Adrian200 napisał(a): f-cja find my car – czy to funkcja włączająca klakson po wciśnieciu przycisku na pilocie ?
tak, 2-krotnym
HBC – jest włączone dopiero jak odepchniesz manetkę.
www.mazdaspeed.pl
Adrian200 napisał(a): f-cja find my car – czy to funkcja włączająca klakson po wciśnieciu przycisku na pilocie ?
dobrzyn22 napisał(a):tu jest do pobrania świetny gotowy arkusz w Excelu, wraz z tutorialem jak z tego korzystać:
https://www.youtube.com/watch?v=N9si40X ... q&index=21
darrecki napisał(a):Jak dla mnie dodawanie radarów, czujników to rzeźba w g... – czasochłonna i nieopłacalna ekonomicznie. No chyba, że Ci się nudzi, masz sporo wolnego czasu i masz dostęp do schematów. Ale oryginalny HUD z licznikiem podejdzie bez większych problemów. Trzeba jedynie skopiować konfigurację starego, wgrać do nowego z HUD i cyfrowym prędkościomierzem. Potem tylko korekta licznika, bo forscan tego nie potrafi i wszystko działa – max godzina roboty. Lewe karty do navi były swego czasu dostępne na każdym portalu aukcyjnym za grosze – nie wiem jak teraz, bo używam AA.
darrecki napisał(a):Sam radar z przodu to średni pożytek, do adaptacyjnego tempomatu zdaje się trochę więcej potrzeba.
Robiłem kilka przeróbek w aucie żony, naprawiałem 2 rozbitki. Fajna sprawa, jeśli masz czas i dostępne części. W trakcie jednego z projektów trafił się lockdown. Nie było skąd części brać, 2 miesiące postoju, cholera mnie brała.
Sobie kupiłem auto w takim wyposażeniu jakie chciałem. Tylko kamerę cofania dołożyłem, bo nie było nawet w opcji.
darrecki napisał(a):No patrzyłem z ciekawości na allegro, był radar przedni do 3 BP za 1700, tylne po circa 800/szt. Wybór praktycznie zerowy, po 1-2 szt. Na liczniki nie patrzyłem, 3/4 lata temu dałem 450 za licznik i 200 za HUD, teraz pewnie trochę więcej. Daszek ciągnąłem z Australii, bo w UK nie było, a EU nie pasowały. Do tego pasuje kupić chociażby główną wiązkę spod deski z wersji wypasionej jako dawcę, nie trzeba będzie kombinować z wtyczkami.
Nie mam pojęcia jakie to są atrakcyjne ceny, dla mnie podane wyżej zdecydowanie nie są.
kubala147 napisał(a):@DirtyHarry
Odezwij sie na privie.
darrecki napisał(a):Sam radar z przodu to średni pożytek, do adaptacyjnego tempomatu zdaje się trochę więcej potrzeba.
DirtyHarry napisał(a):Akurat to elektronika, wszystko co posiadam elektronicznego wokół mnie jest w jakiś sposób "przerobione", tzn. ulepszone. Każde auto przerabiałem i te także przerobię :–)
dobrzyn22 napisał(a):DirtyHarry napisał(a):Akurat to elektronika, wszystko co posiadam elektronicznego wokół mnie jest w jakiś sposób "przerobione", tzn. ulepszone. Każde auto przerabiałem i te także przerobię :–)
Zachęcam gorąco do zrobienia fotorelacji, lub poradnika, dla przyszłych zainteresowanych
DirtyHarry napisał(a):kubala147 napisał(a):@DirtyHarry
W wersji BN z systemem SCBS i kamerą wystarczy sam radar i 4 przewody jak podają na forum:
darrecki napisał(a):DirtyHarry napisał(a):kubala147 napisał(a):@DirtyHarry
W wersji BN z systemem SCBS i kamerą wystarczy sam radar i 4 przewody jak podają na forum:
Podłączenie podłączeniem, ale jak chcesz sterować tym radarem? Kierownica z aktywnym tempomatem jest inna.
Nie wiem, może to działa i na takiej z limiterem i zwykłym tempomatem, nie chce mi się czytać M3R, bo nie planuję takich modyfikacji, ale faktem jest, że nie wszystko jest takie oczywiste jak się na początku wydaje.
I tak jak pisał dobrzyn22, jak już coś ulepisz, to fajnie by było gdybyś jakiś choćby ogólny poradnik lub relację wrzucił. W zamian mogę podzielić się schematami do BN.
Edit
Widzę, że odpowiedziałeś w trakcie pisania mojego wywodu
darrecki napisał(a):DirtyHarry napisał(a):kubala147 napisał(a):@DirtyHarry
W wersji BN z systemem SCBS i kamerą wystarczy sam radar i 4 przewody jak podają na forum:
Podłączenie podłączeniem, ale jak chcesz sterować tym radarem? Kierownica z aktywnym tempomatem jest inna.
Nie wiem, może to działa i na takiej z limiterem i zwykłym tempomatem, nie chce mi się czytać M3R, bo nie planuję takich modyfikacji, ale faktem jest, że nie wszystko jest takie oczywiste jak się na początku wydaje.
darrecki napisał(a):Możesz dać jakiś przykład chińczyka HUD?
W sumie mój niewiele pokazuje, gdybym to mógł wsadzić w licznik w miejsce obecnego i wybrać co i jak jest wyświetlane na szybce, to sam bym sobie coś takiego zmajstrowal.
darrecki napisał(a):Nie mam pojęcia dlaczego zmiana licznika to problem. To nie BMW gdzie numery seryjne i coś tam jeszcze pozwala na sprawdzenie, czy siedzi tam oryginał czy nie. To Mazda, nie ma opcji sprawdzenia czy licznik był zmieniony, a już w szczególności na taki ze Skypassion – w USA/CA są identyczne. A, że z Kandady po przejściach? Przecież to Polska, tu każdy jak ma chęć to przekręci, bo przecież każde auto zza granicy ma 120-180 tyś przejechane – czy to 3 czy 10 letnie...
Co do tych HUD.
1 – na pierwszy rzut oka fajny, ale suma summarum nie wiadomo jak wygląda konfiguracja i co on rzeczywiście potrafi. Kierunków w navi nie pokazuje wg jednego z komentarzy na YT, więc kiepsko. Drogi, odpada
2 – ten drugi w siatce głośnika to jakaś porażka, to ma być dla kierowcy a nie pasażera siedzącego z tyłu na środku.
3 – Hudway byłby super gdyby zmieścił się w licznik. Za takie coś wystające to ja podziękuję...
4 – A500 to nie jest to samo co nr 1? Brak jakichkolwiek detali, co to potrafi, jak to działa.
Kolejne to też jakieś wynalazki doklejane do deski albo apka na telefon. To wszystko nie ma nawet podejścia do oryginału. Uwierz mi, na dłuższą metę nie da się z tego korzystać na szybie, bo ta jest klejona i widać podwójnie. Strasznie to męczy wzrok, a mniejsze detale są zwyczajnie nie czytelne.
Niestety mnie nie przekonałeś.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości