie 160, ale przerzucilem cos kolo 150 na 4. W ogole to chyba zle obliczylem do 150, cos kolo 11 12s.
Niezle
Sproboje nagrac cos na dniach.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Ladnie smigaja te cyferki, nagralbys dzwiek wydobywajacy sie z rury wydechowej
Fajna modyfikacja i ladnie opisana. Szkoda ze takie postu u nas to rzadkosc.
Policji nie uciekaj bo sie zrobili ostatnio nerwowi i strzelaja do wszystkiego co jest szybsze niz ich borewicze
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Fajna modyfikacja i ladnie opisana. Szkoda ze takie postu u nas to rzadkosc.
Policji nie uciekaj bo sie zrobili ostatnio nerwowi i strzelaja do wszystkiego co jest szybsze niz ich borewicze

Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Fajna modyfikacja i ladnie opisana. Szkoda ze takie postu u nas to rzadkosc.
Dzieki Five...
Fiveopac napisał(a):Policji nie uciekaj bo sie zrobili ostatnio nerwowi i strzelaja do wszystkiego co jest szybsze niz ich borewicze
Hehe, no wyskoczyli mi z lizakiem, to skrecilem w pierwsza lepsza prawa i dluga:D Po drugim albo trzecim zakrecie zglubilem koguta
Nagralem filmik. Teraz przyspieszenie do 200:) Z moich obliczen 23s
http://www.youtube.com/watch?v=RrSJlygGvGs
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
MegaLoL napisał(a):No wlasnie ze srednich mi ostro mieli tak 4, 5tys. Na trojce wyciagnie 160, ale przerzucilem cos kolo 150 na 4. W ogole to chyba zle obliczylem do 150, cos kolo 11 12s.Niezle
Sproboje nagrac cos na dniach.
Oczywiści w radomiu przekonamy się na własne oczy

- Od: 11 lip 2004, 19:42
- Posty: 141
- Skąd: Łask
- Auto: CX 9
Oczywiscie ze tak
. Wlasnie dostalem piggy backa. Moze sie uporam z tuningiem do soboty
Mam caly sprzet do tego, tylko podpiac i sprawdzic i jak cos to jakas mapke sciagnac z netu
ECU, oprogramowanie i tzw. CanScan do tuningu.


ECU, oprogramowanie i tzw. CanScan do tuningu.

Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje